תוכן שיווקי
לקראת אירוע - טרה סקיי מארחת: ההצגה "אני דון קיחוטה", יום ה' 26 למאי, תיאטרון גשר, יפו

"מקום האינטגרטורים בעידן הענן הופך משמעותי בקבלת החלטות הלקוח"

כך אמר מיכאל בורשטיין, מייסד ומנכ"ל טרה סקיי, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "מה שחשוב לתפיסתנו, הוא הרמה המקצועית, האמינות והניסיון של האינטגרטורים בשוק רווי ומורכב זה"

18/05/2016 07:56
מיכאל בורשטיין, מנכ"ל ומייסד TeraSky. צילום: יוליה בורשטיין

כתב: הילל יוסף

"עולם ה-IT משתנה, בגלל התפתחות טכנולוגית וההטמעות ההולכות וגדלות של מחשוב ענן, וחיבורו להיבטים העסקיים בארגונים. כדי להפיק את המיטב מיכולות אלו, יש לעבוד עם שותפים מקצועיים, אמינים ומנוסים, היכולים לתרום משמעותית בתהליך קבלת ההחלטות הקשורות לסוג הענן והאופן בו הוא בנוי". כך אמר מיכאל בורשטיין, מייסד ומנכ"ל טרה סקיי (TeraSky), בראיון לאנשים ומחשבים.

בורשטיין התראיין לקראת אירוע שעורכת טרה סקיי, בהפקת אנשים ומחשבים: הצגת התיאטרון "אני דון קיחוטה", שתיערך בתיאטרון גשר ביפו ביום ה', ה-26 למאי.


"מה שחשוב לתפיסתנו", אמר בורשטיין, "הוא הרמה המקצועית, האמינות והניסיון של האינטגרטורים בשוק רווי ומורכב זה. זו יכולה לעזור לחברות לקבל החלטות יותר מקצועיות. לצערי, כמי שנמצא בתעשייה שנים רבות, הגענו היום למצב בו חברות אינן רוצות לשלם עבור איכות, אלא לשלם כמה שפחות, עבור כמה שיותר שירותים".

לדבריו, "הגישה של 'הצטרכנות', קומודיטיזציה, הגיעה גם ל-IT הארגוני. לקוחות ארגוניים מתבלבלים בין מקצועיות IT, המתקבלת משירותי IT מקצועיים, Professional Services – ובין מוצרים".

אין תרופה אחת

"הלקוחות נערכים לעידן המחשוב החדש", אמר בורשטיין. "אנו בטרה סקיי מקשיבים ללקוחותינו, מנסים להבין מה הבעיות האמיתיות שלהם, על מנת לגבש פתרונות ספציפיים. אנו עוזרים ללקוחותינו לנתח פתרונות בעולמות שהם בתחום ההתמחות שלנו. אין תרופה אחת אשר מתאימה לכולם".

הוא ציין כי "טרה סקיי, המבוססת על רוחה של MBI, אותה הקמתי לפני שלושה עשורים, מספקת שירות ותמיכה מקצועיים. החברה מקשיבה לחזון של הלקוחות ומממשת אותו – ולא לצרכים של הספקים. אנו כיום חברת הבוטיק IT היחידה בארץ, הפועלת בשוק הווירטואליזציה, אוטומציה ומחשוב ענן, בתחומי הגנה על המידע, הטמעת פתרונות אחסון וגיבוי".

"אנו מסייעים לארגונים לבנות ולהטמיע מחשוב ענן לסוגיו – פרטי, ציבורי ובן כלאיים (היברידי). אנו פועלים בתחום מערכות ה-IT המשולבות והאחודות ברמה גבוהה (Hyperconverged systems). זהו שוק שהולך ומתפתח, בשל היתרונות התפעוליים הגלומים בו – כך לפי IDC. עולם ה-IT הולך לכיוון של 'מוגדר תוכנה', דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, שבתוכו אחסון מוגדר תוכנה, ורישות מוגדר תוכנה. אנו פועלים גם בתחום זה – ייקח זמן, אבל המגמה תתפוס תאוצה בשנים הקרובות. התפיסה מתחברת לתפיסת הענן לסוגיו – הציבורי, הפרטי ובן הכלאיים (היברידי). חברות רבות הצטרפו כבר ליוזמת OpenStack לפיתוח מערכת הפעלה בענן מבוססת קוד פתוח".

בחלק מהתמקדות בעולמות הוירטואליים, ציין, "החברה מספקת שירותי בדיקת תקינות – Health Check, לסביבות קיימות, ובדיקת מוכנות לענן בארגונים גדולים ומורכבים. במהלך התהליך מוצג המצב הקיים של המערכות והפערים שמתגלים אל מול Best Practices והניסיון של החברה". הוא הוסיף כי "החברה מבצעת השקעות בטכנולוגיות מתקדמות, המקרבות את התשתיות לעולמות האפליקציה".

הפתרונות הטובים ביותר

לדברי בורשטיין, "אנחנו בטרה סקיי עושים מאמצים גדולים, על מנת שהצוותים שלנו יהיו ברמה הגבוהה ביותר, אנושית ומקצועית. רק כך נוכל לתת את הפתרונות הטובים ביותר".

בהתייחסו לאירוע בתיאטרון גשר, אמר בורשטיין כי "זו השנה השלישית שאנו מארחים את לקוחותינו בתיאטרון. אנו מאמינים כי נדרשת רמה גבוהה ומקצוענות – גם באמנות וגם ב-IT. בשני השדות נדרש להשקיע בהון האנושי". לדבריו, "תיאטרון גשר מבטא שילוב של מקצועיות ואמנות ברמה הגבוהה ביותר. מקצועיות מייצרת אמנות ואומנות, ושתיים אלה הן התוצר של מקצועיות. זה המקום בו אנחנו שואפים להיות תמיד. אנו ממשיכים במסורת אותה התחלנו לפני שלוש שנים, של פריסת חסות על הצגה לטובת הלקוחות והספקים שלנו".

"ההצגה 'אני דון קיחוטה', היא מחזה מאת רועי חן, בהשראת הרומן האלמותי מאת מיגל דה סרוואנטס, ובבימויו של יבגני אריה", סיים בורשטיין, "היא מתארת שני אסירים החולקים תא כלא אחד, קוראים שוב ושוב את הרומן המפורסם דון קיחוטה, והקריאה מאפשרת להם להפליג בדמיונם אל הרפתקאותיהם הססגוניות של דון קיחוטה וסנצ'ו פאנסה. כך, נדמה כי החופש האמיתי נמצא דווקא בכלא. זו הצגה יוצאת דופן, מההצגות הטובות ביותר בתיאטרון הישראלי. אני בטוח שהלקוחות יחוו חווייה תרבותית מרגשת".

אירועים קרובים