תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC משיקה ממשק המאיץ את המכירות בתחום ה-Enterprise App Revolution

פתרונות הענן של BMC יוצגו בכנס משותף של BMC, אמזון ומטריקס שיערך בסוף החודש ויציג מגמות וחידושים בתחום הענן וסיפורי הצלחה בינלאומיים. הכנס יערך ביום רביעי ה- 26 בפברואר 2014, בזאפה הרצליה

25/02/2014 18:06

BMC משיקה את Marketplace, ממשק לחנויות מקוונות לשיווק אפליקציות מבוססות ענן עבור חברות המעוניינות להרחיב את טווח המכירות בפלטפורמה המיועדת לחנויות הווירטואליות שלהם, לשיווק ומכירת אפליקציות "private-label" עבור ניידים, שירותי ענן, בהתאמה-אישית ושולחן עבודה. BMC Marketplace מאפשר לארגונים למכור ולשווק אפליקציות "private-label" במהירות כפולה מזו של מתחריהם.

חנויות אפליקציות מוכרות היטב לצרכנים בעולם המכירות האינטרנטיות, ועכשיו הפופולאריות שלהם הולכת ומואצת בסביבות ארגוניות. BMC Marketplace מציעה ממשק משתמש לצרכן עם יכולות מעקב אוטומטיות ייחודיות על הרגלי הקנייה של לקוחות. המימשק מספק חוויה יעילה ופשוטה, שעומדת בניגוד מוחלט לרוב האפליקציות הארגוניות המותאמות אישית המוצעות בשוק כיום.

BMC Marketplace מספקת יכולת הפקה ועיבוד עסקאות המאפשרת ללקוחות להתחיל מייד להפיק רווחים מהאפליקציות המוצעות שלהם. כמו כן, הממשק מספק לשותפים כלים אוטומטיים לפרסום (publishing) יחד עם זרימות עבודה של "אישור" עבור ספקים.
בהשוואה לגישות המסורתיות לשיטות פיתוח, BMC Marketplace ניתנת לפריסה תוך שבועות ספורים ובעלות TCO נמוכה יותר באופן משמעותי.

BMC Softwareיורם אלול, מנהל אזור ישראל וטורקיה ב-BMC אומר: "לקוחות ושותפים של BMC בכל העולם ביקשו מאיתנו למצוא דרכים מהירות וטובות יותר לחוויה ופריסה של תוכנות. התשובה הברורה לכך היא האפליקציה – בייחוד עבור ניידים. BMC Marketplace תהפוך את הדרך בה עסקים ימכנו את אופן הפרסום והקנייה של יישומים מקוונים, ינהלו מעקב אחרי מבצעים והזדמנויות, ויגבירו את מהירות ויעילות המכירות."

אריק בלום ה- CTO של BMC באיזור EMEA מסביר: "מהירות היציאה לשוק של הענן הופכת לקריטית ככל שיותר עסקים מפיקים רווחים עבור לקוחותיהם באינטרנט ומציעים לשותפיהם ערך מוסף באמצעות ערוצים חדשים לשווק. הבעיה היא שפיתוח ותמיכה בתוכנות מסורתיות בהתאמה אישית עולות מיליונים ולוקח חודשים רבים לפרוס אותן. BMC Marketplace מספקת לעסקים שירותים כאלה בעלות נמוכה תוך שבועות ספורים".

פתרון זה ואחרים יוצגו בכנס משותף של BMC, אמזון ומטריקס שיערך בסוף החודש ויציג מגמות וחידושים בתחום הענן וסיפורי הצלחה בינלאומיים. הכנס יערך ביום רביעי ה- 26 בפברואר 2014, בזאפה הרצליה. האירוע מיועד למנמ"רים, מנהלי טכנולוגיות, מנהלי תשתיות, מנהלי אבטחת מידע, ומנהלי ענן בארגוני enterprise, חברות גלובליות.

האירוע ללא תשלום אך ההשתתפות בו מותנית בהרשמה ואישור.

לפרטים והרשמה: http://www.cloudzone.co.il/events/supercharge-your-cloud-exclusive-event

אודות BMC
חברת BMC Software הינה חברת התוכנה החמישית בגודלה בעולם. החברה נמצאת בצמיחה מתמדת והיא מעסיקה כיום כ-6500 עובדים בכל העולם והכנסותיה מסתכמות בכ-2.1 מיליארד דולר בשנה. BMC  מפתחת ומשווקת פתרונות המאפשרים לארגונים לנהל את שרותי המיחשוב שלהם בצורה יעילה וחסכונית יותר. התוכנות של BMC מאפשרות גישה מקיפה ופלטפורמה אחודה המסייעת לארגוני IT לצמצם עלויות, להפחית סיכונים ולהגיע לרווחיות עסקית. BMC מספקת כלי תשתית לניהול שמאפשרים לחברות לנהל את הענן שלהם בצורה אופטימלית. לחברה שני מרכזי פיתוח גדולים בישראל – בתל אביב ובתל חי. לפרטים נוספים: www.bmc.com

לפרטים נוספים:
עידית רוזנברג – 052-8527125, Media-PR – 09-9567921,

אירועים קרובים