אונפייר גייסה 20 מ' ד' ליישום עקרונות מודיעין ודאטה במכירות
אחרי שפיתחו את בנק המטרות מבוסס ה-AI הראשון בצה"ל, יוצאי יחידת 8200 מקימים את אונפייר - פלטפורמה המיישמת את עקרונות המודיעין והנתונים בעולם המכירות ומסייעת לחברות תוכנה להגיע ללקוחות בזמן אמת
חברת אונפייר (Onfire AI), המפתחת את פלטפורמת הבינה המלאכותית הייעודית הראשונה בעולם לצוותי מכירות בתחום ה-IT, מכריזה על גיוס סיד של 20 מיליון דולר, בהובלת TLV Partners ו-Grove Ventures, בתמיכה משמעותית של IN Venture ובהשתתפות קרן Leumi Tech 77. הפלטפורמה מנתחת פעילות מקוונת של לקוחות פוטנציאליים של חברות תוכנה וענן כמו CTO, VP R&D ו-CISO, ומסייעת לצוותי הכנסות לזהות את הצרכים של כל ארגון ולפנות אליו באופן ממוקד עם פתרונות מותאמים אישית.
על אף שהחברה קיימת רק כשנתיים, אונפייר כבר עובדת עם עשרות חברות מובילות בארה"ב, ישראל ואירופה, בהן Aiven, Spectro Cloud ו-Cyera. חברות אלה מסתמכות על אונפייר כדי לחדד את יכולות המכירה שלהן, להגיע לאנשי המפתח המתאימים בארגונים, להאיץ מחזורי מכירה ולזהות סיגנלים בתוך הרשתות שלהן. החברה מתכננת להשתמש בהון שגויס כדי להמשיך ולממש את החזון לבניית פלטפורמת GTM ראשונה מסוגה בעולם, המבוססת על בינה מלאכותית הקשרית (Contextual AI) ומותאמת במיוחד לצוותי מכירות בשוק ה-IT, ששוויו מוערך בכ-5 טריליון דולר.
החברה הוקמה בשנת 2023 על ידי טל פרץ המכהן כמנכ"ל, שחר שביט המכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות, וניצן הדר המכהן כסמנכ"ל מוצר. השלושה הכירו במסגרת שירותם הצבאי כקצינים ביחידת 8200, ומאז השירות המשיכו להתמחות בתחומי הדאטה והבינה המלאכותית. במהלך שירותם המשותף, הצוות זכו בשני פרסי ביטחון ישראל על שני פרויקטים מרכזיים: הראשון, פרויקט מעקב אחרי מפגעים בודדים שנמצא בשימוש צה"ל ושב"כ, והשני, מערכת המלצות למטרות אוטומטיות בצה"ל, המבוססת על אלגוריתמים מתקדמים. בחצי השנה הראשונה לפעילותה של החברה, כ-90% מעובדיה, ובהם גם טל וניצן, שירתו בשירות מילואים, והעסקה הראשונה של החברה נחתמה בזמן ששניים מהמייסדים היו בשירות מילואים פעיל. כיום, החברה מונה 33 עובדים, מתוכם 28 בישראל ו-5 בניו יורק.
הפתרון של אונפייר משנה את הדרך שבה חברות טכנולוגיה מזהות לקוחות פוטנציאליים ומנהלות תהליכי מכירה. החברה פיתחה מערכת קונטקסטואלית (Contextual Intelligence) שממירה כמויות עצומות של מידע פתוח מפורומים, בלוגים, רשתות וקהילות מפתחים, לתובנות פעולה מדויקות. כך יכולים צוותי המכירות לזהות בזמן אמת ארגונים הנמצאים בתהליך חיפוש פעיל אחר פתרונות, להבין את הצרכים שלהם ולפנות אליהם באופן ממוקד. היכולת הזו מאפשרת לחברות SaaS להתגבר על אחת מנקודות הכאב המרכזיות שלהן: איתור לידים איכותיים בזמן אמת ובקנה מידה גדול, ולבנות פייפליין מדויק ויעיל יותר.
בלב הפתרון עומדת שכבת דאטה ייחודית: Onfire משלבת בין בינה חיצונית מובנית (Structured Third-Party Intelligence) לבין הקשר פנימי ממערכות הארגון (First-Party Context), ויוצרת תשתית נתונים רחבה, מדויקת ורב-ממדית. החברה מתמחה בזיהוי "סיגנלים" בזמן אמת ברשת הפתוחה, החל מהערכות ספקים בקהילות טכנולוגיות ועד אזכורים מוקדמים של משתתפים באירועים מקצועיים, ומסוגלת למפות את מערך הטכנולוגיות (Tech Stack) של 91% מהחברות בעולם. איכות וכמות הנתונים שמספקת הפלטפורמה גבוהות באופן משמעותי מכל פתרון אחר בשוק, ומאפשרות חיזויים מדויקים יותר, רשתות מידע צפופות יותר וזמן קצר בהרבה ליצירת ערך עסקי. גישה זו ממקמת את Onfire בחזית החדשנות העולמית בתחום ה-GTM ומבססת אותה כסטנדרט חדש עבור מי שמוכר טכנולוגיה לשוק ה-IT.
טל פרץ, מנכ"ל החברה: "לפני שכתבנו שורת קוד אחת, שוחחנו עם 275 מנהלי מכירות הפועלים מול קהל ה-IT. הבנו שהפתרון הנכון לעידן הנוכחי חייב להתבסס על נתונים מדויקים ועל בינה מלאכותית ייעודית לתחום ה-IT. העתיד של ה-GTM אינו עוד רעש – אלא דיוק. זה בדיוק מה שאונפייר מספקת ונתנה לנו את הזכות לבנות מערכות דומות בתעשיית הביטחון".
רונה שגב, שותפה מייסדת ב-TLV Partners: "טל, שחר וניצן מביאים שילוב חזק של מומחיות עולמית ב-Entity Resolution ובינה מלאכותית, יחד עם הבנה מעשית ועמוקה של עולם ה-Go to market. אונפייר פותרת את אחת הבעיות הקריטיות ביותר – שכבת הנתונים של קהל הקונים הטכנולוגיים – וממירה אותות מודיעיניים מדויקים להכנסות מדידות. זו בדיוק הדרך שבה נבנות קטגוריות חדשות".
לוטן לבקוביץ’, שותף ב-Grove Ventures: "אנחנו עומדים בתחילתו של שינוי מהותי בעולם טכנולוגיות המכירה: מעבר מאוטומציה של פנייה ללקוחות להבנה אמיתית של השוק. הגישה מבוססת-הנתונים של Onfire מייצגת את העידן החדש הזה, שבו פלטפורמות GTM לא רק מבצעות מהר יותר, אלא גם הופכות כל פעולה לחכמה ומדויקת יותר".











תגובות
(0)