תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"המעגל השלם שקומוולט מספקת ללקוחותיה – הוא מהטובים ביותר שיש בשוק כיום"

כך אמר דני ארז, מנהל קבוצת דטה סנטר בלנובו ישראל, לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט

31/10/2016 07:45
דני ארז, מנהל קבוצת דטה סנטר, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), דני ארז, מנהל קבוצת דטה סנטר, לנובו (Lenovo) ישראל, מספר על הייחודיות של קומוולט ועל שיתוף הפעולה עם לנובו.

הצג את לנובו
"לנובו היא חברת פורצ'ן 500 (Fortune 500) בשווי 46 מיליארד דולר, ומובילת שוק במוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק המסחרי, הצרכני והארגוני. משפחת המוצרים והשירותים של לנובו כוללת מחשבי PC (לרבות מותגי הדגל Think  ו-Yoga), תחנות עבודה, שרתים, מוצרי אחסון ומשפחה שלמה של מוצרי מובייל כסמארטפונים (לרבות מותג מוטו), טאבלטים ואפליקציות".

"לנובו היא יצרנית המחשוב המובילה בעולם ובארץ מזה שמונה רבעונים רצופים, והיא הגיעה למעמד זה בשל חזון המשלב חדשנות חסרת פשרות, חדירה והתבססות בתחומי פעילות חדשים ובנייה של מותגים ומיצובם".

"בתחילת 2015, 10 שנים לאחר שרכשה את חטיבת המחשוב האישי של יבמ (IBM), השלימה לנובו גם את הרכישה של חטיבת שרתי ה-X86 של יבמ. בזכות רכישה זו הרחיבה לנובו את יכולות החברה בתחום החומרה והשירותים הארגוניים והפכה לשחקנית מובילה בשוק השרתים".

תאר את הפעילות המשותפת שלכם עם קומוולט.
"הלקוחות דורשים היום אינטגרציה מלאה בין סביבת הגיבוי וסביבת המחשוב. אנחנו מספקים להם את סביבות החומרה ואת הסביבות הוירטואליות – לב פעילות הדטה של ארגונים. אחת הסביבות שאנחנו עובדים בהן היא סביבת ניהול האחסון והגיבוי, שהיא חלק מאוד קריטי בהתנהלות ובאופרציה של הלקוחות, כחלק מה-Disaster Recovery".

"לנובו יצרה סביבה אינטגרטיבית לפתרון של קומוולט. שיתוף הפעולה של לנובו וקומוולט בא לידי ביטוי בכך שהלקוח מקבל מוצר אחד שעושה את הכל. ההתכנסות לפתרון אינטגרטיבי של חומרה וגיבוי הוא מה שמייחד את הפתרון של קומוולט ולנובו".

מה האתגרים הבולטים היום בתחום הגיבוי וניהול האחסון?
"הצורך היום הוא לגבות היקפים גדולים מאוד של מידע, ולעשות זאת במהירות, תחת אילוצי חלון גיבוי מצומצם. לכן, מוצר התוכנה והמוצר שתומך בו צריכים להיות מהירים מאוד, מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות של דיסקים ומעבדים חזקים. ישנו צורך בסביבה מאוד יציבה, כי הגיבוי צריך להיות מהיר ומוצלח ואת זה לנובו יודעת לספק".

"אתגרים נוספים הם גיבוי של סביבות הטרוגניות. צריך לגבות מערכות הפעלה מסוגים שונים ויש צורך בתחכום כדי לגבות סביבות חיות ב-Online".

מה לדעתך מבדל את קומוולט מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"קומוולט היא חברה צעירה וחדשנית בתפיסה שלה ובזכות הפלטפורמה האחודה שלה מספקת מענה מקיף, לכל יצרני החומרה, אפליקציות, וירטואליזציה, Hyper Converge ועוד. הפתרון שלהם מתעדכן באופן שוטף על פי צרכי השוק".

"קומוולט מבינה עם איזה סוג לקוח היא מדברת – קטן או גדול, ויודעת להתאים את עצמה לכל לקוח. המעגל השלם שקומוולט מספקת ללקוחותיה – מהמכירות ועד השירות, הוא מהטובים ביותר שיש בשוק כיום. אנו בלנובו מאוד מתחברים לתפיסתה וניתן לראות זאת בשיתוף הפעולה המצוין בין החברות.

אירועים קרובים