תוצאות עסקיות חזקות לאנבידיה: גידול שנתי של מאות אחוזים בהכנסות

לפי הדו"ח, ברבעון הראשון של שנת הכספים 2025 ההכנסות עלו לשיא של 26 מיליארד דולר - עלייה של 18% בהשוואה ל-Q4FY24 ● בסיכום השנתי חלה עלייה של 262% בהכנסות - לכ-26 מיליארד ד'

ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה.

תוצאות חזקות לאנבידיה (Nvidia Corporation) ברבעון הראשון של השנה הכספית 2025. ההכנסות הרבעוניות עלו לשיא של 26 מיליארד דולר – עלייה של 18% בהשוואה ל-Q4FY24 ו-262% יחסית לרבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות ממכירות בתחום הדאטה סנטרים רשמו עלייה של 226 מיליון ד' – עלייה של 426% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ושל 23% לעומת הרבעון הקודם האחרון של שנת 2023.

הרווח התפעולי גדל ל-16.91 מיליארד דולר – עלייה של 690% יחסית לרבעון המקביל אשתקד, ושל 24% לעומת הרבעון הקודם. הרווח הנקי גדל ל-14.88 מיליארד דולר – עלייה של 628% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ושל 21% לעומת הרבעון הקודם.

הרווח הנקי למנייה עלה ל-5.98 דולר – עלייה של 629% יחסית לרבעון המקביל אשתקד, ושל 21% לעומת הרבעון הקודם. החברה הגדילה את הדיבידנד הרבעוני ב-150% ל-0.01 דולר למנייה.

מפעלי בינה מלאכותית במקום דאטה סנטרים מסורתיים

מייסד ומנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, אמר: "המהפכה התעשייתית הבאה החלה – ארגונים ומדינות חוברים יחד עם אנבידיה כדי להניע את המעבר של דאטה סנטרים מסורתיים בשווי טריליון דולר למחשוב מואץ, לטובת בניית סוג חדש של מרכזי נתונים – מפעלי בינה מלאכותית (AI Factories) – על מנת לייצר תוצר מסוג חדש: בינה מלאכותית.

ה-AI תביא לעלייה משמעותית בפרודקטיביות בכמעט כל תעשייה ותעזור לחברות וארגונים להיות יעילים יותר בצריכת האנרגיה ובעלויות, תוך הגדלה של פוטנציאל ההכנסות. 

הצמיחה שלנו בדאטה סנטרים תודלקה עם ביקושים חזקים והולכים וגוברים לפלטפורמת Hopper עבור אימון והסקה של מודלי בינה מלאכותית יוצרת.

בנוסף לספקיות הענן, בינה מלאכותית יוצרת הגיעה גם לחברות אינטרנט צרכניות (Consumer Internet Companies), ללקוחות ארגוניים, ללקוחות בתחומי הרכב והבריאות ולתחום ה-AI הלאומי (Sovereign AI), תוך שהיא יוצרת שווקים מרובים בשווי מיליארדי-דולרים כל אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים