תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO PRO 2016, יום ד' 1 ביוני, ביתן 2, גני התערוכה תל אביב

"בעידן הדיגיטל, התחרות הינה מול כל מי שמסוגל לפתח פתרון מהפכני שברגע אחד יכול לשנות את פניה של התעשייה"

כך אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, בראיון לקראת אירוע Bynet Expo 2016

25/05/2016 14:03
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2016 תעמוד מהפכת הדיגיטל והשפעותיה על הארגונים ולקוחותיהם. בראיון עם אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו (Cisco) ישראל, הוא מציג את משמעותה של מהפכת הדיגיטל, את האופן בו סיסקו משתלבת בה, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.

מה המשמעות בעיניך של מהפכת הדיגיטל?
"כולנו מכירים את המהפכה התעשייתית ואת מהפכת המידע. מהפכת המידע, מראשית שנות ה-90 ועד 2010 עיצבה למעשה את הכלכלה שאנו מכירים. חברות ומדינות אשר השכילו לאמץ את מהפכת המידע הפכו למובילות עולמיות. משנת 2010 אנו עדים לקיומו של עידן חדש – עידן הדיגיטל. עידן זה שונה מקודמיו בכך שעברנו למודל בו הכל מחובר: החל מאנשים, פלטפורמות, חפצים ותהליכים. אנו נמצאים בעידן שבו הכל יהיה מחובר ונוגע בכל תחומי חיינו, לרבות: מכשירים רפואיים, מכוניות, לבוש ועוד".


"בעולם העסקים אנו רואים כיצד הטכנולוגיה משנה באופן מהותי את האסטרטגיה של ארגונים, ומגדירה מחדש את הפעילות העסקית. אם בעבר הכרנו מודל לפיו הטכנולוגיה סייעה לעסקים להשיג תוצאות עסקיות באמצעות דוא"ל, טלפוניה, מערכות בילינג ומערכות עסקיות (ERP ,CRM), אזי בעידן החדש הטכנולוגיה מגדירה את פניו של הארגון והאסטרטגיה העסקית. הטכנולוגיה לא רק מאפשרת ותומכת בקיומו של המודל העסקי, אלא מגדירה אותו מחדש. הדיגיטיזציה מאפשרת יצירת מודלים עסקיים חדשים המשנים את פני התעשייה, ונוגעת בלב-ליבו של הארגון: ייעול תהליכים פנימיים, קיצור תהליכי פיתוח, אימוץ סטנדרטים חדשים בקצב מהיר ואבטחת מידע מובנית בכל הרבדים".

"לכן, החברות השונות צריכות להשקיע, ללמוד פרקטיקה חדשה, לאמץ תפיסות עבודה חדשות, וכל מנהל צריך להעסיק עצמו בשאלה כיצד הטכנולוגיה משנה את המציאות העסקית שלו ומאפשרת התמודדות עם הסביבה התחרותית המשתנה".

איך משתלבת הטכנולוגיה של סיסקו במהפכת הדיגיטל?
"לסיסקו תפקיד עצום בהובלת המהפכה הדיגיטלית. חברות עסקיות עומדות היום בפני אינספור איומים חדשים – אין גבולות ואין הגנה – התחרות הינה מול כל מי שמסוגל לפתח פתרון מהפכני שברגע אחד יכול לשנות את פניה של התעשיה. ויש בזה הרבה ערכים חיוביים – אלו היזמות והיצירתיות שדוחפות את התעשייה קדימה. יזמים כבר לא צריכים את כל ההון הפיזי שבעבר היה הכרחי, לכולם היום יש נגישות לערך העצום הטמון במידע, פתיחות לרעיונות חדשים, דמיון ויזמות".

"לשם כך נדרשים קישוריות, ניתוח מידע, אבטחת מידע ומערכות ניהול. פתרונות אלה הם שמאפשרים לסיסקו ללוות את לקוחותיה, בהם – חברות, לקוחות עסקיים וממשלתיים, חברות סטארט-אפ, ערים ואף מדינות, במעבר לעידן הדיגיטלי. למעשה, טכנולוגיות אלו נותנות ערך רב לשוק וללקוחות ומאפשרות למגזר העסקי לשמור על רלוונטיות בעידן שמשתנה".

מה תציגו באירוע בינת אקספו?  
"סיסקו תציג באירוע מבחר גדול של אבני בניין חשובות לתהליך מהפכת הדיגיטל בכל התחומים שהחברה פעילה בהם".

