תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | שאלות ותשובות עם שרון אברבנאל, ראש תחום System Center בחברת YSIDE מקבוצת SQLink

בעקבות כנס IT Orchestration

06/05/2013 14:29

איך היית מגדיר את תחום ה-IT Orchestration?
תחום ה-Orchestration נוצר מהגידול הטבעי בטכנולוגיות שארגונים מטמיעים. התחום כולל בתוכו תתי תחומים דוגמת אוטומציה ותיזמון אשר יחד מרכיבים פתרון כולל שמספק אוטומציה של תהליכים, כינוס של כלל התסריטים (Scripts) בארגון למקום אחד, סטנדרטיזציה של תהליכים, מימשוק בין מערכות מעולמות שונים וחסכון של זמן ועליות.

מהם הצרכים שמעלים את הדרישה ליישום IT Orchestration?
ה-Data Center המוכר לנו כיום הולך וגדל בהיבט הטכנולוגי, יותר ויותר טכנולוגיות ופתרונות מיושמים בכדי לספק את הצרכים השונים של הארגון. כל טכנולוגיה כזו הינה עצמאית ודורשת צורך בתחזוקה, טיפול והגדרות. לעיתים יש לחבר בין המערכות והטכנולוגיות השונות בכדי לתת תוצר סופי לתהליך מורכב. לעיתים הדרישות הכי פשוטות מרכיבות בתוכן אינטגרציה בין כמה וכמה מערכות, אינטגרציה שמצריכה עבודה בין אנשים שונים עפ"י סטנדרטים קבועים. עצם הסיטואציה הזו מחייבת יישום של מערכת Orchestration שתדע לדבר עם המערכות השונות ולתת פתרון אוטומטי לתהליכים שונים בארגון. כך ניתן לחסוך בזמן עבודה וכסף ולפנות את המשאבים האנושיים לטיפול במטלות חשובות יותר.

מה מאפיין את גישתה של חברתכם לתחום ה-IT Orchestration?
Orchestration לא בא להחליף אנשים, הוא בא לפנות להם את הזמן לדברים החשובים באמת. בנוסף לכך – גישה שאנו מאד מטפחים בעת הטמעת מערכת היא הצורך בניתוח מעמיק של "הבעיה" והצעת פתרון בשיתוף מלא עם האנשים שמהווים חלק מהתהליך ביומיום. כמו כן, דבר שמאד מייחד אותנו הוא הפיתוחים שנעשים בתחום בכדי להרחיב את יכולות המוצר ולהקל על לקוחותינו את העבודה השוטפת.

באלו מגזרים פעילה YSIDE מקבוצת SQLink בתחום ה-Orchestration?
YSIDE מקבוצת SQLink מציעה פתרונות IT Orchestration למגזר הפיננסי, הביטחוני, מגזר התקשורת והמגזר הציבורי.

אירועים קרובים