תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

שי נוני, קומוולט: "הצלחנו לשנות את התפיסה המיושנת של ניהול, גיבוי ושחזור מידע"

12/11/2015 15:09
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (CommVault) שוחחנו עם שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל, על השנה שעברה על החברה, צרכי הלקוחות, ועל כל מה שעתיד לבוא.

איך הייתה השנה האחרונה עבור קומוולט בכלל, וספציפית בישראל?
זו הייתה שנה מלאה באתגרים מרתקים ופיתוח אינטנסיבי של פתרונות ייחודיים עבור לקוחותינו ברחבי העולם. אנליסטים רבים ממשיכים גם השנה לדרג את קומוולט כמובילה עולמית בתחומה.

כמו כן, השנה עמדה בסימן של שיתופי פעולה גלובלים עם ספקי אחסון וענן מובילים, וזאת בעקבות ההבנה כי קומוולט מספקת להם ניהול מרכזי אחוד ויעיל, ובצורה זו הם יכולים להישאר תחרותיים ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחותיהם.  בישראל המשכנו להגדיל את נתח השוק בצורה אינטנסיבית על ידי עבודה מול לקוחות שמבינים שזהו הזמן לבצע שינוי תפיסה. רמת שביעות הרצון של הלקוחות מהטכנולוגיה, התכנון ויישום הפרוייקטים הינה יוצאת דופן בכל קנה מידה.

אילו שינויים משמעותיים זיהית בשוק בשנה האחרונה? שינויים בצרכים של הלקוחות, אתגרים חדשים?
בתקופה האחרונה יותר ויותר לקוחות מדברים איתנו על נושאי הענן. אם בעבר הדיון היה על הענן הפרטי, אופן הניהול וההגנה עליו, כיום הדיון מתפרש גם אל הענן הציבורי. הלקוחות מחפשים כלים אשר יאפשרו להם את ההגירה מענן פרטי לציבורי בצורה פשוטה ויעילה. אנחנו בקומוולט יודעים לא רק לנהל את הדיון הזה עם לקוחותינו, אלא גם להציג פתרונות מוכחים בשטח, וזאת בשיתוף עם ספקי ענן גלובליים ומקומיים מובילים.

מה צפי הפעילות של הסניף הישראלי בשנה הקרובה?
בזכות האמון ואימוץ הטכנולוגיה של קומוולט על ידי הלקוחות הישראליים בשלוש השנים מאז הקמת הסניף, ובזכות שותפינו הרבים, הצלחנו לשנות את התפיסה המיושנת של ניהול, גיבוי ושחזור מידע. עשינו זאת באמצעות מספר רב של פתרונות, וללא אינטגרציה ביניהם למעבר לפלטפורמה המודרנית של קומוולט, המאפשרת שליטה טובה יותר, צמצום משמעותי של תעבורת רשת ומערכי אחסון, ותוך כדי העלאת ההגנה על המידע והגישה אליו. אנו מתכוונים להמשיך ולהגדיל את נתח השוק על ידי צירוף לקוחות חדשים ולהרחיב את סל הפתרונות ללקוחות הקיימים. בנוסף לכך, ההצלחה הביאה אותנו להגדלת כוח האדם המקצועי ולכניסה למשרדים חדשים בתחילת החודש.

מה המטרות הבאות של הסניף הישראלי?
לסניף הישראלי מטרות רבות, ובהן הרחבה משמעותית של סל הפתרונות המשווקים. כבר בימים אלו אנו נותנים מענה רחב יותר עם סל הפתרונות שהחברה מפתחת. לקראת השנה החדשה אנו נציג פתרונות בתחום האנלטיקה, התאוששות מאסון ברמת האחסון ו-eDiscovery. כמו כן, נמשיך להציג את יכולות צמצום הנפחים בדטה סנטר ובתעבורת רשת, נאפשר מעבר לענן ציבורי וארכוב חכם של מידע ראשי.

המטרה הנוספת שלנו היא להמשיך את מהפכת שינוי התפיסה שאנו מובילים בתקופה האחרונה: לסייע לארגונים לנהל בצורה חכמה ויעילה את המידע שלהם ועל ידי כך להימנע מקריסה תחת נטל ההוצאות שעלולה להיגרם כתוצאה מגידול המידע האינסופי.

לאחרונה חשפה קומוולט את הגרסה החדשה של התוכנה שלה. מה השינויים המשמעותיים ביותר בה?
הגרסה החדשה שחשפנו הינה תוצר של היכולת שלנו להגיב במהירות לצורכי השוק תוך שמירה על חדשנות משמעותית. זיהינו כי יותר מ-60% מצורכי האחסון של הלקוחות אינו משמש לייצור באופן ישיר, אלא הוא תומך תהליכים. ב-60% הללו 'מתחבאים' אין ספור עותקים של הייצור לצורכי התאוששות, ארכיון ובעיקר לצורכי פיתוח ואנלטיקה.

בגרסה ה-11 של התוכנה הכרזנו על יכולות Activate Your Data, כלומר, התוכנה שלנו מאפשרת לשכפל בן רגע את המידע הייצורי ולהשתמש בו לצורכי אנלטיקה, פיתוח ותפעול ישירות מעותקי הגיבוי של הייצור. הלקוחות אינם נדרשים עוד להתייחס למערכות גיבוי כאל ״תעודת ביטוח״ בלבד, אלא כאל שכבת אחסון ארגונית זמינה, חכמה, אשר מאפשרת חיפוש, שיתוף והפעלה של שירותי ה-IT  לצורך יצירת תועלת עסקית ותבונה בעלת ערך.

מה מתוכנן לבאי כנס קומוולט שיתקיים ב-16/11?
בכנס הקרוב של קומוולט שמנו, כמו תמיד, את הלקוח במרכז. בכנס יוצגו מספר רב של עדויות מצד לקוחותינו שכבר התקדמו לפלטפורמה המודרנית של קומוולט. לכנס יגיעו אורחים רבים מחו"ל, ביניהם סגן נשיא קומוולט העולמית, רון מילר וה-CTO של קומוולט אירופה, מיכיל ואן דר קרונה, אשר יציגו בכנס. הכנס המקצועי רב השותפים, יאפשר למשתתפי הכנס להבין טוב יותר כיצד ביצעו לקוחותינו את הטרנספורמציה ממערכות ה-Legacy לפתרון המתקדם והייחודי של קומוולט.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים