תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Red Hat Pizza

"לקוחות בוחרים היום בפתרונות מבוססי קוד פתוח כדי להפחית תלות ולחסוך בעלויות"

כך אמר אורן יוסף, מנהל אגף אינטגרציה בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס ● לדבריו, "עולם ה-API economy הופך לאחד הנושאים הטכנולוגיים החמים ביותר בעידן הדיגיטל"

24/07/2016 11:55
אורן יוסף, מנהל אגף פתרונות אינטגרציה ו-Java בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס

"בכנס השנה אנו מכריזים על גרסה 7 של פתרון JBoss Enterprise Application Platform  החדשני והמתקדם, וגם על המשך הרחבת שיתוף הפעולה הפורה שלנו עם מטריקס. פעילות JBoss מכפילה את עצמה שנה אחרי שנה ברציפות ובהתאם גם שיתוף הפעולה עם מטריקס". כך אמר משה אלדר, מנהל שותפים אזורי ברד-האט (Red Hat).

אלדר אמר את הדברים בפתח מסלול middleware, אחד מבין שני המסלולים המרכזיים במפגש הטכנולוגי "רד-האט, פיצה וטכנולוגיה" שערכו מטריקס ורד-האט ישראל. המפגש, ה-18 במספר, נערך לאחרונה בסינמה סיטי בגלילות בהשתתפות 700 מלקוחות רד-האט בישראל.

אלדר ציין בדבריו כי רד-האט ממשיכה לחדש כל הזמן ובתוך כך סיפר על הרכישה האחרונה של רד-האט את 3scale, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות API Management. פתרון זה לדבריו "מעשיר את היכולות והכלים שרד-האט מספקת לחברות וארגונים בסביבות הענן ובכלל".

להשיק באופן מהיר ומאובטח

אורן יוסף, מנהל אגף אינטגרציה בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס, ציין כי, "עולם ה-API economy הופך לאחד הנושאים הטכנולוגיים החמים ביותר בעידן הדיגיטל ובכלל. כיום בשוק הישראלי מבינים את הפוטנציאל הגלום בפתרון שיאפשר לחברות וארגונים למנף את פעילותן עם שלל יכולות ושירותים חדשים שניתן להשיק באופן מהיר ומאובטח. עתה עם הרכישה החדשה, רד-האט הופכת לאחת מהחברות המובילות שמספקת כלים מובילים לניהול ה-API".

יוסף הזכיר בנוסף רכישה נוספת שרד-האט ביצעה לאחרונה של Ansible , פתרון לאוטומציית IT שאינו דורש התקנה בנקודות הקצה. לדבריו לפתרון זה אינטגרציה לניהול עולמות ה-JBoss והוא משלים את יכולות ה-DevOps של פתרונות רד-האט".

יוסף ציין כי "הלקוחות בוחרים היום בפתרונות מבוססי קוד פתוח כי הם מעוניינים להיות יותר מעורבים בפיתוח, ובכך לאפשר ידע ויכולות פנימיים ובהתאם להיות פחות תלויים בפתרונות קניינים. בכך הם גם חוסכים בעלויות תפעול וזוכים לגמישות עסקית רבה יותר".

יוסף סיכם את דבריו ואמר כי "מטריקס התחילה לספק שירותי אינטגרציה מתקדמים כבר בשנת 2001, לאחר שזיהתה צורך של חברות וארגונים בפתרונות מסוג זה ועם השנים גם השיקה מרכז התמחות SOA ואינטגרציה שהחזון שלו הוא לבסס one stop shop בתחום, החל מייעוץ ואיפיון ראשוני, דרך פיתוח והיישום ועד התמיכה, תחזוקה והטמעה.

בהתאם לצורכי הלקוח

בנוסף, מרכז ההתמחות ייחודי בכך שהוא מכיר ותומך בשלל הפתרונות והמוצרים הקיימים בשוק, מה שמאפשר לנו להתאים את הפתרונות והמוצרים בהתאם לצורכי הלקוח. בתוך כך אנו מובילים בפתרונות קוד פתוח ביניהם רד-האט, MongoDB ,GitHub ועוד".

דובר מרכזי נוסף במסלול middleware  היה ערן מנצור, יועץ JBoss בכיר בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, שסקר את החידושים והשיפורים בגרסת 7 JBoss Enterprise Application Platform (EAP7).

בין החידושים שסקר: החלפת שרת ה-JBoss Web בשרת החדש Undertow, באמצעותו ניתן להשתמש בפרוטוקולים חדשים כמו HTTP\2 ו Websocket, הכנסת תת-מערכת חדשה של פרויקט JBeret אשר נותנת מענה בתחום ה-Batching, בתחום ה-JMS החלפת ה-HometQ בגרסה חדשה של AMQ Artenis אשר משלבת בתוכה את HometQ. בנוסף ציין את שדרוג הגרסאות של הפרוטוקולים והסטנדרטים השונים כמו EJB 3.2, JMS 2.0 , Servlets 3.1 ועוד.

מנצור סיכם ואמר כי פתרון JBoss Enterprise Application Platform, שהפך למוביל בקרב חברות וארגונים, מייעל בגרסתו החדשה באופן משמעותי את התקשורת בין השרת ללקוח.

אירועים קרובים