תוכן שיווקי

דיפ אינסטינקט נבחרה כ-Cool Vendor על ידי גרטנר

חברת המחקר המובילה כללה את דיפ אינסטינקט בבחירה השנתית שלה של טכנולוגיות חדשניות, מעניינות ומשפיעות

17/05/2016 14:39
דיפ אינסטינקט

דיפ אינסטינקט (Deep Instinct) החברה הראשונה המיישמת למידה עמוקה (deep learning), ענף מתקדם של בינה מלאכותית, בהגנת סייבר, הודיעה היום כי היא הוכרה כ-Cool Vendor  לשנת 2016 בקטגוריית "אבטחת מקום העבודה הדיגיטלי (Digital Workplace Security) על ידי חברת המחקר העולמית, גרטנר (Gartner).

יישום טכנולוגיית למידה עמוקה של דיפ אינסטינקט (Deep Instinct) מביאה ליכולות פורצות דרך בזיהוי מדויק ומניעת התקפות סייבר בזמן אמת. מינוף יכולות אלה מאפשרות לארגונים לקבל הגנה אינסטינקטיבית חסרת תקדים כנגד התקפות סייבר על כל מכשיר, פלטפורמה ומערכת הפעלה. איומי יום אפס (zero-day) והתקפות APT מזוהות ונחסמות בזמן אמת לפני שפגיעה יכולה להתרחש בנקודות הקצה, השרתים ומכשירי המובייל של הארגון.

בכל שנה, גרטנר בוחרת Cool Vendors מתוך חברות חדשות המפתחות טכנולוגיות פורצות דרך ומפרסמת דו"ח במטרה לעזור ללקוחות פוטנציאלים לגלות מהן הטכנולוגיות בעלות פוטנציאל הערך המשמעותי ביותר. ההכרה של גרטנר כ-Cool Vendor משקפת את הבחירה שלהם בטכנולוגיות חדשות, מעניינות ובעלות פוטנציאל השפעה משמעותי בשוק.

לפי הדו"ח, "המעבר למקום העבודה הדיגיטלי מניע את הצורך של מנהלי ואנשי אבטחת מידע להשתמש בטכנולוגיות חדשות ולפתח אסטרטגיות בכדי להקטין את הסיכון לאובדן מידע מאיומים פנימיים וממתקפות חיצוניות".

"כחברת סטארט-אפ צעירה מישראל, לכבוד הוא לנו להיבחר על ידי גרטנר לקטגוריה כזו עבור פריצת הדרך הטכנולוגית שהשגנו. אנו גאים להיות חלק בדו"ח הזה", אמר גיא כספי, מנכ"ל דיפ אינסטינקט. "היישום פורץ הדרך שלנו משתמש בבינה מלאכותית וספציפית בלמידה עמוקה בהגנת-סייבר ומעניק לחברות הגנה אינסטינקטיבית כנגד התקפות חדשות, חיזוי מתקפות מראש ומניעה שלהם בזמן אמיתי, וכמובן מאפשר התגוננות מפני התקפות עתידיות".

ניתן להוריד את "דו"ח האבטחה במקום העבודה הדיגיטלי 2016" כאן.

אירועים קרובים