תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO PRO 2016, יום ד' 1 ביוני, ביתן 2, גני התערוכה תל אביב

"מהפכת הדיגיטל מאפשרת לכל עסק למקסם את עצמו ולהביא לתוצאות טובות יותר"

כך אומר אילן ברוק, סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים ב-HOT, בראיון לקראת אירוע Bynet Expo 2016

31/05/2016 12:20
אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של HOT עסקים

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2016 תעמוד מהפכת הדיגיטל והשפעותיה על הארגונים ולקוחותיהם. בראיון עם אילן ברוק, סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים ב-HOT, הוא מציג את משמעותה של מהפכת הדיגיטל, את האופן בו HOT משתלבת בה, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.

מה המשמעות בעיניך של מהפכת הדיגיטל?
"מהפכת הדיגיטל מאפשרת לכל עסק מקטן ועד גדול, למקסם את עצמו ולהביא את עצמו לתוצאות עסקיות טובות יותר, כאשר HOT עסקים נמצאת בדיוק בצומת הזה על מנת לסייע לעסקים לצמוח. HOT עסקים הינה חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית אלטיס (Altice), וחברות הקבוצה מספקות פתרונות מקצה עד קצה לצורכי התקשורת הקווית והסלולרית של לקוחותיה העסקיים".


"מהפכת הדיגיטל שתופסת תאוצה בשנים האחרונות משנה את חיינו ואת האופן בו התקשורת שירתה אותנו עד כה. בצד מגוון פתרונות הענן המהווים חלק אינטגרלי, מחיינו הפרטיים והעסקיים, אנו חייבים להיות ערים יותר גם לעולם אבטחת המידע".

"טרנד דיגיטלי נוסף שתופס תאוצה משמעותית הינו האינטרנט של הדברים אשר מאפשר לנו כבר היום לשלוט בבית חכם, להניע רכבים באופן עצמאי וממשיך ומתפשט גם לעולם הבקרה בתחומי הרפואה, החשמל, המים, הגז, ניהול ערים חכמות ועוד. עולם נוסף שממשיך להתפתח הינו Unified Communication באמצעותו הופכת התקשורת להיות נוחה וזמינה מכל מקום ומכל מכשיר. קבוצת אלטיס מפתחת פלטפוטרמות חדשות בתחום והוט תהיה חלק מהם".

איך משתלבת הטכנולוגיה של HOT במהפכת הדיגיטל?
"ל-HOT עסקים בולטות טכנולוגית בכל אחת מהמגמות הדיגיטליות שציינתי. HOT עסקים פועלת בשיתוף פעולה עם קבוצת אלטיס הבינלאומית לפיתוח מוצרים ושירותים פורצי דרך".

"על מנת לפעול בצורה מיטבית בעולם הדיגיטלי נדרשות תשתיות מתאימות – רשתות תקשורת איכותיות ומהירות. HOT משקיעה משאבים רבים בתחום זה וכיום ברשותה רשת מובילה הכוללת פריסה ארצית של סיבים אופטיים, תשתית כבלים עם מהירות הגלישה הגבוהה בישראל של עד 500Mb/10Mb, ומציגה בשיתוף HOT מובייל גם את הרשת הסלולרית בדור 4 בעלת רוחב הפס הגבוה בישראל. תשתיות אלו מאפשרות ללקוח ליהנות משימוש מהיר ויעיל בפתרונות הענן ובהעברת DATA בנפחים גבוהים".

מה תציגו באירוע בינת אקספו?
"HOT עסקים תציג בבינת אקספו 2016 את הפתרון המלא שלה עבור המגזר העסקי: תשתיות תמסורת וכבלים, IPVPN ,Networking, שירותי ספק אינטרנט, שירותי טלפוניה, שירותי שיחות בינלאומיות, טלוויזיה ותשתית הווידיאו האיכותית בה משתמשים כיום ערוצי השידור המובילים. כחלק מהמחשת השירות יצפו המבקרים בשידור חי במוקד ה-NOC של HOT אשר מספק שירות בקרה ומעקב 24/7/365 אחר ביצועי הרשת. המוקד האסטרטגי הפועל במקביל לטובת לקוחות תמסורת, הינו מוקד פרואקטיבי אשר במקרה זיהוי תקלה בעסק, פונה באופן יזום אל הלקוח ליידוע וסיוע לפתרון".

"HOT מובייל עסקים תציג מגוון פתרונות תקשורת סלולרית ללקוחות עסקיים, סל שירותים כולל המהווה את ההצעה המשתלמת ביותר ללקוחות עסקיים בינוניים וגדולים".

"בנוסף, נציג לראשונה את שירות MIRS 4G, דור ההמשך של שירות הווקי-טוקי על גבי רשת 4G, המאפשר ללקוח ליהנות מהיתרונות של סמארטפונים מהירים יחד עם שירות ווקי טוקי איכותי ומקצועי הכולל ממשק ניהול מתקדם. פתרון זה ישתלב במסלול העיר החכמה של בינת. כמו כן, יש לציין כי זו השנה השנייה בה נבחרה HOT עסקים לספק את קו התמסורת להפעלת תשתית התקשורת בכנס Bynet Expo".

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

"זו השנה ה-13 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות מתקדמות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש פנים לפנים עם מומחי טכנולוגיה מישראל ומרחבי העולם".

"הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים החמים ביותר, ויציגו בה למעלה מ-60 יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן באירוע להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר".

אירועים קרובים