תוכן שיווקי
לקראת אירוע - EMET OEM TECH DAY, יום ד' 30 נובמבר, East תל אביב

"עולם החומרה עומד להשתנות משמעותית – ולנו יש את הידע ללוות לקוחות"

לדברי סער בליץ, CTO של אמת OEM, "יש לנו את היכולות והניסיון הנדרשים להטמיע את פתרונות התוכנה של ארגונים - על גבי החומרה שלנו"

27/11/2016 16:01
סער בליץ, CTO ומנהל פיתוח עסקי, אמת OEM

כתב: הילל יוסף

"החומרה הופכת להיות זו אשר משנה את המשחק. בתקופה של מחצית השנה הקרובה אנו צפויים לראות שינויים מרחיקי לכת בתחום החומרה. זה יביא לכך שהלקוחות יוכלו לקבל תשתית חומרה שעליה יוטמעו פתרונות התוכנה שלו – במהירות גבוהה יותר, עם יכולת לשיפורים, ועם מגוון אפשרויות שיגדל משמעותית ביותר", כך אמר סער בליץ, CTO ומנהל פיתוח עסקי, אמת OEM.

בליץ התראיין לקראת כנס שעורכת חטיבת ה-OEM באמת מחשוב, תחת הכותרת EMET OEM TECH DAY. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', ה-30 נובמבר 2016, באולם אירועים East, רחוב קרמינצקי 12, תל אביב.

חטיבת OEM של אמת מחשוב, הסביר בליץ, "מייצרת מערכות מחשוב עבור חברות תוכנה, אשר מוכרות את התוכנה שלהם – במסגרת המשלבת חומרה עם רכיבי IT. אנו מאפשרים לחברות אלו ולחברות דומות להן, להתמקד בצד הפיתוח של התוכנה".


"אנו באמת OEM עושים את בניית התשתיות: את תכנון החומרה ובחירתה, התקנת רכיבי התשתית, הלוגיסטיקה, הטיפול בתקלות ואת כל מה שסביב להתנהלות מול חומרה ומעקב שינויים בה. ללקוחות הבוחרים בכך אנחנו נתקין גם את התוכנה שלהם, נבצע את סט הבדיקות הנדרש, ונשלח את המערכת ללקוח הסופי – מתאים מאוד ללקוחות אמבדד ותעשייתיים".

על פי בליץ, "הדרך הטובה להסביר את החיבור של החומרה עם התוכנה הוא באמצעות הכספומט. מדובר בלקוחות המשתמשים במחשוב בתור חלק מהפתרון שלהם. כולם מבינים כי בכספומט יש מחשב – הוא סוג של מכונה לספירת כסף, מוצר חומרה שעליו יש תוכנה, כנ"ל מערכות אחסון רבות בעולם החדש – SDS".

"אנו בוחרים את מוצר החומרה הטוב ביותר עבור הלקוח", אמר בליץ. "אנו עושים זאת מתוך מגוון יצרנים ומספקים עבורו את הפתרון הטוב ביותר – שהוא תשתית חומרה לפתרון התוכנה של הלקוח".

לחסוך ממון רב ללקוחות

פעילות אמת OEM, הסביר בליץ, "נעשית עבור לקוחות במגוון מגזרי תעשייה, בעולמות הדפוס, בדיקות השבבים, המחשוב הצבאי והמחשוב הרפואי. כך לדוגמה, בעולם המחשוב הרפואי, יש לנו תקני איכות המיועדים לייצור לתחום זה. אנו בוחרים מוצר המתאים ללקוח, עליו הוא מפתח לדוגמה רובוטיקה לעזרים לניתוח. לקוחות נוספים פועלים בעולמות ההדמיה, MRI, CT ועוד. בכל התחומים הללו יש מחשוב ותוכנה הפועל על גבי חומרה אותה אנו מספקים".

לדבריו, "גם בתחום הדפוס אנו מאד דומיננטיים, ולקוחות רבים שלנו מפתחים מכונות דפוס. אנו גם פועלים בתחום HPC – מחשוב עתיר ביצועים ומחשוב אמבדד וצבאי. בנוסף אנו מספקים ארונות מחשוב שלמים ללקוחות רבים כפתרון למוצר שלהם".

"אחת התכונות הבולטות של הפתרון שלנו היא משך חיים ארוך. זאת, כי כל שינוי דורש מאמצי פיתוח רבים מהלקוח. אנו מתמחים בעבודה עם מגוון רחב של יצרנים. אמת OEM בוחרים את המוצר המתאים, עם התקנים המתאימים, עם תכונות המחשוב הנדרשות. אנו מלווים את הלקוח למוצרים חדשים, לדורות הבאים – ליווי לוגיסטי, הנדסי וטכני. אחת ההתמחויות שלנו היא בבחירת החומרה המתאימה, כי כך ניתן להפיק יותר מהמוצר ולחסוך ממון רב ללקוחות".

אמת OEM, ציין בליץ, "עובדת עם מגוון ספקי חומרה – אינטל (Intel), דל (Dell), QCT ,AIC ועוד רבים. המטרה היא התאמה מיטבית בין מוצר החומרה ובין מוצר התוכנה של הלקוח".

"אנו גורם עם 'גב', הפועל זה 32 שנה", סיכם בליץ. "אנו חברה בורסאית עם ארבעה אתרי ייצור – שלושה בישראל ואחד בארצות הברית. בדרך זו יש לנו את היכולת לספק את השירות והמוצרים הטובים ביותר ללקוחות בתחום, עם אספקה מהירה, מגוון יצרנים מובילים בתחומם באופן יוצא דופן, ומקצוענים הנמצאים בחזית הטכנולוגיה. לאמת OEM יש את היכולות והניסיון הנדרשים להטמיע את פתרונות התוכנה של ארגונים – על גבי החומרה המתאימה ביותר".

אירועים קרובים