תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VEEAM ON TOUR, יום ד' 9 בספטמבר, אושן, שדרות רוקח 101, תל אביב

היכונו ל-Availability Day במסגרת הכנס השנתי VeeamON Tour

ריק ונובר ואמיר מרואני יספקו לראשונה הצצה לפתרון Veeam Availability Suite v9

20/07/2015 14:43
Veeam

Veeam Software המספקת זמינות (Availability) עבור מרכז הנתונים המודרני (Modern Data Center), מכריזה על כנס הלקוחות והשותפים השנתי בישראל VeeamON Tour, שיתקיים ב- 9 בספטמבר, באושן, בגני התערוכה בתל אביב, בין השעות 8:30 – 14:00.

VeeamON Tour זו סדרה של אירועים נודדים, שמקיימת  החברה בערים המרכזיות בעולם, ונועדה לכנס יחד את כל מומחי ומקצועני ה-IT במטרה ללמוד כיצד להבטיח זמינות מלאה של מרכז הנתונים המודרני.

VeeamON Tour

השנה בסימן ה-Availability Day יגיע לאירוע ריק ונובר, מנהל אסטרטגיית מוצר בכיר ב-Veeam העולמית, אשר יציג את החידושים וההתפתחויות שתביא עימה גרסה 9 החדשה של Veeam Availability Suite. ימשיך אותו אמיר מרואני, מנהל פריסייל, אגן הים התיכון, אשר יתאר את שיתופי הפעולה החדשים כמו זה עם EMC, יכולות רפליקציה וירטואליים, מבוססי ענן, ועוד.

תפתח את הכנס ורד ליברמן, מנהלת פעילות Veeam, אגן הים התיכון אשר תדבר על 'החשיבות בזמינות המידע עבור מרכז הנתונים המודרני'. לקוחות יספרו על  החיים לפני ואחרי השימוש ב-Availability Suite של Veeam, שותפים טכנולוגיים של החברה יציגו את היתרונות בשילוב מוצריהם עם Veeam,  יחתום את האירוע נועם מנלה, שייתן את הרצאתו המרתקת Upload – נקודת פתיחה חדשה מובילה פתרונות חדשים.

לכנס צפויים להגיע למעלה מ- 200 לקוחות ושותפים עסקיים, ביניהם: מנהלי מערכות מידע, מנהלי תשתיות ומקבלי החלטות ב- IT.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים