תוכן שיווקי

האם הווירטואליות היא המציאות החדשה?

19/06/2016 17:00
בתוך הסורק. מימין: משה אדטו, מנהל טכנולוגי; חיים טורקניץ, מנהל תפעול; חי-לי שמש, מנהלת מדיה ותקשורת שיווקית; אלי בן מאיר, מנכ״ל; מוטי שמש, ארט דיירקטור

זה כבר מצב די טבעי, שאנחנו מבלים זמן נכבד מהיום שלנו בתקשורת וירטואלית עם אחרים.

רבים מחוברים בעזרת מכשירים חכמים או המחשב האישי באופן תמידי, וזרימת העדכונים קולחת בכל שעות היממה.

לא פעם, סרטי מדע-בדיוני עסקו בשאלה של הקיום האנושי במרחב הווירטואלי אשר הולך ומיטשטש בין וירטואלי ומציאותי.

אם אנחנו מבלים כל כך הרבה שעות ביום בקיום תקשורת וירטואלית, האם אין זה הופך את הווירטואליות למציאות החדשה?!

ככל שנתקדם ונגדיל את השימוש שלנו ברשתות חברתיות ובתקשורת דיגיטלית, וככל שנבלה יותר שעות בפיתוח הקשרים החברתיים הווירטואליים שלנו – כך נזדקק יותר ויותר לייצוג אינדיבידואלי, ייחודי במרחבים הווירטואליים האלו.

מתכננים עתיד וירטואלי מעניין

בסטארלינג (Starling), מאמינים כי לכל אדם מגיעה הזכות לקבל את הייצוג הווירטואלי האישי שלו – ממש בהקבלה גמורה לנוכחות הפיזית.

סטארלינג, מתמחה בסריקות תלת-מימד לבני אדם ובפיתוח מוצרים פיזיים ודיגיטליים המשתמשים במודלים התלת-מימדיים, האינדיבידואליים של הנסרקים.


לאחרונה, כחלק מאותם קווים מנחים – סטארלינג החלה בשיתוף פעולה נרחב עם טווינדום (Twindom) האמריקנית, ואף נבחרה לייצג בבלעדיות את מוצריה בישראל ובמזרח התיכון כולו.

החברה האמריקנית, המתמחה בפיתוח סורקים תלת-מימדיים מהירים וניידים, בשיתוף עם סטארלינג, מביטים קדימה ומתכננים עתיד וירטואלי מעניין.

רשת של סורקי תלת-מימד שיוצבו ברחבי העולם יהפכו במהרה לפלטפורמה ענפה המכילה אינספור תכנים דיגיטליים ופיזיים שכל אחד מהנסרקים יוכל להזמין להנאתו ולשימושו.

לסרוק גם בעלי חיים, תינוקות ומה לא

הסורק הראשון והייחודי מסוגו כבר הגיע לארץ.


העמדה מאפשרת סריקה בזמן מהיר ביותר של חלקי השנייה, וכבר לאחר כ-10 דקות ניתן יהיה לצפות בתצוגה תלת-מימדית של המודל הנסרק.

בשלב הראשוני, כל אחד מהלקוחות הנסרקים יוכל להזמין לעצמו מזכרת אישית סנטימנטלית מודפסת בתלת-מימד ובמגוון של חומרים.

הסורק, שהוא נייד לחלוטין וניתן להקים אותו בכל מקום בקלות, מאפשר סריקה של יחידים, זוגות ואף קבוצות של עד שישה נסרקים יחד!

מהירות הסריקה והדיוק הטכנולוגי של השיטה מאפשרים לסרוק גם בעלי חיים, תינוקות ועוד.

לכל אחד -ייצוג וירטואלי תלת-מימדי שלו

יתרונות הניידות ומהירות הסריקה הגבוהה, הופכים את העמדה לאטרקטיביות במיוחד לשימוש באירועים, השקות ופעילויות קד״מ.

צוות סטארלינג, מזה מספר חודשים בונה את תשתית השירות, התמיכה וההדרכה של עמדת הסריקה של טווינדום, ובמקביל שוקדים על פיתוח תכנים דיגיטליים – סרטוני אנימציה ותכנים אינטראקטיביים נוספים. בעתיד הקרוב כל מי שיסרק בכל מקום בעולם ברשת הסורקים של טווינדום-סטארלינג יוכל לרכוש תכנים דיגיטליים ולשלב בתוכם את הייצוג הווירטואלי שלו בתלת-מימד.

בקרוב ניתן יהיה לרכוש דרך סטארלינג עמדות סריקה נוספות ברחבי הארץ ובמזרח התיכון כולו ואף לקחת חלק במועדון חברים ייחודי המציע מגוון שירותי פרמיום, תמיכה והדרכה לרוכשים.

בסטארלינג מאמינים כי בסופו של דבר – לכל אחד יהיה הייצוג הווירטואלי התלת-מימדי שלו. בין אם לשימוש ברשתות חברתיות, בין אם לשילוב במוצרי טכנולוגיות מציאות מדומה שמתפתחות בצעדי ענק, בין אם במשחקי מחשב, בתוכן בידורי ועוד ועוד.

אירועים קרובים