תוכן שיווקי
לקראת אירוע - מדידת ביצועי מערכות וניטור חווית משתמש באפליקציות פנים ארגוניות ובערוצים דיגיטליים, יום ד' 21 באוקטובר, וינו סוקה הרצליה

גיל גבעתי, מטריקס: "התחזקות ערוצי הדיגיטל מחייבת את הארגונים להיערך בהתאם לפלטפורמה זו במקצועיות"

14/10/2015 12:37
גיל גבעתי, מנהל מוצר Dynatrace במטריקס

לקראת אירוע Dynatrace Perform Day Israel ב-21 באוקטובר, להצגת פתרונות בחזית הטכנולוגיה לניהול ומדידת ביצועים דיגיטליים באפליקציות ארגוניות, שוחחנו עם גיל גבעתי, מנהל מוצר Dynatrace  במטריקס.

מהן המגמות והטרנדים כיום בעולמות הדיגיטל בקרב חברות?
"במחקר אמריקני שנעשה בקרב בעלי תפקידים בכירים בארגונים שונים, 93% מהנשאלים ציינו כי בשנה הקרובה עולם הדיגיטל יתפוס נתח משמעותי יותר בפעילות ה-IT שלהם. לצד זה, ניתוחי שוק שונים מגלים ממצאים מעניינים בנושא, ביניהם מחקרים של פורסטר (Forrester Research) שמצאו ש-95% מהקונים בערוצים הדיגיטליים התחילו את מסע הקניות שלהם במובייל אבל סיימו אותו בדסקטופ, וש-60% מהמשתמשים דירגו את מהירות התגובה ותקינות האפליקציות כמדד הראשון בהחלטה האם להמשיך לעבוד עם אותו יישום. ממצאים אלו מעידים על המשך מגמת ההתחזקות של ערוצי הדיגיטל לצד עולם הדסקטופ בקרב צרכנים וחברות, והחשיבות שמייחסים לאיכות האפליקציות. התבססותה של מגמה זו מחייבת את הארגונים להיערך בהתאם ולדעת לספק שירות ופתרונות בפלטפורמה זו ביעילות ובמקצועיות".

מהם האתגרים בתחום?
"האתגרים בתחום נובעים מריבוי של טכנולוגיות דיגיטל, מגוון עצום של מכשירי מובייל ומערכות הפעלה וסביבות ייצור שונות – הן בסביבת הרשת והן בתצורת העבודה – בענן או ברישוי. לצד זה, ערוצי הדיגיטל השונים משולבים ומתבססים על מערכות IT ארגוניות. ניהול ביצועים ובקרה של סביבה זו הופכים למורכבים, במיוחד לאור הגידול במספר המשתמשים שמביא לעומסים וצווארי בקבוק במערכות שונות, מה שפוגע בחוויית המשתמש של הלקוחות. מנגד, התחרות בין החברות גוברת והן נדרשות להתקדם עם הטכנולוגיה. מצב זה מחייב אותן לעדכן את היישומים והמערכות באופן שוטף בפרקי זמן קצרים ובאופן אג'ילי. AWS (ר"ת Amazon Web Services) כמקרה קיצון מפיצה בממוצע עדכונים לעולם הענן בקצב ממוצע של 1 ל-11 שניות. כמובן שזה חריג אבל זה ממחיש עד כמה התחום הזה דינמי ועד כמה נדרשים כלים על מנת לתת תשובות מהירות לתקלות ולשמור על אותה גמישות. חברות נדרשות כיום לנטר ולבקר את פעילותן בסביבה הטרוגנית לרבות בענן, ששם אין להן שליטה מלאה כמו שהורגלו אליה בעולם ה-IT המסורתי".

כיצד פתרונות Dynatrace מסייעים לחברות להתמודד עם אתגרים אלו?
"Dynatrace, המובילה היום את שוק ה-APM- Application Performance Management, מאפשרת ללקוחותיה לקבל שקיפות מלאה למתרחש בערוצים הדיגיטליים, מרמת משתמש הקצה ועד לבסיס הנתונים המשרת את אותה אפליקציה. פתרונות החברה מאפשרים בכל רגע נתון להבין את מצב המערכת ואת חוויית המשתמשים בהיבטים עסקיים וטכנולוגיים. הפתרון מבוסס הן על מדידת חוויית משתמש אמיתית עבור כל פעולה ופעולה, והן על ביצוע מדידות סינטטיות באמצעות רובוטים הפזורים בכל רחבי העולם ושמטרתם לוודא זמינות ותקינות המערכת, בעיקר בזמנים שבהם נתוני האמת אינם קיימים בכלל או אינם קיימים ברמה מספקת".

אחד מהמאפיינים העיקריים שמבדל את Dynatrace מחברות אחרות בתחום, הוא ש-Dynatrace מודדת ומדווחת את המידע הפרטני עבור 100% מפעולות המשתמשים, ואינה מסתפקת בנתונים הסטטיסטיים. קבלת המידע הפרטני מאפשרת בזמן אמת לנטר את ביצועי היישומים והמערכות, לא רק ממגמות שעלולות להוביל לתקלה ולנטישת משתמשים, אלא גם להבין בזמן אמת את הגורמים לאותה מגמה ובכך למנוע אותה בטרם עת. מאפיין נוסף שהופך את Dynatrace למובילה בתחום, הינו קלות ההטמעה על מנת לקבל את אותה שקיפות מלאה. הטכנולוגיה קלה ליישום, כך שבפרק זמן קצר מאד ניתן להתחיל לייצר תובנות מן המידע הנאסף ולפעול על פיו".

מה תציגו בכנס הקרוב ?
"כנס Perform Day של Dynatrace, שנקיים לראשונה בישראל, נערך במקומות שונים בעולם ומטרתו לחלוק עם לקוחות החברה, מכל העולם, את הידע והניסיון העצום של Dynatrace בתחום ביצועי האפליקציות. כל זאת תוך התייחסות למגמות, לאתגרים ולפתרונות. לצד זה גם סיפורי הצלחה של לקוחות. הדובר המרכזי שיפתח את הכנס בישראל המתקיים ביום רביעי, 21 באוקטובר בוינו סוקה בהרצליה, יהיה מייקל אלן, נשיא פתרונות ה-APM ב-Dynatrace, שיגיע במיוחד לארץ להשתתפות בכנס. הרצאתו תספק הצצה נדירה לכיוונים העתידיים של כל שוק ה-APM העולמי. בהמשך הכנס נסקור את החידושים הטכנולוגיים הצפויים בפתרונות החברה, נחשוף סיפורי הצלחה של חברות ישראליות מובילות שיציגו את האופן בו הטמיעו את פתרונות של Dynatrace, לצד האתגרים שחוו והתועלות שהשיגו. בנוסף נציג בזמן אמת, יישום ראשוני אמיתי של מדידת חוויית משתמש באפליקציית המובייל של רשת מלונות פתאל".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים