תוכן שיווקי
לקראת אירוע - RED HAT FORUM, יום ה' 10 בספטמבר, מרכז רבין בתל אביב

RedHat Forum הבינלאומי מגיע בראשונה לישראל

הכנס יכלול את בכירי רד האט ולקוחות מחו"ל, ופאנל של אנליסטים, עם גדעון לופז, מנכ"ל אזורי ב-IDC, ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מייסד ומנכ"ל STKI, ואבנר שטראוס, מייסד ומנכ"ל שטראוס אסטרטגיה

28/07/2015 12:20
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (RedHat) העולמית, הספקית הגדולה ביותר של פתרונות קוד פתוח, בחרה בישראל כאחת המדינות ברחבי העולם בהן היא מקיימת את כנסי RedHat Forum המקצועיים שלה, הזוכים להצלחה רבה.

ביום חמישי, 10 בספטמבר, יתקיים בראשונה כנס RedHat Forum Israel, בו ייחשפו הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר עבור חדשנות המחר.

בכנס, שיתקיים במרכז רבין בתל אביב, יוצגו ניתוחים אסטרטגיים של אנליסטים מובילים ומנהלים בכירים מהחברה העולמית, יועברו סדנאות טכניות על ידי מובילי התחום בישראל ובעולם, לקוחות יספרו על התנסותם בפתרונות רד האט, וכן יוצגו אסטרטגיות ופתרונות מעשיים. כל אלה לצד קשר ישיר עם מומחי החברה במהלך יום הכנס.

האורח הבכיר ביותר מרד האט שיגיע לכנס יהיה וורנר קנובליך, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי לאזור EMEA, אליו משתייכת ישראל.

כריסטוף דפייט, מנהל מו"פ, אבטחה ומערכות תקשורת בענקית התיירות העולמית Amadeus, יציג את סיפור ההצלחה מאחורי החברה כלקוחה גלובלית של רד-האט.

בפעם הראשונה גם יתקיים פאנל שיפגיש את בכירי האנליסטים בארץ: המשתתפים בפאנל האנליסטים: גדעון לופז, מנכ"ל אזורי ב-IDC, ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מייסד ומנכ"ל STKI, ואבנר שטראוס, מייסד ומנכ"ל שטראוס אסטרטגיה.

להרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים