תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CA World 2016, ימים ב'-ו' 14-18 בנובמבר, מלון מנדליי ביי לאס וגאס

CA World 2016 יבחן את עלייתה של התוכנה כמשאב תחרותי

27/10/2016 14:13
CA World 2016

CA Technologies, המיוצגת בישראל ע"י חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, תקיים את הכנס השנתי שלה – CA World '16 – בתאריכים 14-18 בנובמבר במלון מנדליי ביי בלאס וגאס. במהלך הכנס ידונו אנשי CA, יחד עם שותפים עסקיים ואישים בענף, במהפיכת התוכנה וביכולתה ליצור יתרון בתחום האג'יליות.

בכלכלת האפליקציות, שבה ארגונים מכל הגדלים עוברים טרנספורמציה דיגיטלית, התוכנה עלתה מתפקיד של תומכת לתפקיד של שחקן המוביל בהנעת האסטרטגיה והמהירות העסקית.

כנס CA World '16 יכלול הדגמות מוצרים ולמעלה מ-600 מושבים עסקיים וטכניים, וכן מושבים בתחום ה-Best Practice. למשתתפי הכנס תהיה הזדמנות ללמוד כיצד להשיג יתרונות תחרותיים, ממומחים שישתפו את ניסיונם בתחומי האבטחה, DevOps, אג'ייל ו-IT Management בפלטפורמות מיינפריים, פלטפורמות מבוזרות, ניידות וענן. בנוסף, מגמות בענף, כגון טכנולוגיות ניתוח (Analytics) וטכנולוגיות שיתוף פעולה יוצגו בתערוכה הנלווית לכנס.

ההרצאות המרכזיות יכללו בין השאר את הרצאותיהם של מנכ"ל CA, מייק גרגואר; המנהל הטכנולוגי הראשי, אוטו ברקס; והנשיא ומנהל המוצרים הראשי, איימן סייד. בנוסף לכך יאזינו המשתתפים להרצאות של האסטרונאוט האמריקני, סקוט קלי; מתכנן החללית של Virgin Galactic, ברט רוטאן; היזם והסופר, ג'ין קים; יוצר גישת ה-Lean Canvas, אש מאוריה, ואישים נוספים.

בין מושבי הכנס:
מסלול לימודי לפני הכנס – השנה הוכפל מסלול זה המשתרע על פני יומיים שלמים אשר כוללים הדרכה, מעבדות של התנסות מעשית, סדנאות ו"צלילה עמוקה" לנושאים טכניים.

● CA Accelerator Zone – האקסלרטור של CA מטפח סטארט-אפים  "רזים" (Lean). ב-CA World '16 המשתתפים יוכלו לצפות ב-incubations של החברה בתחומי האנליטיקה המתקדמת, Containers,  Microservices ולמידה חישובית (machine learning). זאת – בנוסף לבדיקת טכנולוגיה של עבודת צוות ושיתוף פעולה. מושבי Tech Talk יציעו למשתתפים עצות מעשיות בתחומי החדשנות של יזמים פנים-ארגוניים ב-CA Accelerator ומומחים נוספים.

● CA Design Zone – במושב אינטראקטיבי זה המשתתפים יוכלו להתנסות ביישום Design Lens בעסק שלהם על מנת לחוות את ההשפעה של ההתמקדות ב-Design, ולהתבונן מאחורי הקלעים של מרכז המצוינות של CA בתחום ה-Design.

CA Agility Zone – המשתתפים יוכלו לחקור נושאים הקשורים לאג'ייל ולשמוע על אסטרטגיות ושיטות מוכחות ממאמנים מומחים כדי לקחת את האג'ייל לשלב הבא בארגון שלהם.

● מסלול פיתוח – מושבי המסלול יעסקו במגמות טכנולוגיות כגון כיצד לעצב APIs, כיצד להפיק את המירב מ-Containers, כיצד לבצע מודרניזציה של אפליקציות מיינפריים וכיצד להשתמש באנליטיקה כדי לשפר פיתוח.

● תכניות מיוחדות ובידור – הערב החגיגי של CA World יכלול הופעות חיות של רוב תומאס ו-Capital Cities. במשך השבוע, חברי קבוצת רוכבי האופניים המקצועיים Trek-Segafredo יהיו זמינים לספר כיצד התוכנה מאפשרת להם יתרון תחרותי. הצוות גם ישתתף במסע אופניים בחסות-CA בראשות גרגואר, סביב אגם Mead. משתתפי הכנס יוכלו גם להשתתף במסע אופניים וירטואלי בקומת התערוכה.

לעדכונים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. התוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים