בזק בינלאומי תשווק ותיישם מערכת תקשורת לעסקים מבית סיסקו

המערכת החדשה לתקשורת אחודה בענן מבית סיסקו מכונה WebEx Calling 17.3, והיא כאמור ייעודית לעסקים ומהווה חלק מסל פתרונות ה-Collaboration של החברה, המאוחדים תחת המותג WebEx

שרית רצר, סמנכ"לית השותפים העסקיים בסיסקו ישראל ושרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי.

בזק בינלאומי הודיעה היום (א') כי תשווק ותיישם את מערכת התקשורת האחודה בענן לעסקים מבית סיסקו (Cisco) – משמה WebEx Calling.

החברות מסרו כי הן "מציעות לעסקים קטנים עד גדולים חבילות אטרקטיביות ליישום פתרון WebEx Calling, המייעל את התקשורת הארגונית והשיתוף בארגון בעידן של ריבוי ערוצי תקשורת, מסייע בביצוע תקשורת מאובטחת ומסייע בחיסכון עלויות".

מה יודעת WebEx Calling לעשות?

WebEx Calling הוא, כאמור, פתרון תקשורת אחודה בענן מבית סיסקו וחלק מסל פתרונות ה-Collaboration של החברה, המאוחדים תחת המותג WebEx. הפתרון מאפשר לארגונים לנהל תקשורת יעילה ומתקדמת, תוך חיבור ושיתוף פעולה מכל מקום, על ידי שימוש בענן, באופן שאמור להגביר את הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה בין העובדים, באמצעות מגוון תכונות ויכולות מתקדמות.

בין הכלים הקיימים בפתרון התקשורת החדש לעסקים: האפשרות להקים חדרי ועידות וידיאו, שיתוף מסכים, שיתוף קבצים, הודעות בזמן אמת (צ'אט), הפיכת הנייד לשלוחה של המשרד, פורטל ניהול המרכזיה מכל מקום, ועוד.

הפתרון החדש, אותו משיקה כעת בזק בינלאומי, נחשב כפתרון מוביל בתחומו, הרבה בזכות שימוש בארכיטקטורת ענן גלובלית, הנשענת על חוות השרתים של סיסקו הפרוסות ברחבי העולם. הישענות זו מבטיחה שרידות והמשכיות עסקית של 99.99%. הפלטפורמה המבוזרת מאפשרת מתן שירותי טלפוניה ותקשורת מאוחדת, רציפה וזמינה מכל מקום ובכל ערוץ תקשורת, תוך שמירה על איכות השירות ושימוש ברוחבי הפס הזמינים.

בנוסף, WebEx Calling משלב איכות טכנולוגית של המותג הבינלאומי, עם אבטחת המידע המתקדמת מבית סיסקו – Cisco Secure.

במערכת Webex Calling מופעלים מגוון יישומי אבטחה – כולל הצפנה, פרוטוקולים מאובטחים ומנגנוני אימות רב שלביים (MFO) – כדי להגן על תעבורת המידע ואבטחת פרטיות הנתונים.

המערכת תומכת בתקני אבטחת פרטיות כגון GDPR, כאשר נתונים אלו הופכים את הפתרון לכזה המאפשר תקשורת מאובטחת העומדת בתקנים מחמירים המתאים גם לארגונים ועסקים, עם דרישות רגולטוריות מחמירות מתחומי הבריאות, הפיננסים, הממשל, התעשייה הביטחונית ועוד.

כאמור, הפתרון החדש מושק על ידי בזק בינלאומי, שתציע אותו למגוון רחב של ארגונים, שיהנו משירות המשתלב באופן אינטגרלי עם שאר חבילת פתרונות ה-Collaboration של Webex, כגון Webex Meetings ו-Webex Messaging, ושיתוף קבצים. אינטגרציה זו מאפשרת למשתמשים שימוש באפליקציה אחת בלבד עבור כלל היישומים ואפשרות מעבר בין שיחות קוליות, ועידות וידיאו והודעות מיידיות – באופן מהיר ופשוט.

שילוב "טכנולוגיה המתקדמת ופורצת גבולות" עם "ניסיון עתיר שנים"

שרית רצר, סמנכ"לית השותפים העסקיים בסיסקו ישראל: "בעולם העסקי מרובה הערוצים, קיימת חשיבות רבה לפתרונות יציבים הנותנים שקט תעשייתי, הן ברמת האבטחה והן ברמת התקשורת, בין העובדים בארגון, תקשורת שהפכה מסובכת יותר עם עליית שיעור העובדים במתכונת היברידית והארגונים שצריכים לספק לעובדים שלהם יכולת להתחבר מכל מקום ובכל זמן, תוך שמירה על איכות תקשורת גבוהה ומאובטחת. פתרון Cisco WebEx Calling שאנחנו משיקים יחד עם בזק בינלאומי מספק מענה לצרכים אלו בדיוק, ומביא לידי ביטוי את הטכנולוגיה המתקדמת ופורצת הגבולות של סיסקו, יחד עם הניסיון עתיר השנים של בזק בינלאומי.

אנו מציינים בימים אלו הישג משמעותי מאוד של בזק בינלאומי, שהוכתרה כשותף זהב של סיסקו בפעם ה-15 ברציפות, ואין שותף מתאים מהם לממש באמצעות פתרון זה את הידע והניסיון בעולם התקשורת עבור עסקים – בכל הגדלים ובכל מגזרי הפעילות".

שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "פתרון WebEx הוא פתרון High-End, המספק יכולות טכנולוגיות מובנות ברמה הגבוהה ביותר, ומותאם לענות על דרישות ותקנים מחמירים של לקוחות מכל הגדלים ותחומי העיסוק, הודות ליכולות המאובטחות שלו הנשענות על מנוע ה-Talos המפורסם של סיסקו, ומאפשר גמישות ודינמיות על ידי הרחבת השלוחות בהתאם לצרכי הארגון, כך שהלקוחות שלנו לא נדרשים להשקעה כספית גבוהה.

כמו כן, המרכזיה החדשה עושה שימוש מגוון ורחב במוצרים ושירותים משלימים מבית סיסקו, המהווים פתרון Ecosystem שלם לכל הארגונים. בתור חברה אשר מספקת מגוון פתרונות היברידיים, ומתמחה במיוחד בתחומי התקשורת, הענן והסייבר, שירות Cisco WebEx Calling מותאם למנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, כך שאנו יודעים לספק ללקוחות שלנו יישום והטמעה ברמה הגבוהה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים