תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY, יום ד' 13 באפריל, מועדון התאטרון יפו

הכירו את שותפי קומוולט: ניר מליק, ארכיטקט פתרונות בווי אנקור

24/03/2016 13:19
ניר מליק, ארכיטקט פתרונות בווי אנקור

הצג את החברה – מה תחומי ההתמחות שלכם?
"ווי אנקור (We Ankor) היא חברת אינטגרציה שבנויה מארבע חטיבות: חטיבת תשתיות המתמחה במערכות אחסון; חטיבת שירותי ענן המספקת שירותי מחשוב בענן; חטיבת Big Data; וחטיבת אבטחת סייבר. חטיבת התשתיות שבה אני עובד עוסקת גם בפתרונות תקשורת, פתרונות אבטחה ושרתים. ווי אנקור הינה השותף הוותיק והגדול ביותר של נט-אפ (Netapp) בישראל. כמו כן, אנחנו השותפים המרכזיים של VMware ושותף מוביל של קומוולט (Commvault) בישראל, השותף היחיד ברמת Market Builder".

ספר על העבודה המשותפת עם קומוולט: כיצד מתנהלת העבודה המשותפת?
"קומוולט היא שותפה מרכזית שלנו, וכתוצאה מכך אנו מבצעים יחד פעילות רבה. העבודה היא צמודה בכל הרמות של החברה – החל מסמנכ"ל המכירות שמנהל ישיבות משותפות, דרך סמנכ"לית השיווק שעובדת על ארגון כנסים ואירועים ללקוחות, צוות הפריסייל שלי עובד עם צוות הפריסייל של קומוולט, אנשי מכירות של שתי החברות שעובדים יחד ועד לעבודה הצמודה של מנהלי הפרויקטים שעובדים בקביעות עם הצוות של קומוולט על ההתקנות. העבודה שלנו מתנהלת בסינרגיה מלאה, כאשר אנו מנהלים יחד פעילות יומיומית, שכוללת את תהליכי ההסברה ואספקת הפתרון ללקוחות".


מה לדעתך הם הגורמים המרכזיים להצלחה של המוצר של קומוולט בקרב הלקוחות?
"לדעתי, קיימים ארבעה גורמים מרכזיים אשר תורמים להצלחת המוצר של קומוולט בקרב הלקוחות:

● גמישות – הגמישות של המוצר כפלטפורמה של הגנה וניהול מידע, והעובדה שמדובר על פתרון המתאים לכל צרכי המידע של הלקוח, בין אם מדובר בשרתים פיזיים, וירטואליים, מאגרי מידע, ובין אם הם נמצאים באתר של הלקוח או באתר חיצוני, בענן או בהתממשקות בין עננים פרטיים וציבוריים. לא משנה היכן נמצא המידע של הלקוח ומהו סוג המידע, קומוולט מגנה עליו ומספקת לו מענה איכותי, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

● יציבות ואמינות הפתרון – כבר מרגע הטמעת הפתרון אצל הלקוח, הוא מקבל פתרון יציב ואיכותי שמגן עליו, ואחוזי ההצלחה הגבוהים של החברה בהטמעות מעידים על כך. קומוולט מספקת פתרון אמין המספק ביטחון ונותן ללקוח את ההזדמנות להתמקד בעסק שלהם ללא דאגות מיותרות.

● LLD – בין אם מדובר בלקוח מורכב ובין אם זהו לקוח עם מערכת אחסון אחת, אנו יוצרים עבורם מסמך עם תוכנית עבודה מפורטת, אשר נבדק ומאושר מול היצרן. מסמך זה מבטיח שכל מה שהובטח ללקוח בתחילת ההתקשרות, אכן יבוצע ויפעל בדיוק בצורה שבה הדברים נרשמו בתוכנית העבודה. המסמך מפרט כיצד נתקין את המוצר וכיצד נגרום לו לפעול בצורה שתספק את צרכי הלקוח. בניגוד אלינו, לא כל השותפים והיצרנים האחרים מקפידים על תהליך זה. זהו תהליך פשוט וברור, אשר מבטיח הצלחה גבוהה.

● אנשי הצוות – חברי הצוות של קומוולט – וגם שלנו – אלו הם אנשים אכפתיים, אשר נרתמים לכל אתגר ורואים בהצלחת הלקוח גם את ההצלחה האישית שלהם. לדעתי, אין משהו שיכול להתחרות בזה וזהו אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחה שלנו".

ברכה קצרה ללקוחות שיגיעו למסיבת האביב?
"אני מאחל לכל הלקוחות שנה של שמחה, התחדשות, הצלחה באתגרים העסקיים והנאה יומיומית".

אירועים קרובים