ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל זיסקיילר: "איננו מחפשים קונים פוטנציאליים"

האתר שדיווח על המגעים לרכישה: "לא רק ברודקום מתעניינת בענקית האבטחה, אלא גם רוכשים פוטנציאליים נוספים... המקורות שלנו מצביעים על כך שהדיונים למימוש העסקה נמשכים"

מכחיש את הטענות למכירה קרבה ובאה לברודקום. ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל ענקית אבטחת הענן זיסקיילר.

ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל ענקית אבטחת הענן זיסקיילר (Zscaler), הכחיש את הדיווחים מסוף השבוע, לפיהם החברה בראשותו מנהלת מגעים לרכישתה על ידי ברודקום (Broadcom). 

אתמול (א') דיווחנו כי כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות האגרסיבית שלה, ברודקום פצחה במגעים לרכישת זיסקיילר – ענקית אבטחת הענן – תמורת 38 מיליארדי דולרים; כך פרסם Cyber Sec מבית Cyber's Substack.

הפרסום באתר, כמו גם באתרים נוספים – עורר הדים. בתגובה, צ'אודרי, מנכ"ל זיסקיילר, שלל אתמול (ב') את הפרסום בנוגע לתוכניות, לכאורה, של ברודקום לרכוש את החברה שלו. הוא הצהיר בתקיפות: "אני רוצה להדגיש כי לא אני ולא מועצת המנהלים של זיסקיילר מחפשים או מתעניינים בהצעות כלשהן לרכוש את זיסקיילר. כל הדיווחים המשקפים רוח אחרת מדברי – אינם נכונים".

האתר, שפרסם את תגובת צ'אודרי, כתב כי "למרות זאת, המקורות שלנו מצביעים על כך שהדיונים נמשכים. למרות ההפרכה הצפויה של צ'אודרי בשלב מוקדם זה, אנו עומדים מאחורי הדיווח ומשוכנעים באמינותו".

עוד נכתב באתר כי לא רק ברודקום מתעניינת בענקית האבטחה, אלא גם רוכשים פוטנציאליים נוספים, וביניהם – ענקיות דוגמת מיקרוסופט וסיסקו. בנוסף, ציינו, ברודקום והמנכ"ל שלה הוק טאן, פנו לחברת אבטחת סייבר נוספת וניסו לעניין אותה ברכישה, בטרם הפנייה ל-זיסקיילר.

יצויין כי ההכחשה של המנכ"ל צ'אודרי אינה חריגה: פעמים רבות הרוכשת והנרכשת לעתיד מכחישים את המגעים המתנהלים ביניהן משלל סיבות: "שקט תעשייתי"; רצון שלא לעורר זעזוע בשוק בכלל ובקרב לקוחות הנרכשת בפרט; רצון שלא להוריד או להעלות את מחיר העסקה, בשל חשיפתה בפומבי; הסתרת המגעים מהמתחרים של הרוכשת והנרכשת; ועוד.

לפי הדיווחים, ברודקום מעוניינת לרכוש אותה בגלל פלטפורמת Zero Trust Exchange שלה. זיסקיילר.

לפי הדיווחים, ברודקום מעוניינת לרכוש אותה בגלל פלטפורמת Zero Trust Exchange שלה. זיסקיילר. צילום: אילוסטרציה Shutterstock

"הרכישה תשפר את היצע פתרונות האבטחה של ברודקום"

הרכישה, אם תתממש, מדגישה את מחויבותה של ברודקום להמשיך ולחזק את מעמדה בשוק אבטחת הסייבר. זיסקיילר, הפועלת בעולם אבטחת הענן, מספקת פלטפורמה מקיפה, המאבטחת את גישת המשתמשים ליישומים ולרשת. היא עושה זאת עם  פלטפורמה לתחום, Zscaler Zero Trust Exchange, המאפשרת לארגונים גלישה מאובטחת מכל מקום, עם גישה מאובטחת למערכות ולמשאבי החברה, היכן שהם נמצאים – בדאטה סנטר הפרטי ובעננים השונים. ל-זיסקיילר שהוקמה ב-2007 יש 6,500 לקוחות ארגוניים, שיותר משליש מהם נמצאים ברשימת פורצ'ן 500.

אנליסטים ציינו כי "רכישת זיסקיילר מהווה מהלך אסטרטגי עבור ברודקום, המרחיב ומשלים את נכסי אבטחת הסייבר שלה ומספק פתרון אבטחת ענן חדשני, המוערך בתעשייה. הרכישה תשפר את היצע הפתרונות מקצה לקצה בעולם האבטחה של ברודקום, עם מענה לאתגרי האבטחה הייחודיים בעידן הענן, וכן מסגרת איתנה להגנה על הנכסים הדיגיטליים של הלקוחות הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים