תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

שותפות בין Infinidat לקומוולט מאפשרת אינטגרציה בין טכנולוגית IntelliSnap לבין InfiniBox

השותפות החדשה מציעה לראשונה הפקה עקבית ובלתי מוגבלת של Snapshots ללא כל השפעה על הביצועים

15/11/2015 15:52
Infinidat וקומוולט

Infinidat, ספקית מובילה לפתרונות אחסון מתקדמים לארגונים גדולים, מודיעה על שיתוף פעולה עם קומוולט (CommVault), מובילה עולמית בהגנת מידע וניהול מידע בארגונים, על מנת לאפשר אינטגרציה בין טכנולוגית IntelliSnap של קומוולט לבין מערך האחסון המתקדם לארגונים, InfiniBox.

השותפות באה לענות על רצון הלקוחות המשותפים של החברות להבטיח זמינות של המשאב הקריטי ביותר שלהם – המידע שלהם. האינטגרציה של IntelliSnap ו-InfiniBox מאפשרת ללקוחות לנהל בצורה מרוכזת מספר בלתי מוגבל של Snapshots, ללא הפרעה לביצועים בסביבת הייצור. כחלק מהאינטגרציה, IntelliSnap כעת תומך ביכולות הפקת ה-Snapshots של InfiniBox, באמצעות פתרונות הדור הבא שהושקו לאחרונה ופלטפורמת ה-open data.

החברות מצביעות על דו"ח ריבוע הקסם האחרון של גרטנר (Gartner) לגיבוי מבוסס דיסק והתאוששות, אשר קבע כי "עד 2018 כ-40% מהארגונים יגדילו את יכולות הגיבוי וההתאוששות המסורתיים עם מוצרים חדשים, או שיחליפו את יישומי הגיבוי הנוכחיים שלהם". הדו"ח ציין בנוסף כי "עד 2016 כ-20% מהארגונים, עליה מ-7% כיום, ישתמשו רק בטכניקות Snapshot והעתקה, ויזנחו גיבוי והתאוששות מסורתיים".

ל- InfiniBox היכולת לקחת ולנהל מאות ואלפי Snapshots במסד בודד ללא השפעה על ביצועים. הוא לוקח Snapshots במרווחים קבועים ובתדירות גבוהה ושומר עליהם במערכת בכל משך זמן רצוי, דבר שמאפשר למשתמשים יותר נקודות אפשריות להתאוששות יחסית לפתרונות הגנת מידע אחרים.

"InfiniBox מציע יכולת חזקה של הפקת Snapshots, אשר בשילוב עם IntelliSnap של קומוולט, מאפשר תיאום של תהליך הפקת ה-Snapshots ומבטיח כי מידע מיישומים נשאר עקבי," אמר דון פוסטר, מנהל בכיר לשיווק פתרונות ושיתופי פעולה טכנולוגיים ב-קומוולט. "עם אינטגרציה זאת אנו מבטיחים ללקוחות כי ניתן לגשת ל-Snapshots במהירות לצורך התאוששות, ואף יותר חשוב מכך, ה-Snapshots יכולים לשמש לכל צורך עסקי שעבורו נדרשת גישה להעתק של מידע מסביבת הייצור".

IntelliSnap מסייע לתאם את תהליך הפקת ה-Snapshots של InfiniBox עם היישומים המקומיים, עם מערכות ההפעלה ועם מערכות הקבצים, על מנת להבטיח כי הם נכתבים באופן עקבי בזמן שה-Snapshot נוצר. כתוצאה מכך, ליישומים המקומיים, למערכות ההפעלה ולמערכות הקבצים אשר רצים על InfiniBox יהיו Snapshots עקביים ומלאים ו-Snapshots מקוטלגים של כל הקבצים, מסדי הנתונים והמכונות הוירטואליות, למטרת התאוששות מיידית בתוך מערך InfiniBox.
קומוולט גם מאפשרת שימוש רב תכליתי ב-Snapshots של InfiniBox לפיתוח וטסטים, לרענון מידע, לדיווחי יישומים או להגנה off-host באימפקט נמוך. יחד, פתרונותיהן של Infinidat וקומוולט מסייעים ללקוחות לעמוד באתגרי ניהול המידע בסביבה העסקית הדינמית.

אירועים קרובים