תוכן שיווקי

פלטפורמת החיפוש הארגוני הטובה בעולם – עכשיו בישראל

18/09/2016 09:45
Lucidworks, וראסיטי, Apache Spark, Apache Solr

וראסיטי (veracity) מקבוצת אמת מחשוב חתמה לאחרונה על הסכם נציגות בלעדי עם Lucidworks האמריקאית וגאה להשיק בישראל את Fusion, פלטפורמת החיפוש הארגוני המובילה בעולם.

המוצר מאפשר אינדוקס חכם של כל המידע הארגוני, מובנה ולא מובנה, ללא תלות בפורמט בו המידע שמור.

בכך, מאפשר למעשה Fusion את הנגשת המידע הרלוונטי למשתמש העסקי בצורה מאובטחת מכל מקום ובכל רגע והפקת תובנות, שעד היום היה קשה או כמעט בלתי אפשרי להשיגן.

הצורך בהנגשת מידע רלוונטי למענה על שאלות עסקיות נובע מהתפתחות עולם ה-Big Data ומשינויים בהרגלי השימוש האישי של כולנו, שימוש במנועי חיפוש והרצון להיות חשוף להרבה מידע ולהגיע אליו במהירות.

המוצר מאפשר בניית אפליקציות Search בזמנים מאוד קצרים וללא צורך בפיתוח.

טכנולוגיית המוצר נשענת על שני המנועים החזקים Apache Solr ו-Apache Spark. לפלטפורמה יכולת מובנית להתחבר למקורות מידע מגוונים: Web/ File / Hadoop/ Logs.

כמו כן, היא מועשרת ברכיבי Machine Learning ומנוע המאפשר החדרת לוגיקה עסקית – להגברת רלוונטיות.

הכלי אף פותר את נושא אבטחת וחשיפת המידע בהתאם להרשאה ארגונית.

ל-LucidWorks ישנם אלפי לקוחות בעולם, המשתמשים במוצר לצרכים שונים, כמו: התממשקות לפורטל הארגוני, חיפוש ואנליטיקה על לוגים, בניית תמונת לקוח מקיפה ועוד.

בנוסף ל-Fusion, החברה מציעה תמיכה למוצר הקוד הפתוח Solr.

לדברי ירון אלטשולר מנכ"ל וראסיטי, "החיבור ל-LucidWorks הינו חיבור טבעי ל-וראסיטי, אשר דואגת להביא ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר בעולמות הדאטה וה-BI".

ירון אלטשולר, מנכ"ל וראסיטי

ירון אלטשולר, מנכ"ל וראסיטי

"הגישה שלנו, היתה ונשארה להתאים את הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר לצורך העסקי של הלקוח. Fusion מצטרף לסל הפתרונות הטכנולוגיים ומאפשר לנו לתת את המענה הטוב ביותר לצורך להפיק תובנות עסקיות מהמידע בארגון".

"לפני כשלוש שנים הקמנו את חטיבת ה-Big Data וחשפנו את השוק הישראלי למוצרים וטכנולוגיות חדשות. וראסיטי מאפשרת לללקוחותיה באמצעות אותם כלים לתמוך בגידול האקספוננציאלי בעולם הדאטה. עולם זה הינו אחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה ומצטרף לעולמות הדאטה האחרים שהחברה מתמחה בהם".

מיכל יופה שן, מנהלת המוצר: "search is everything – אנחנו כאן בשביל להזכיר לכולם שהחיפוש הרלוונטי הוא המלך. אנו מזמינים את לקוחותינו להתנסות והוכחת יכולת ללא עלות – נשמח להכיר מקרוב את אתגרי החיפוש שלכם".

● Lucidworks היא Contributor של Solr Project – טכנולוגיית הקוד הפתוח המאפשרת בניית אפליקציות Search לארגונים. הטכנולוגיה נחשבת לבחירה הנפוצה ביותר, המשרתת 90% מארגוני פורצ'ן 500 (Fortune 500). חזון החברה הינו הנגשת מידע רלוונטי למשתמש העסקי בצורה מאובטחת מכל מקום ובכל רגע.

● וראסיטי, מקבוצת אמת מחשוב, הינה החברה המובילה בתחום תשתיות התוכנה בישראל, המציעה ללקוחותיה פתרונות אינטגרטיביים, המשלבים באופן ייחודי מוצרי תוכנה של חברות בינלאומיות מובילות ושירותי ייעוץ מומחה בתחומי Oracle DB, סיסטם, סטורג' ופיתוח תוכנה.

אירועים קרובים