"בתחום רשתות התקשורת הארגוניות נציג את הטכנולוגיות העתידיות ברשתות הקמפוס וה-WAN, שנותנות דגש לגמישות תפעולית וניהולית, ואבטחה מובנית באמצעות שימוש בקונספטים מעולם ה-Software Defined. כמו כן, נשיק לראשונה בישראל את פתרון ה-Cloud Managed Networking של סיסקו מבית Meraki. פתרון זה משנה מקצה לקצה את הצורה שבה ארגונים מנהלים ומתחזקים את הרשת הארגונית על ידי שימוש בפלטפורמת ניהול מהענן".

"בתחום הדטה סנטר נציג את ההיצע של סיסקו בתחום ה-Private Cloud, שהתפתח רבות לאחרונה באמצעות הרכישות של MetaCloud ו-CliQr, נציג את המוצר החדשני של סיסקו בתחום פתרונות ה-Hyper Converged – מוצר ה-HyperFlex, וכמו כן נציג את החידושים והעדכונים בעולם ה-SDN ל-DC – פתרון ה-Application Centric Infrastructure (ACI)".

"בתחום ה-Collaboration נתמקד בפתרונות פורצי דרך בתחום ועידות הוידיאו שנותנים חוויית משתמש דומה ואיכותית מכל מסך ומכל סוג של עמדת קצה (From the pocket to the Board room). וכמו כן נציג את פתרונות ה-Center Contact המתקדמים של סיסקו, שמהווים מרכיב חשוב לכל ארגון דיגיטלי שרוצה לתת חוויית Omni-Channel אמיתית כחלק משירות הלקוחות שלו. בינת וסיסקו יציגו ביחד כיצד ניתן לצרוך את הפתרונות הללו במודל ענן מנוהל דרך הענן של בינת – Hosted Collaboration Services".

"בתחום אבטחת המידע והסייבר, סיסקו תציג את הפורטפוליו המלא והייחודי שלה שנותן מענה לאיומי אבטחה לפני, במהלך ואחרי שהם מופיעים בארגון (Before ,During ,After). הפורטפוליו מבוסס בין השאר על הרכישות האחרונות של סיסקו בתחום – רכישות שאוחדו לכדי פתרון שלם הגדול מסך חלקיו – SourceFire ,openDNS ,Lancope".

"בתחום ה-Service Provider סיסקו תציג את פתרון ה-Virtual Managed Services: פתרון SDN עם שירותי אבטחת המידע מתקדמים מקצה לקצה (כולל מיקרו-סגמנטציה מובנית באופן מלא בתוך המערכת), הפתרון מאפשר לספקיות השירות לספק שירותים מתקדמים ללקוחות העסקיים שלהן בענן הפרטי או בענן סיסקו בדקות ספורות עם פורטלים מתקדמים לספקית וללקוח הקצה".

"בנוסף נציג את פתרון ה-Ultra Services Platform: פתרון SDN עם אוטומציה ואורקסטרציה של שירותי ה-Evolved Packet Core, כולל שירותי Gi-Services במכלול אחד. הפתרון מציג וירטואליזציה מלאה, Distributed SDN Architecture ומוכנות מלאה ל-5G".

"גם בתחומי ניהול התהליכים העסקיים הדיגיטליים ובתחומי ה-Business Intelligence סיסקו תציג פתרונות ייחודיים ומעניינים. פתרון ה-Data Virtualization שמהווה שכבת אבסטרקציה לכל מקורות המידע בארגון, ומקל על ביצוע ניתוחים מתקדמים ומורכבים באמצעות כלי BI ללא צורך בבניית ETL-ים יקרים. וכן, פתרון ה-AIP (ר"ת Automation and Integration Platform) שמהווה שילוב בין מערכת לניהול תהליכים ארגוניים בענן (Business Process as a Service) לבין מערכת לניהול ממשקים בין מערכות שונות בארגון (API Management Platform)".

"לבסוף, בתחום האינטרנט של הדברים סיסקו תציג את תפיסת פתרון ה-Digital Ceiling אשר משנה מקצה לקצה את הצורה שבה אנו מתכננים מערכות טכנולוגיות במבני משרדים. בדומה לאיחוד בין מערכות הטלפוניה המסורתיות למערכות ה-IP – יתרחש בעתיד הקרוב תהליך דומה של איחוד בין מערכות התאורה בבניין, המיזוג, אבטחה פיזית, בקרת חשמל, אש ובקרת המעליות, לכדי רשת אחודה שתשתמש ביכולות מתקדמות, כגון בקרה מרכזית, שרידות גבוהה, PoE ועוד, על מנת לשפר את היעילות של המערכות הללו בארגון הדיגיטלי".

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

זו השנה ה-13 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות מתקדמות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש פנים לפנים עם מומחי טכנולוגיה מישראל ומרחבי העולם.

הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים החמים ביותר, ויציגו בה למעלה מ-60 יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן באירוע להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים