תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

"ה-SmartStack של נימבל וסיסקו מסייע לנו להתמודד עם אתגרי הדטה סנטר"

כך אמר עידן משעל, IT Director ב-Plus500, בשיחה לקראת כנס הלקוחות השנתי של נימבל סטורג'

12/09/2016 14:22
עידן משעל, IT Director ב-Plus500

Plus500 יישמה את פתרון SmartStack הכולל את מערך האחסון ההיברידי של נימבל סטורג' (Nimble Storage) בשילוב פתרון UCS (מערכת מיחשוב מאוחד) של סיסקו (Cisco).

Plus500 עוסקת במסחר בחוזי הפרשים על מניות, סחורות, מדדים, מטבעות חוץ ותעודות סל ומנהלת מליוני טרנזאקציות מסחר בחודש. פתרון האחסון של נימבל סטורג' בהיקף ראשוני של עשרות טרה-בייטים מהווה את בסיס מערך האחסון בסביבת הפיתוח של החברה בחיפה. הפרויקט בוצע באמצעות טלדור.

פתרון ה- SmartStack כולל את פתרון האחסון CS300 של נימבל סטורג', המשמש לאחסון מידע מבסיסי נתונים SQL. הפתרון מספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי שניה בממוצע עם יכולות הגנה מתקדמות ושרידות גבוהה. פתרון ה-UCS של סיסקו כולל שרת, פתרון מערך מיתוג רשת ותמיכה בוירטואליזציה.

עידן משעל, IT Director ב-Plus500 מסביר מה עמד מאחורי ההחלטה. "אנחנו מציעים באמצעות האינטרנט תיק פעילות שמורכב מלמעלה מ-2,000 מכשירים פיננסיים ובהתאם לכך זקוקים למערך אחסון עם ביצועים גבוהים, יעיל, חכם וזמין".

"היה לנו צורך בשדרוג מערך האחסון כדי שיתאים להתקדמות ולצמיחה של החברה בשנים הקרובות. כאשר בחנו את השוק, חיפשנו פתרון שלא רק יתאים לצרכים שלנו עכשיו, אלא כזה שיחזיק מעמד ויהיה רלוונטי גם בתקופה הקרובה והרחוקה".

למה בחרתם בנימבל סטורג'?
"עם הצרכים הגדלים והולכים של הדטה סנטר כיום, ארגונים נתקלים באתגרים גדולים מאוד לשמירת ביצועים שמשפיעים על ה-ROI. פתרון ה-SmartStack של נימבל סטורג' וסיסקו מסייע לנו להתמודד עם האתגרים הרבים בדטה סנטר".

"הפתרונות המאוחדים ניתנים ליישום מהיר, מאפשרים לנהל את השרתים, האחסון והתקשורת בדטה סנטר בקלות רבה יותר מנקודת ניהול אחודה, כאשר הלקוחות נהנים מאחריות כוללת אחת".

"פתרונות האחסון ההיברידי של נימבל סטורג' מתאפיינים בביצועים גבוהים המסייעים לשחרר צווארי בקבוק, מספקים חסכון עלויות ויכולות ניהול מתקדמות. הטכנולוגיה של נימבל סטורג' מספקת לנו את יחס העלות/תועלת הטוב ביותר, מסייעת להפחית את שטח הרצפה של מערך האחסון ואת צריכת האנרגיה".

"עם נימבל סטורג' אנו יכולים להגדיל את מערך האחסון שלנו ואת מספר המשתמשים בצורה ליניארית ללא פגיעה ברמת הביצועים. הפתרונות מאפשרים לנו לשפר ביצועים, להשיג יציבות ושרידות גדולים יותר ולצמצם עלויות".

אירועים קרובים