תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

חואן רובר, מטריקס: "רד-האט עברה מהפכה בפורטפוליו המוצרים שלה"

25/10/2016 11:00
חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס

לקראת כנס Red Hat Forum Israel 2016 שוחחנו עם חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

מטריקס ורד-האט (Red Hat) פעילות יחד בשוק הישראלי כ-13 שנה. מהן אבני הדרך המרכזיות של רד-האט שחוללו שינוי במהלך השנים הללו?
"מטריקס החלה לייצג את רד-האט בשנת 2003. מאז ועד היום יש בישראל יותר מ-700 לקוחות ארגוניים של רד-האט ומטריקס, ומטריקס מהווה את מרכז התמיכה הרשמי של החברה".

"רד-האט עברה מהפכה בפורטפוליו המוצרים שלה, שבעקבותיה היא ממוצבת כיום כשותפה אסטרטגית של לקוחותיה בתהליכים של שינויים עסקיים, ובהתמודדות עם אתגרי המהפכה הדיגיטלית".

"רד-האט הפכה מחברה של מוצר אחד בתחילת דרכה, לחברה רבת מוצרים. הדרך החלה עם Red Hat Enterprise Linux – מערכת הפעלה מובילה, שמשמשת כיום יישומים קריטיים בארגונים המובילים, הן בעולם והן בישראל".

"בהמשך צורפו לפתרונות החברה פתרונות משלימים, דוגמת חבילת פתרונות JBoss Middleware. הגרסה האחרונה של JBoss בנויה באופן מודולרי, ומותאמת במיוחד לעבודה בסביבת ענן ו-micro services, כולל יכולות Platform as a Service (PaaS)".

"בהמשך דרכה השיקה רד-האט פתרונות בתחום הווירטואליזציה, הנשענים בין היתר על טכנולוגיות המפותחות במרכז הפיתוח של החברה בישראל.

בשנים האחרונות מבצעת רד-האט מהלכים משמעותיים, שהפכו אותה  לשחקן מרכזי בתחום תשתיות הענן. רד-האט הנה התורמת הגדולה ביותר בפרויקט ה-OpenStack, שהנו הסטנדרט דה-פקטו לתשתיות ענן. מעבר לכך, רד-האט מפיצה החל מ-PaaS מבוססי קונטיינרים, ועד כלי ניהול ענן היברידי".

מהם הערכים המוספים שטכנולוגיות רד-האט מביאות לארגונים בישראל?
"לרד-האט יש שורה של פתרונות העונים לצרכים הנוכחיים של ארגונים. רד-האט עוזרת לגשר על  הקונפליקט בין דרישות ה-Time to Market המהיר, שהגורמים העסקיים דורשים מול היציבות והביצועים הגבוהים שנדרשים כדי לנצח את התחרות. רד-האט מסייעת ומתחברת לארגונים כשותף אסטרטגי למעבר הדיגיטלי".

"מדובר לא רק על שינוי תשתיות, אלא על שינוי עסקי מעמיק שארגונים עוברים בשנים האחרונות, ורק היצמדות לסטנדרטים פתוחים מאפשרת את המעבר הדיגיטלי. רד-האט שותפה כיום לשינויים עסקיים מרחיקי לכת בגופים כגון איירבוס (AirBus), בנק סנטאנדר (Santander), אמדאוס (Amadeus) ועוד".

מהן התכניות והיעדים של מטריקס ורד-האט בשנה הקרובה?
"במהלך 13 השנה האחרונות אנו מנהלים מערכת יחסים הדוקה עם השוק הישראלי ועם קהילת הקוד הפתוח. כיום, כ-700 לקוחות אנטרפרייז משתמשים בפתרונות רד-האט בישראל".

"בשנה הקרובה נמשיך לגדול בשוק הישראלי, כאשר היעד המרכזי שלנו הוא לסייע לחברות להתמודד עם האתגרים העסקיים שעומדים לפנינו, לתמוך במתודולוגיות פיתוח אג'ייל, לסייע בפתרון שמאפשר להתמודד עם ענן היברידי, לתת כלי אוטומציה למנהלי IT, לאפשר גמישות מקסימלית לארגונים באמצעות הקמה של ענן פרטי, ועוד".

מה תציגו בפורום של רד-האט?
"מטריקס תופיע בפורום רד-האט ב-16 בנובמבר עם חסות פלטינום. חסות מרכזית זו מדגישה את היחסים העמוקים של מטריקס עם רד-האט, ואת האמונה שלנו שפתרונות מבוססי קוד פתוח הם ההווה והעתיד".

"מעבר להשתתפות פעילה ונוכחות מרכזית בפורום, אנו נשתף את המשתתפים בסיפור לקוח של נאס"א (NASA) – אחד הלקוחות הגדולים של Ansible Tower, פתרון האוטומציה של רד-האט. בנוסף, נציג את תפיסת הפתרון של רד-האט לניהול ענן היברידי".

אירועים קרובים