רבעון של עליות לפרטנר – כולל במספר מנויי הסלולר

החברה הציגה ברבעון השני גידול של 2% בהכנסות, ולעומת זאת של 26% ברווח הנקי ● מספר מנויי הסלולר רשם את העלייה הרבעונית הגדולה ביותר בשלוש השנים האחרונות, הודות למעבר לרשת החדשה

אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר.

פרטנר סיימה את הרבעון השני עם עלייה קטנה בהכנסות, אך גדולה ברווחים – כך עולה מהדו"חות הכספיים שהיא פרסמה היום (א') אחר הצהרים. גם מספר מנויי הסלולר שלה גדל ברבעון. למעשה, הוא רשם את העלייה הרבעונית הגדולה ביותר בשלוש השנים האחרונות.

במהלך הרבעון, ההכנסות בנטרול דמי קישוריות הסתכמו ב-770 מיליון שקלים, לאחר שגדלו ב- 2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ללא הנטרול, ההכנסות עמדו על 802 מיליון שקלים – קיטון של 3%. ההכנסות משירותים עלו ב-5% והסתכמו ב-643 מיליון שקלים, וההכנסות ממכירת ציוד קטנו ב-9% ל-127 מיליון.

מבט על הרווחים מעלה שפרטנר הגדילה את הרווח התפעולי שלה ברבעון השני ב-14% ל-103 מיליון שקלים. הרווח הנקי זינק ב-26% והסתכם ב-72 מיליון שקלים. ה-EBITDA המתואם עלה ב-7% ל-303 מיליון שקלים ותזרים המזומנים החופשי המתואם זינק בכמעט פי שניים – ב-94% – ועמד על 134 מיליון. החוב הפיננסי נטו של החברה הצטמק מ-502 מיליון שקלים ברבעון השני של 2024 ל-287 מיליון ברבעון המדווח.

מהם מספרי המנויים על השירותים השונים של פרטנר?

מספר מנויי הסלולר של פרטנר עלה ברבעון ב-16 אלף לקוחות. זאת, בעקבות הרשת החדשה של החברה, 5G Private, שלדברי פרטנר היא השלימה את השדרוג אליה לכלל לקוחות הסלולר שלה. ככלל, הנתון עמד על 2.648 מיליון, מהם כ-94% מנויי פוסט-פיי. 692 אלף מהמנויים משתמשים ברשת הדור החמישי של פרטנר. ההכנסה למנוי עלתה בשקל לעומת הרבעון המקביל והסתכמה ב-43 שקלים. שיעור הנטישה של מנויי הסלולר עמד על 4.5% בהשוואה ל-4.7% ברבעון השני אשתקד.

מצבת מנויי הסיבים האופטיים הסתכמה ב-452 אלף – גידול של 6,000 מנויים בהשוואה לרבעון הקודם. ככלל, מספר מנויי האינטרנט שלה גדל ברבעון ב-2,000. לפרטנר יש עדיין 30 אלף מנויי אינטרנט בנחושת. ההכנסה החודשית הממוצעת למנויי אינטרנט עלתה בשני שקלים ל-93 שקלים.

מספר הלקוחות של פרטנר TV ירד ב-1,000 ל-199 אלף. היא מסרה כי לקראת סוף השנה יחל שדרוג כלל הלקוחות לשירות הטלוויזיה החדש שלה, שיכלול אפליקציה מתקדמת והיצע תכנים רחב הרבה יותר.

אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר, אמר עם פרסום התוצאות כי "אנחנו מציגים גם ברבעון השני שיפור ניכר בתזרים המזומנים, הודות לצמיחה במדדי הרווחיות, מצוינות תפעולית וסיום פרויקטי השקעה משמעותיים. חזרנו לצמוח במספר לקוחות הסלולר שלנו, בין היתר כתוצאה מהשלמת המעבר לרשת החדשה, שהובילה לשיפור משמעותי באיכות השירות. תשומת הלב שלנו מופנית כעת למימוש שני פרויקטים משמעותיים, שיתנו את פירותיהם בתחילת השנה הבאה – שירות הטלוויזיה החדש ומכרז הסלולר של החשב הכללי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים