נוסטיק הישראלית התברגה לשלישיית הגמר בתחרות של RSA

הסטארט-אפ - המספק בקרת גישה למערכות GenAI ארגוניות - נבחר להיות אחד משלושת המועמדים הסופיים בתחרות RSA Launch Pad היוקרתית, ובמקביל דיווח על גיוס של pre-seed בסך 3.3 מיליון דולר

מייסדי החברה. מימין לשמאל: סוניל יו, ה-CTO, וגדי עברון, המנכ"ל. נוסטיק.

נוסטיק (Knostic) – המספקת בקרת גישה (Access Control) למערכות GenAI ארגוניות, בהתאמה אישית לכל עובד בארגון – יוצאת היום מה-Stealth לאחר שנבחרה להיות אחת משלושת הפיינליסטים בתחרות RSA Launch Pad לשנת 2024, מהיוקרתיות בעולם בתחום הסייבר.

החברה נחשפת היום לראשונה והודיעה על גיוס סבב ראשוני (pre-seed) של 3.3 מיליון דולר מ-Shield Capital, הקרן הישראלית Pitango First, קרן DNX Ventures וקרן הסיד Seedcamp.

הסבב כלל גם אנג'לים כמו: קווין מאפאי (Lookout), דיוויד קרוס (Rain Capital), ברייסון בורט (SCYTHE), טרוויס מקפיק (Resourcely), מתיו הוניאה (Forward Networks) ועוד.

נוסטיק נוסדה בסוף 2023 על ידי גדי עברון (יזם סדרתי ומוביל עולמי בתחומי הסייבר) וסוניל יו (לשעבר בכיר ומדען אבטחה ראשי ב-Bank of America), לאור הביקוש האדיר בארגונים להטמעה של מערכות בינה מלאכותית (Large Language Models), כמו לדוגמה CoPilot של מיקרוסופט ו-Glean.

בצד התועלת העצומה שמערכות כמו ChatGPT מביאות לארגונים, הן מייצרות גם סיכון עסקי, בעיקר בכל הקשור לחשיפת תוכן שעובר את מגבלת הרלוונטיות או ה-"צורך לדעת" (Need-to-know) האישי של העובד, כדי שיוכל לבצע את עבודתו. לדוגמה – תוכנית בונוסים לעובדים, צפי מכירות, מידע פרטי של עובדים אחרים, מידע על מיזוגים ורכישות וכדומה.

נוסטיק מאפשרת לעובדים לקבל כל מידע, אבל בהתאמה אישית לעובד, על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם לפי מדיניות הארגון.

מייצר תועלת רבה לארגון, לצד סיכוי עסקי. CoPilot של מיקרוסופט.

מייצר תועלת רבה לארגון, לצד סיכוי עסקי. Copilot של מיקרוסופט. צילום: מיקרוסופט

הרשאות גישה לעובדים עם תוכן מותאם אישית לכל משתמש

סוניל יו, ה-CTO והמייסד השותף של החברה, שגם המציא את מתודולוגית ניהול הסייבר המובילה, ה-Cyber Defense Matrix: "ניתן לחשוב על Copilot של מיקרוסופט, Glean ומערכות LLM אחרות כעל מנוע של מכונית מרוץ. הדלק במכונית הוא מידע, אבל מי ירצה לנהוג במכונית בלי ברקסים? נוסטיק היא הבלם המאפשר לארגונים להאיץ את קצב ההטמעה, תוך כדי שמירה על הקניין הרוחני והמשאבים הארגוניים הרגישים ביותר".

בין היתר, נוסטיק מציעה פתרונות לארגונים שבתחילת דרכם בתחום. על ידי יצירת הבנה מערכתית על חשיפת הארגון לסיכונים בתחום בקרת הגישה, יוכלו הארגונים להתקדם בהטמעת מערכות אלה. הצורך בגישה חדשנית סביב הטיפול ב-"צורך לדעת" הוא אקוטי במיוחד, היות שהגישות הקלאסיות לטיפול בנושא אינן עונות לדרישות במערכות LLM, ואינן מתאימות לשימוש על ידן.

גדי עברון, מנכ"ל ומייסד-שותף של החברה, לשעבר גם מ-Citibank ו-PwC, הוסיף: "החל מקובץ Excel עם משכורות שנשכח בתיקייה הלא נכונה, 'הערת מרצה' רגישה שהושארה במצגת ישנה, או אפילו סודות שניתן להסיק מתוך תוכן לגיטימי שנגיש לכל – מערכות LLM מאיצות את הסיכון הארגוני הסמוי (Latent risk) לגילוי של 'מידע חבוי' שכזה במערכות החברה, לרמה שבה כל עובד יכול פשוט לשאול מה שירצה, ולקבל את התשובה מיידית. נוסטיק מרחיבה ומחדשת מעבר למודל הישן והלא אפקטיבי של הרשאות גישה, בכך שהיא מייצרת תוכן מותאם אישית עבור כל משתמש, לפי ה-'צורך לדעת' שלהם כעובדים בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים