תוכן שיווקי
לקראת אירוע - IT מוניציפאלי 2017, יום ג' 10 בינואר, LAGO

גטר תציג את השילוב המנצח של מערכת תקשורת אלחוטית ומצלמות אבטחה ממקור אחד

09/01/2017 12:24
מצלמות האבטחה של Mobotix עם יכולות חיבור ואנליטיקה מתקדמות

באירוע המחשוב המוניציפלי, תוצג מערכת מצלמות אבטחה מבית Mobotix, המחוברת לנקודת גישה אלחוטית חיצונית של Ruckus המספקת לה חשמל ותקשורת.

המטרה להציג פתרון שלם של נקודת גישה אלחוטיות של Ruckus הכוללות כניסת POE OUT לחיבור רשת וחשמל למצלמות אבטחה כדוגמת Mobotix . בכך ניתן ליצור תשתית אחודה אחת ולחסוך הזנות חשמל ורשת.

גטר מייצגת ומפיצה מגוון רחב של מותגים כדוגמת: Ruckus, Mobotix, Libelium ,Gentec ,Cambium ועוד.

הפתרון המלא מתחיל בסנסורים של Libelium. אלו מערכות סנסור משולבות המאפשרות חיבור של עד שישה חיישנים במערכת אחרת; חיישני קול, לחות, טמפרטורה, גובה מים, זיהום אוויר ועוד. הסנסורים מחוברים ברשת אלחוטית עירונית של Ruckus Wireless.

Ruckus מספקת נקודת תקשורת אלחוטית הכוללת כניסת POE OUT לחיבור רשת וחשמל

Ruckus מספקת נקודת תקשורת אלחוטית הכוללת כניסת POE OUT לחיבור רשת וחשמל

אל הסנסורים הללו מתחברים פתרונות Genetec הקנדית, דרכה ניתן לנהל את החיישנים והמצלמות של עיר חכמה, ב"מוקד רואה", כפתרון מקומי או ענן.

מערכת סנסורים לעיר חכמה מבית Libelium

מערכת סנסורים לעיר חכמה מבית Libelium

לדברי קובי משעל, מהנדס מערכות בתחום התקשורת, גטר טק, "אנו מציגים בכנס ה-IT מוניציפאלי השנה מערכת משולבת לרשויות, מערכת חסכונית מבחינת משאבי רשת וחשמל אך יציבה, אמינה ומשוכללת הנותנת ביצועים איכותיים ל"מוקד רואה" העירוני".

"אנו רואים את המגמה העולמית לפריסת סנסורים ברחבי העיר, בשילוב מצלמות אבטחה ברזולוציה גבוהה עם אנליטיקה, אלו מחוברים בתקשורת סיבית או אלחוטית למוקד. אנו בגטר יודעים לתת למנמ"ר את הפתרון הכולל באמצעות המותגים המיוצגים על ידנו בתחום התקשורת ונציגם בכנס הקרוב".
Libelium – מערכות סנסור משולבות לחיבור עד שישה חיישנים במקביל. החברה הספרדית מציגה את קו הסנסורים הרחב ביותר בשוק – מעל 50 חיישנים לחיבור במערכת ה-Plug & Sense של Libelium.

Mobotix – מצלמות אבטחה המשלבות אנליטיקה. בכנס נציג את המצלמה המשולבת M15 המאפשרת שילוב של שתי מצלמות – אופטית ותרמית – במערכת אחת, עם צפייה משולבת.

Ruckus Wireless – המותג האמריקני המוביל לתקשורת אלחוטית מבית Brocade עם קו מוצרים מרשים של נקודת גישה פנימיות וחיצוניות. בכנס תוצג נקודת הגישה החדשה T710 הנחשבת לחזקה בשוק האלחוט כיום.

Cambium Networks – חברה אמריקנית המתמחה במערכות קישור בין אתרים Point-to-Point.

Genetec – בית תוכנה קנדי המציג פתרון לניהול ובקרת מצלמות אבטחה בשילוב סנסורים ורכיבי אינטרנט של הדברים.

אירועים קרובים