תוכן שיווקי

ללמוד מהטובים ביותר: קלאוס קרזניק מווריטאס יגיע לישראל

קרזניק, מנהל מוצר Veritas Backup Exec בחברה לאזור EMEA, יגיע ארצה להיפגש עם לקוחות ושותפים במסגרת סדנת "Hands On"

13/03/2017 14:28

השבוע תפתח סדנת "Hands On" בייזום ובחסות CMS, המשווקת הבלעדית של מערכת Veritas Backup Exec בישראל.

הסדנה, שתתקיים ביום רביעי וחמישי ה-15 וה- 16 למרץ 2017, במרכז ההדרכה של וריטאס (Veritas) ברעננה, הינה פרי פיתוח משותף של CMS עם וריטאס והיא הרביעית במספר בסדרת סדנאות והכשרות "Hands-On" רבעוניות וייחודיות מסוגן בישראל בתחום ה-Backup Exec.


הסדנאות נתפרו לצרכי השוק הישראלי על מנת לסייע ללקוחות ושותפים ללמוד ולהתנסות בגרסאות החדשות של המוצר באופן אישי ומעשי. את הקורס יעביר מיגל טולוסה, מומחה טכני מוביל בתחום ה-Backup Exec מגוף VTSS.

במסגרת הסדנה הנוכחית המשתתפים יזכו להיפגש עם קלאוס קרזניק, מנהל מוצר Veritas Backup Exec בווריטאס לאזור EMEA והסמכות המקצועית הגבוהה ביותר למוצר Backup Exec באיזור, ועם ולריה סרג׳ינה, מנהלת השיווק והמכירות בווריטאס לאזור EMEA.

הבכירים יגיעו לישראל כחלק ממשלחת רחבה יותר של מנהלים מווריטאס העולמית, ביניהם גם מארק נאט סמנכ"ל בכיר בווריטאס לאזור EMEA, והם ייקחו חלק באירוע השנתי של החברה – Veritas Vision, שיתקיים במקביל ביום רביעי ב"טראסק" בתל אביב, ב-15 למרץ 2017.

אסי שהרבני, מנהל תחום תחום אבטחת מידע וגיבוי ב-CMS. צילום: נאור גודלי הפקות

אסי שהרבני, מנהל תחום תחום אבטחת מידע וגיבוי ב-CMS. צילום: נאור גודלי הפקות

במסגרת הייצוג הבלעדי של Veritas Beckup Exec בישראל, הקימה CMS אתר ייעודי ללקוחות ושותפי החברה, המהווה מרכז ידע שימושי למערכת Backup Exec ומכיל עדכונים מידע ותוכן אודות המערכת, היישומים שלה, סרטוני הסבר ועזרי מכירה. למפגש הקרוב כמו גם למפגשים נוספים ניתן להירשם באתר החדש.

אירועים קרובים