תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - The NewAge for CYBER SECURITY

מערכת ה-NAC של פורטנוקס: ההגנה הראשונה על הרשת הארגונית

10/11/2016 08:20
פורטנוקס

פורטנוקס (Portnox) – לשעבר אקסס ליירס – הוקמה בשנת 2007 על ידי ניר ארן ועופר אמיתי, מחלוצי תחום אבטחת מידע בישראל. מרכז הפיתוח של החברה בישראל ולה סניפים באירופה ובארצות הברית.

מאז הקמתה התרכזה החברה בייצור פתרונות סייבר ואבטחת מידע לכלל המגזרים. מוצריה של פורטנוקס מתאימים לכל סוגי הלקוחות וניתן למצוא בין מאות לקוחותיה את החברות הגדולות במשק, אך גם משרדים קטנים עם מודעות גבוהה לסייבר ואבטחת מידע.

פורטנוקס הינה מערכת בקרת גישה לרשתות ארגוניות (Network Access Control), אשר לא רק מגינה על הרשתות אלא גם מעלה את רמת האפקטיביות של צוותי ה-IT, ומאפשרת לארגונים להתמקד בצמיחה.

על ידי איתור כל רכיבי הקצה, מקבל מנהל הרשת ומנהל אבטחת המידע ניראות רשת מלאה (Network Visibility) הן לרכיבי האינטרנט של הדברים הלא מנוהלים, הן לרכיבי משתמשים פרטיים – BYOD, והן לרכיבים מנוהלים כגון מחשבי קצה.

ימים לעומת חודשים

בנוסף לניראות, מערכת ה-NAC של פורטנוקס הינה ההגנה הראשונה על הרשת הארגונית. מערכת זו מוודאת שרק מכשירי קצה ארגוניים אשר אינם מהווים סיכון יוכלו להתחבר לרשת ותומכת בכל סוגי החיבורים – חיבור קווי, אלחוטי, התחברות מרחוק (VPN) או דרך חיבורים וירטואליים. הגישה בה המערכת פועלת נקראת Risk Adaptive Access Control.

למערכת שתי גרסאות; גרסה המותקנת בארגון באופן מרכזי (Portnox NAC) או גרסה בענן (Portnox CLEAR), התומכת באינטגרציה ישירה למתגים או בשילוב עם פרוטוקול 802.1x.

ייחודה של המערכת הינו בכך שהיא ללא סוכן בתחנות הקצה, פועלת ממקום מרכזי ברשת, ושהטמעתה הינה ימים לעומת חודשים של מערכות מתחרות. היא גם המערכת הראשונה מסוגה אשר לה גרסת SaaS.

מערכת פורטנוקס נבחרה על ידי Frost & Sullivan למוצר החדשני ביותר בתחום ה-NAC בעולם. כמו כן מערכת פורטנוקס נבחרה על ידי Network World למוצר ה-NAC המוביל בעולם לפי בדיקות מעבדה מקיפות.

NewAge הינה שותפה ותיקה ומסורה של פורטנוקס, ואנו שמחים מאוד על שותפות אסטרטגית זו.

הידע הטכנולוגי הרב של אנשי NewAge מצד אחד, וההבנה העסקית מצד שני יצרו שותפות אמיצה רבת ערך, שמתבטאת במספר רב של פרויקטי NAC שביצעה NewAge לשביעות רצון לקוחותיה.

אירועים קרובים