תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO PRO 2016, יום ד' 1 ביוני, ביתן 2, גני התערוכה תל אביב

"ארגונים מעוניינים בפשטות, מהירות ונגישות למידע"

כך אמר קובי שממה, יועץ טכנולוגי ב-EMC, בראיון בו הציג את משמעותה של מהפכת הדיגיטל, את האופן בו EMC משתלבת במהפכה ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע

24/05/2016 15:39
קובי שממה, יועץ טכנולוגי ב-EMC

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2016 תעמוד מהפכת הדיגיטל והשפעותיה על הארגונים ולקוחותיהם. בראיון עם קובי שממה, יועץ טכנולוגי ב-EMC, הוא מציג את משמעותה של מהפכת הדיגיטל, את האופן בו EMC משתלבת במהפיכה, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.

מה המשמעות בעיניך של מהפכת הדיגיטל?
"מהפכת הדיגיטל מביאה איתה אתגר לא פשוט בתחום של ניהול עצום של נפחים ומידע. האתגרים העסקיים מרובים, ורבים מהם נוגעים לאופן הטיפול במידע. זו עובדה ידועה שהמידע מכפיל את עצמו מדי שנתיים, ומקורות ההנקה של המידע הופכים להיות רבים ומגוונים – מובייל, וידיאו, מסמכים, אינטרנט, סנסורים והאינטרנט של הדברים. הצמיחה הענקית בצבירת המידע והגיוון שלו, מאפשרים לארגונים לבצע תפניות עסקיות מעניינות, כאשר בהקשר זה שימוש מושכל באוקיינוס המידע מאפשר יתרון תחרותי משמעותי".


"הגורם העסקי בארגון מצפה מגוף ה-IT לעזור לו לקבל תשובות לאתגרים עסקיים שלא יכלו לקבל בעבר. ארגונים מעוניינים בפשטות, מהירות ונגישות למידע ללא קשר לסוגו או למקורותיו. כך לדוגמה, הדרישה לתמיכה במידע בלתי מובנה. מדובר במהפכה של ממש, שבאה לידי ביטוי בכך שהמידע הארגוני המאורגן בבסיסי הנתונים ממשיך לצמוח, אבל מהווה אחוז הולך וקטן מכלל המידע הנצבר. אנחנו רואים ש-75% ממערכי האחסון שנמכרו שנה שעברה ללקוחות EMC תמכו ב-Unstructured Data, ועד סוף 2018 נראה ש-80% מכלל הנפח שיימכר יתמוך בדרישה זו".

איך משתלבת הטכנולוגיה של חברתך במהפכת הדיגיטל?
"EMC ניגשת לאתגר הדיגיטלי על ידי כך שאנו מאפשרים לגופי ה-IT הסבה של תקציבים, משמירה על "האורות דולקים" למעבר לחדשנות ופיתוח מואץ, שזו בעצם מהות המהפכה הדיגיטלית".

"הפתרונות של EMC הם בשלוש רמות:
Modernize – פתרונות תשתית מידע המאפשרים IT מודרני בתחום תשתיות המידע. מדובר על פתרונות All Flash ,CI ו-Hyper CI ופתרונות Scale Out המאפשרים להתחיל בקטן ולצמוח למימדים עצומים במהירות וביעילות. הגידול אינו רק בהיבט של כמות המידע אלא גם בשירותים שהארגון יכול לספק ללקוחותיו תוך שיפור בחוויית משתמש ללקוח.
Automate – שימוש בתוכנה כ-SW defined DC ומעבר ל-IT מונחה שירותים. ל-EMC יש היצע גדול ומרתק התחום הזה.
Transform – התייחסות לתחום של People & Processes והתאמתם לעולם הענן ההיברידי ולארגון מונחה שירותים. גם כאן ל-EMC ניסיון רב בתחום הייעוצי הזה".

מה תציגו באירוע בינת אקספו?
"בבינת אקספו חשוב לנו להתמקד בשתי תחומים מובילים בעולם הדטה סנטר המודרני: פתרונות הפלאש (Flash) ופתרונות ה-Converged. בהקשר זה בכוונתנו להציג את הפתרונות הבאים:

VMAX AFA – פתרון חדש מבית EMC מבוסס פלאש ללקוחות הזקוקים לביצועים מרביים לסביבות מיינפריים (Mainframe), סביבות קבצים וקונסולידציה של מערכות רבות. המערכת מאפשרת גידול, יעילות ושרידות לאפליקציות המרכזיות והקריטיות בארגון. כמו כן, הפתרון מציע יציבות, זמינות ותמיכה של מכונת High-End חזקה, משולב עם פשטות, ניהול ותפעול המודרניים ביותר בשוק.

Unity AFA – הפתרון החדש והמתקדם של EMC, ארכיטקטורה מודרנית ואפשרויות הטמעה רחבות. EMC Unity מביאה לשוק פתרון שמספק יחס עלות-תועלת מקסימליים.

VxRail – פתרון ה-Hyper Converged  המוביל והיחיד בשוק שנבנה ונבחן על ידי VMware ו-EMC. זהו פתרון ייחודי ומוביל לסביבת ה-IT המהווה אבן יסוד לבניית פתרון SDDC. הוא מאפשר צמיחה ללא הגבלה – החל מ-40 מכונות וירטואליות ועד יותר מ-3,000. הפתרון מאפשר פי שניים יותר פלאש מכל פתרון Hyper Converged אחר עם טכנולוגיה מודרנית לחסכון בנפחים ויעילות תפעולית מקסימלית. כמו כן, הוא מבוסס על VMware vSan ותוכנת ניהול של EMC.

VxRack Neutrino – פתרון ענן מבוסס OpenStack על מנת לספק Infrastructure-as-a-Service. פתרון המסייע בפשטות ויעילות בבניית ענן פרטי והיברידי. הפתרון חוסך לארגון זמן יקר ומספק פתרון אמין ויציב שנבנה ונוסה מראש על ידי מהנדסי EMC בעשרות אלפי שעות מעבדה.

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

זו השנה ה-13 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות מתקדמות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש פנים אל פנים עם מומחי טכנולוגיה מישראל ומרחבי העולם.

הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים החמים ביותר, ויציגו בהם למעלה מ-60 יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן באירוע להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים