Duve גייסה 60 מיליון דולר – כדי לשפר את חוויית האירוח במלונות

ההשקעה תאפשר לחברה להרחיב את פעילותה הגלובלית למדינות נוספות ולהעמיק את יכולות הבינה המלאכותית בפלטפורמה שפיתחה לניהול חוויית האורח

עובדי DUVE.

Duve, שפיתחה פלטפורמה לניהול חוויית אורח בבתי מלון, הודיעה על גיוס של 60 מיליון דולר בסבב B, בהובלת Susquehanna Growth Equity, מקרנות ההשקעה המובילות בארה"ב בחברות טכנולוגיה צומחות, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים XT Venture Capital ומשקיעים נוספים. הגיוס נועד להאיץ את המשך הצמיחה הגלובלית של החברה ולהמשיך לפתח חדשנות טכנולוגית לעולם המלונאות.

כספי הגיוס יאפשרו ל-Duve להרחיב את פעילותה הגלובלית למדינות נוספות. ההון ישמש אותה גם כדי להמשיך את הפיתוח של תשתית AI חדשה המותאמת במיוחד לתחום האירוח, שמציעה יכולות התאמה אישית לכל אורח. במקום שימוש נקודתי בכלי AI גנריים, החברה פיתחה סדרה של סוכני AI, המחוברים בזמן אמת לכל מערכות האירוח ומסייעים למלונות להעניק חוויית אורח עשירה, רציפה, אישית וזמינה בכל שעה. כל זה בסקייל ובצורה אוטומטית על מנת לחסוך הוצאות תפעול יקרות לבתי המלון תוך כדי הענקת חווית אירוח משודרגת לכל אורח.

Duve משרתת כיום למעלה מ־1,000 מותגי אירוח ב־70 מדינות, כאשר הפלטפורמה שלה מאפשרת כבר היום ליותר ממיליון אורחים בחודש לנהל את החופשה שלהם דיגיטלית. הטכנולוגיה שפותחה בחברה מסייעת  לכל סוגי מקומות האירוח – מרשתות גדולות כמו פתאל, ישרוטל ו-Accor ועד מלונות בוטיק – להעניק חוויית אורח דיגיטלית ומותאמת אישית, המבוססת על בינה מלאכותית, שמגבירה את שביעות הרצון ונאמנות הלקוח ומגדילה את ההכנסות מכל אורח.

"החזון של Duve הוא פשוט – מלונות לא צריכים לבחור בין שירות אישי לבין אימוץ טכנולוגיות", אמר דויד מזומן, מנכ״ל ומייסד שותף של Duve. "אנחנו עוזרים לכל מלון להבין את האורחים שלו, להתאים לכל אחד חוויה אישית ולתקשר איתם בדיוק ברגע הנכון. כל זה מבוסס על יכולות AI מתקדמות, המשולבות בליבת המוצר. הנתונים שאנו מנתחים נאספים מפעילות שוטפת ובזמן אמת ולא רק ממידע היסטורי – כדי לשפר את השירות והאינטראקציה עם הלקוחות תוך כדי התרחשותם. כתוצאה, יש לנו לקוחות שמדווחים על זינוק של עשרות אלפי דולרים בהכנסות חודשיות כבר בחודשים הראשונים לשימוש".

הפלטפורמה של Duve מאחדת את כל שלבי מסע האורח למערכת אחת חכמה ומחוברת. שילוב של סוכני AI מאפשר לבתי המלון להוריד את זמן התגובה מ-30 דקות בממוצע לדקה בודדת, חוסך זמן משמעותי עבור צוות המלון וכן לייצר הכנסות נוספות של פי 10 מאורחי המלון לעומת עלות המערכת. כך יכולים מלונות לייעל תהליכים, לצפות את צורכי האורחים, ולהעניק חוויה משודרגת לכל אורח, פרואקטיבית ומשמעותית יותר.

“ניהול חוויית האורח הוא החוליה החסרה בטכנולוגיית המלונאות,” אמרה נועה וולפסון, מנהלת בקרן Susquehanna Growth Equity, ו-Duve מספקת פתרון כולל, שמאפשר למלונות לנהל את כל חוויית האורח – מהתפעול ועד לתקשורת ולהתאמה אישית. אנו מאמינים כי Duve ממוצבת היטב כיום להוביל את הקטגוריה בעולם לאחר שהכפילה את הכנסותיה פי 10 מאז סבב הגיוס הקודם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים