תוכן שיווקי
לקראת אירוע - GIV EAM Summit Israel 2016, יום ד' 7 בספטמבר, מלון שרתון תל אביב

GIV Solutions נבחרה לאחת מ-25 החברות המובילות בעולם בתחום ה-EAM

הבחירה נעשתה על ידי CIO Solutions במסגרת גיליון מערכת מיוחד לנושא ● לאור החדשנות הבולטת זכתה החברה לכתבת מערכת מורחבת ולשער בגיליון המיוחד

16/06/2016 12:46
מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions

"קידמה טכנולוגית משפיעה בצורה חזקה על נוף החברות, ומנמ"רים רבים ממנפים קדמה זו על מנת לקדם את רווחיות והצלחת חברותיהם. GIV Solutions ממשיכה לספק את המנהיגות המחשבתית, חזון החדשנות ואת היכולת להוציא לפועל. אנו גאים להציג את GIV במהדורה זו עקב מגוון הפתרונות המהפכניים שלהם שמציבים סטנדרט חדש בעולם ה EAM". כך אמרה דיאנה פארקר, עורכת CIO Solutions.

CIO Solutions הינו מגזין  ITC אמריקני מוביל שמציג חדשות, פתרונות, מוצרים וטרנדים בתחומי החומרה והתוכנה. המגזין מופץ לעשרות אלפי מנהלי מחשוב במערב. בנוסף, המערכת עורכת סקירת שוק ובוחנת את הפתרונות השונים בעולם המחשוב. בסקירת תחום ה-EAM, המערכת זיהתה את GIV Solutions כמובילת שוק ופורצת דרך בתחום ה-EAM.


לאחר ביצוע הערכה על פי פרמטרים איכותיים וכמותיים רבים, GIV-Solutions נבחרה מתוך מאות חברות שנבחנו. GIV מציעה ספקטרום רחב של שירותים ביניהם פתרונות ורטיקליים, פתרונות Turn-key, ייעוץ, ניטור וניהול מקצועי וכמובן פתרונות EAM ספציפיים לתעשייה כגון לכבישים וגשרים (GIV-BMS & GIV-RMS), ערים חכמות (GIV-CITY), קמפוסים (GIV-CAMPUS) תשתיות רכבתיות GIV-RAIL ועוד.

מהדורת אפריל של המגזין הציגה את "25 פתרונות ה-EAM ששינו עסקים 2016". GIV-Solutions הישראלית שנבחרה כאחת מ-25 חברות נבחרה גם כמעניינת וראויה לכתבת מערכת ושער המגזין.

לכתבה רואיין מאיר גבעון, מנכ"ל ומייסד החברה, וסוקר בה את האתגרים, המגמות והחדשנות בתחום, והחשיבות המכרעת לארגונים עתירי תשתיות שמזהים את הערך והחשיבות של מערכות EAM כמרכיב מרכזי בארגונם.

GIV Solutions, המציינת השנה 15 שנים להיווסדה, התפתחה לתפקיד מוביל בישראל ומובילה חדשנות ברמה עולמית בתחומים יחודיים של EAM – ומהווה מרכז מו"פ מאושר על ידי המדען הראשי כולל מו"פ דו-לאומי.

GIV מספקת ייעוץ מקצועי בכיר, ניהול פרויקטים, Best Practice בתחום תהליכים עסקיים, הנחיה, הכשרה ויישום בכל ההיבטים של ניהול נכסים וציוד, אחזקה ומדיניות אחזקה – כולל מחשוב, ניטור ובקרה משולבים SCADA ואינטרנט של הדברים – לשיפור היעילות התפעולית, ניהול פרואקטיבי וכלכלי ובקרה ניהולית.

GIV הביאה את מערכת Infor EAM לישראל, ומהווה הנציג של אינפור (Infor) העולמית משנת 2008 בתחום Infor EAM בישראל. באמצעות הצוות המקצועי ומרכז הפיתוח, היא מפתחת הלוקליזציה, מבצעת פיתוח יישום ואינטגרציה של פתרונות ורטיקליים, ומספקת באופן מלא את התמיכה הטכנית והתחזוקה ללקוחות בישראל ולאתרים שלהם בפריסה גלובלית.

אירועים קרובים