תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חידושי גרסת Spring 14 בסמינר המקוון הקרוב שתארח Service Wise

03/03/2014 15:17

חברת Service Wise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפה עסקית של Salesforce.com ושל Marketo בישראל, תארח ב-31 במרץ את הסמינר המקוון התקופתי להצגת גרסת Spring 14 של מערכת Salesforce.

חברת Salesforce.com, המובילה בחדשנות, מוציאה מידי עונה גרסה חדשה המכילה שיפורים ותוספות למערכת ה-Salseforce והפלטפורמה שלה. כמו בכל שדרוג, איתר הצוות המקצועי של חברת Service Wise את השינויים המעניינים ביותר בגרסה, אשר יודגמו במהלך הסמינר, שיתקיים כאמור ב-31 במרץ, 2014. להרשמה: https://www2.gotomeeting.com/register/300037298.

הסמינר המקוון מיועד ללקוחות פוטנציאליים ללא היכרות עם המערכת, משתמשי הקצה ומנהלי מערכת והוא ילווה בהדגמות ובחידושים הרלוונטיים לגרסה, כולל שימושים יומיומיים במערכת, כך מסר כפיר כהן, מנהל פרויקטים בחברת Service Wise, אשר אמון על הסמינרים המקוונים המערכת בחברה. במהלכו יוכלו המשתתפים להציג שאלות לנושאים בהם הם מבקשים מידע והצוות המקצועי של Service Wise ישיב בהמשך.

בין הנושאים הנבחרים לסמינר המקוון הקרוב:
1.    הדגמת אפליקציית Salesforce 1.
2.    Analytics – הדגמת חידושים בנושאי הדוחות דוגמת מיון לפי מספר שדות, צמצום רשימת הדוחות ועוד.
3.    Force.com Customization – חידושי קסטומיזציה כלליים דוגמת יצירת עמוד עם הפרדה בין Chatter לבין השדות.
4.    Forecast – עדכונים של מודול ה- Forecasting של Salesforce.com,שיאפשר, החל מהגרסה החדשה, מספר סוגים של תחזיות בו זמנית.

אודות Service Wise
חברת Service Wise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפה עסקית של חברת Salesforce.com בישראל, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.
לאתר הבית של Service Wise לחצו על הלינק הבא: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce לחצו על הלינק הבא: http://www.salesforce.com
לפרטים נוספים: טל סופר 050-7828690, 03-6439106

אירועים קרובים