תוכן שיווקי

SAS Viya: הדור הבא של אנליטיקה ב-High Performance ו-ויזואליציה של נתונים

החידוש האחרון מבית ענקית האנליטיקה SAS, מתאים לכל רמות המיומנות, לכל כמויות הנתונים ולתמיכה בכל האתגרים של ניתוח Big Data, כמו Machine Learning

03/05/2016 17:49
במקום מכירה - הנפקה. SAS

SAS Viya, הארכיטקטורה החדשה מבית SAS – הדור הבא של אנליטיקה ב-High Performance וויזואליציה של נתונים – עוצבה כדי לענות על הצרכים העסקיים בארגון, להנגיש את הכלים האנליטיים לכל אחד ולטפל בכל כמות של נתונים.

הארכיטקטורה החדשה, שנחשפה בכנס SAS העולמי בלאס וגאס, מסייעת לצמצם את הזמן בין השלבים הראשונים של תחקור אנליטי לבין התוצאה הסופית של הפקת ערך עסקי. זהו הבסיס לחבילת המוצרים, הכוללת machine learning, ונותנת מענה לכל אתגר אנליטי.

SAS Viya היא ארכיטקטורה פתוחה, תואמת ענן, המספקת יחד עם המוצרים הקשורים אליה, פלטפורמה טכנולוגית פשוטה ואחידה הנותנת מענה לכל השאלות האנלטיות – קטנות וגדולות. הפלטפורמה תהיה זמינה ברבעון השלישי של 2016. במהלך מאי יטמיעו אותה מספר לקוחות נבחרים.

לשלב ולנצל טכנולוגיות חדשות במהירות

"הרוב המכריע של יישומי הדור החדש לנתונים גדולים פותחו לריצה בענן", אמרה איימי קונארי, סגנית נשיא למחקר שירותי SaaS וענן ב-IDC. "בתוך שלוש עד חמש שנים, מרבית הארגונים הגדולים יצטרכו הרבה יותר נתונים בענן מאשר במחסני הנתונים שלהם. IDC סבורה כי 'גרביטצית הנתונים' הזו תזרז את ההגירה של מערכות ישנות ונתונים לענן".

היתרונות של SAS Viya הם יותר מאשר תמיכה במחשוב ענן. הארכיטקטורה הפשוטה ורבת העוצמה של SAS Viya מבטיחה הטמעה קלה בענן או בארגון. הארכיטקטורה המאוחדת של SAS Viya מקלה על הצורך לתפור קוד של ספקים שונים יחד. היא מספקת אינטגרציה של טכנולוגיה לתמיכה במחזור החיים האנליטי כולו.

SAS Viya נגישה מכל שפות התכנות הפופולריות וה-APIs הציבוריים ומספקת אנליטיקה וכריית נתונים למשתמשים בכל רמת מיומנות.

"SAS החלה במאמץ מרוכז לבנית האנליטיקה העתידית בעזרת האריכטקטורה של SAS Viya", אמרה ניקול אנגלברט, מנהלת מחקר ופיתוח ב-Ovum. "זוהי משימה שאפתנית ואגרסיבית, המשלבת את החידושים המרכזיים שיוכלו להביא את לקוחותיה למקום בו הם רוצים להיות. זה חשוב כי המשתמשים באנליטיקה יוכלו לשלב ולנצל טכנולוגיות חדשות במהירות".

ליצור קהילה לשיתוף ידע

רנדי גארד, סגן נשיא ו-CMO ב-SAS אמר, "האנליטיקה נמצא במרכז הפעילות של הארגונים כיום, ביצירת הזמנויות חדשות, שיפור חוויית הלקוח וגידול הרווחיות. SAS Viya מספקת לעסקים, משרדי ממשלה וארגונים אחרים ארכיטקטורה יחידה, פתוחה ותואמת ענן. כך קל יותר לנהל, להרחיב את המערכת להתמודדות עם כל אתגר אנליטי, ולספק ערך עסקי בעזרת אנליסטים בעלי כישורים מגוונים".

בגרסה הראשונה של SAS Viya יהיו גם ממשק משתמש "point and click" וגם ממשק תכנות אינטראקטיבי.

SAS Viya תומכת בשיטות אנליטיות חדשות שניתן לגשת אליהן בעזרת שפת SAS ושפות תכנות אחרות (Python ,Lua and Java, וגם REST APIs ציבוריות). "SAS מחבקת טכנולוגיות קוד פתוח ותורמת לסטנדרטים פתוחים", אומר גארד.

SAS Viya היא פלטפורמה מוכוונת שירות, המותאמת לתשתיות ענן ציבורי או פרטי ותספק גם APIs ציבוריים חדשים כשירות. SAS Viya מספקת תשובות אנליטיות מהירות למגוון רב של משתמשים – החל במשתמשים עסקיים מזדמנים ועד מדעני נתונים ומפתחי יישומים.

"הארכיטקטורה הפתוחה של SAS Viya הופכת את האנליטיקה נגישה לכל אחד, ואנו רוצים ליצור באמצעותה קהילה לשיתוף ידע", אמר גארד. "המשתמשים שלנו יוכלו לתרום קוד, נהלים, לבצע תחקור ויזואלי ולשתף רעיונות".

בנוסף לארכיטקטורת ה-Multi Vendor לאנליטיקה, SAS Viya מספקת כעת ארכיטקטורת Multi Cloud לאנליטיקה. בסיס קוד אחד מבטיח שימוש עקבי וחוזר בנכסים שניתנים לשינוע ככל שהתשתית מתפתחת.

מוצרי אנליטיקה חדשים הכלולים ב-SAS Viya:

● SAS Visual Analytics – תחקור ויזואלי של נתונים, דיווח אינטראקטיבי וחקר נתונים בשירות עצמי. המוצר כבר הוטמע באלפי אתרים ברחבי העולם ויהיה בין המוצרים הראשונים הנגישים ב-SAS Viya.

● SAS Visual Statistics – כולל ממשק משתמש גרפי וכן ממשק מודלים לחיזוי ותכנות. המשתמשים יכולים ליצור ולשכלל מודלים אינטראקטיביים לקבוצות או סגמנטים ספציפיים ולחשוף תובנות במהירות.

● SAS Visual Investigator – מוצר חדש המספק יכולות גרפיות ואינטראקטיביות לניהול וחקירה. זה מאפשר לאנליסטים וחוקרים להפחית התראות שווא, לייעל את תהליך החקירה, להילחם בהונאות או לשפר פילוחים של לקוחות. SAS Visual Investigator תומך בחיפוש, שאילתה וויזואליזציה של נתונים, ללא קשר לפורמט, גודל ומיקום, וכן תחקור על גבי מפות ורשתות.

● SAS Visual Data Mining and Machine Learning – מוצר חדש המרחיב את יכולות האנליטיקה המתקדמת שמציעה SAS. הכלי מיועד למדעני נתונים שרוצים ליישם בקלות טכניקות machine learning וכריית נתונים על נתונים מובְנים ולא מובְנים. מפתחים יוכלו לבנות מודל פעם אחת ולהטמיעו בכל מקום. הכלי יספק גם ממשק ידידותי לבניית מודלים מהירה ויצירת קוד. הכלי יעסוק במקור הנתונים, הכנת נתונים אנליטיים, הנדסת תוכנה, הפחתת מימדים, אנליטיקה תחקורית, מידול ולמידה, השוואת מודלים משולבת והטמעת המודלים לתוך תהליכי הייצור.

"בעזרת יכולת העיבוד המקבילי בזיכרון, SAS Visual Data Mining and Machine Learning יספק תשובות מהירות שיאפשרו לארגון להעביר הילוך ולהגיב לשינויים בשוק", אומר סשה שוברט, מנהל השיווק לתחום האנליטיקה ב-SAS העולמית. "ארגונים מחפשים תמיד הפקת תובנות מהירה כדי לשמור על יתרון תחרותי".

פרטים נוספים בדף המוצר SAS Viya.

הפתרון הושק בכנס העולמי של SAS הנערך בלאס וגאס, מול קהל של יותר מ-30 אלף משתמשים הנוטלים חלק בכנס עצמו או צופים בו אונליין.

אירועים קרובים