תוכן שיווקי

גם עולם התכשיטים עובר לענן

מגנוליה, רשת התכשיטים הבינלאומית המונה כ-150 סניפים ברחבי העולם, בחרה בענן של ווי-אנקור כתשתית כוללת למערך המידע

09/03/2016 14:09
ווי אנקור

רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה, הפועלת מזה 20 שנים ומעסיקה כ-1,100 עובדים ברחבי העולם, הצטרפה גם היא לתפיסה הגורסת כי מחשוב ניתן לצריכה בדיוק כמו חשמל – ישירות מהשקע שבקיר.

מאז פתיחת הסניף הישראלי הראשון לפני כ-20 שנה, מציעה רשת מגנוליה קולקציית תכשיטים חסרת תקדים בהיקפה, במגוון העיצובים ובהתחדשות הבלתי פוסקת. מגנוליה מחדשת ומרעננת את הקולקציה מידי שבוע, עם יותר מ-500 תכשיטים חדשים בעבודת יד ועם מגוון עצום של 3,000 תכשיטי כסף בכל סניף.


דותן כהן
, מנהל ה-IT  ברשת מגנוליה, מספר על האתגר העסקי וצומת הדרכים בפניהם עמדה החברה. "פורמט העבודה הקודם שלנו התבסס על חוות שרתים מיושנים שעליהם רצו כל המערכות העסקיות שלנו. החל ממערכת ה-ERP, דרך ה-CRM, מערכת ה-BI, שרתי קבצים ואפליקציות נוספות הדרושות לניהול רשת בסדר הגדול של מגנוליה. לאורך השנים סבלנו מהפסקות חשמל חוזרות ונשנות שהשביתו את עבודת השרתים ויצרו נזקים עסקיים לא מועטים. כחלק מהפתרון נאלצנו אף לרכוש גנרטור בעלות גבוהה ומצאנו את עצמנו מקדישים זמן רב לבעיות תחזוקה במקום להתעסק בפעולות צמיחה".

מגנוליה בחנה את האפשרות להקים חוות שרתים מקומית הכוללת שרתים חדשים, מערך אחסון חדש, וירטואליזציה, מערך גיבוי ואפילו גנרטור להבטחת אספקת החשמל. למול אפשרות זו עמדה האפשרות של מעבר לענן, ולאחר תהליך ממושך של בחינת האפשרויות השונות בתחום, הוחלט במגנוליה לבחור בענן של ווי-אנקור כתשתית כוללת לכל מערך המידע. "בחינת האפשרות להקים את מערך המידע ברמה המקומית הבהירה לנו שנאלץ להיכנס להשקעה גדולה ויקרה שתכביד ללא צורך על תזרים המזומנים של הרשת", מספר כהן.

שיפור הביצועים והזמינות העסקית

בעקבות המעבר של מגנוליה לענן של ווי-אנקור הושגו מספר יתרונות עסקיים חשובים המאפשרים לחברה לפעול ביעילות גבוהה יותר, תוך שיפור הביצועים והזמינות העסקית.

"המעבר לענן של ווי-אנקור אפשר לנו לחסוך הרבה מאוד כסף, שהיה הולך לרכש שרתים חדשים, מערך אחסון, גיבוי, מזגנים, תקשורת, תוכנות, חשמל וכד'", מסביר כהן. "החיסכון לא מסתכם רק באותם דברים שלא נדרשנו לרכוש, אלא בעיקר בעובדה שלא היינו צריכים להקדיש לתהליכי ההקמה הללו את משאבי הזמן והניהול. המעבר לענן אפשר לנו להפנות את תשומת הלב לחדשנות עסקית, לפיתוח של פתרונות חדשים ולעשייה עסקית מוכוונת צמיחה. במקום לעסוק מהבוקר עד הערב בכיבוי שריפות ותחזוקה סיזיפית של תשתיות, יכולנו להתפנות לפעילויות המצויות בליבת העשייה העסקית שלנו".

שלומי פנאן, מנהל חטיבת הענן בווי-אנקור, מסכם ואומר: "מגנוליה הצטרפה לשורה ארוכה של לקוחות הנהנים משירותי הענן של ווי-אנקור. הניסיון הרב שצברנו בעשרות פרויקטים מסוג זה מאפשר לנו לבצע בחברות דוגמת מגנוליה את המעבר בצורה מדורגת, בטוחה וחלקה. אני שמח על ההישגים העסקיים והטכנולוגיים שהשיגה מגנוליה מהמעבר, וממליץ לכל חברה שתחום ה-IT אינו מצוי בליבת עסקיה, לבחון את האפשרות של מעבר לענן באמצעותנו".

אירועים קרובים