תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"כחברה מובילה, קומוולט התמודדה בהצלחה עם כל האתגרים שעמדו בפניה"

02/11/2016 09:56
איציק אלבז, מנהל שירות לקוחות אנטרפרייז בקומוולט

לקראת כנס הלקוחות השנתי של החברה, איציק אלבז, מנהל שירות לקוחות אנטרפרייז בקומוולט (Commvault), מספר על השנה המוצלחת שעברה על החברה.

ספר בקצרה על השנה שעברה על קומוולט.
"הייתה שנה עמוסה מאוד, מלאה באתגרים רבים, בפן הטכנולוגי והעסקי. בשנה האחרונה שחררנו את גרסה 11 של פתרון הגיבוי והשחזור שלנו".

"השחרור לווה בהתאמת הגרסה ללקוחות, שירות מוגבר, לימוד הגרסה החדשה והפצתה. לאחר זמן קצר ראינו שהגרסה החדשה עמדה בכל הציפיות של לקוחותינו וגם שלנו. הגרסה מינפה את פתרונות החברה כמובילים בשוק הגיבוי והאחסון".

עם אילו אתגרים נאלצתם להתמודד השנה?

"היו לנו במהלך השנה האחרונה אתגרים רבים, אך כחברה מובילה בתחום הגיבוי, השחזור וניהול האחסון התמודדנו איתם בהצלחה. האתגרים היו מגוונים – בנוסף לשחרור הגרסה החדשה התמודדנו עם הדרישות הגדלות של לקוחותינו להגנה הטובה ביותר על המידע הארגוני והתמודדת עם סביבות גיבוי מורכבות והטרוגניות, תוך כדי שאנחנו ממשיכים לספק את השירות הטוב ביותר וללא פגיעה בביצועי הלקוחות".

מהו השיקול העיקרי כיום של חברות וארגונים בבואם לבחור מערכת גיבוי ואחסון? מה הצורך העיקרי שהלקוחות מבקשים עבורו פתרון?
"ללקוחות היום יש שיקולים רבים כאשר הם בוחרים את מערכת הגיבוי והאחסון שלהם. אך השיקול העיקרי מצד הלקוחות בבחירת מערכת גיבוי הינה הפשטות של תוכנת הגיבוי, וכן יכולות המוצר לתת מענה מלא לכל סוג של מידע או אפליקציות חדשות הדורשות תמיכה מצד תוכנת הגיבוי".

"הפתרונות המובילים של קומוולט מספקים בדיוק את צרכים אלה ואף יותר. לקוחותינו מקבלים את המוצר הטוב בשוק עם צוות תמיכה ושירות מהמובילים בישראל. בנוסף, שיטת התמחור שלנו מספקת ללקוחות להתרחב בכמות הנפחים שלהם תוך כדי חיסכון משמעותי בהוצאות על גדילה באחסון".

בקרוב יתקיים כנס הלקוחות השנתי של קומוולט. ספר בקצרה על מה הולך לקרות שם?
"כנס הלקוחות השנתי שלנו יהיה מעניין ומרתק. יהיה ניתן לפגוש שם את לקוחותנו הרבים ושותפינו העסקיים ולשמוע על הפעילות הרבה שנעשתה בשנה האחרון. בנוסף חלק מלקוחותינו יספרו על שיתוף הפעולה והעבודה המשותפת עם קומוולט".

"ההצלחה יוצאת הדופן של הכנס שלנו בשנה שעברה, יחד עם הלקוחות הרבים החדשים שהצטרפו אלינו בשנה החולפת יהוו בסיס לכנס מוצלח אף יותר שיתמקד בחדשנות ובהתמודדות עם האתגרים הרבים והמענה המשלב ערך עסקי משמעותי שמספקת קומוולט. מהרו להירשם.

אירועים קרובים