וואן דיגיטל פיתחה גירסה חדשה לאפליקציית התדלוק של סונול

בין החידושים: זיהוי אוטומטי של מיקום הרכב, תדלוק בלחיצה אחת על כפתור "תדלוק בקליק" בדומה לדלקן, ופריסה נוחה ופרסונלית של ההטבות המוצעות ללקוח ● היקפו הכספי של הפרויקט - כמיליון שקלים

יורם מרציאנו, מנהל אגף טכנולוגיות המידע, סונול

וואן דיגיטל (ONE Digital) חטיבת הדיגיטל של וואן טכנולוגיות (ONE), השלימה פרויקט אפיון, עיצוב ופיתוח גירסה חדשה ועדכנית לאפליקציית התדלוק של קבוצת האנרגיה סונול. האפליקציה, הזמינה להורדה חינם בחנויות האפליקציות, משרתת כיום מאות אלפי משתמשים, אשר נהנים מעתה מחוויית משתמש קלה, נוחה ומהירה יותר ומחיסכון כספי.

הפרויקט שהחל באוגוסט  2023 והסתיים בסוף ינואר 2024, בוצע על ידי וואן דיגיטל בשיתוף פעולה עם אגף מערכות המידע ואגף השיווק בסונול. בפיתוח ושדרוג האפליקציה המחודשת הושקעו כמיליון שקלים, סכום המשקף גם את העדכונים שנדרשו במערכות התומכות בפעולות התדלוק והרכישה בתחנות סונול.

אפליקציית סונול המחודשת מאפשרת זיהוי אוטומטי של מיקום הרכב בתחנת סונול ותחילת התדלוק בלחיצה אחת על כפתור "תדלוק בקליק", הפותחת את המשאבה שלצידה הרכב נעמד, בדומה לרכב עם דלקן. בנוסף, בגירסה החדשה מוצגת פריסה נוחה יותר של סל ההטבות המוצעות ללקוח בחנויות הנוחות Sogood, שניתן לממשן גם בזמן התדלוק. גם בגרסה החדשה, מצטרפים חדשים מקבלים מתנת הצטרפות לבחירה, נקודות goods מתנה למוסיפים כרטיס אשראי, תשלום מופחת על בנזין 95, וצבירת נקודות goods בכל תדלוק. בנוסף, הטבות ומבצעים בלעדיים לחברי האפליקציה.

תדלוק בקליק.

תדלוק בקליק. צילום: סונול

יורם מרציאנו, מנהל אגף טכנולוגיות המידע, סונול: "אנו פועלים ומשקיעים רבות בהנגשת חוויית המשתמש של אחת הפעולות היום-יומיות ביותר – תדלוק הרכב. חשוב לנו לענות על הצרכים של לקוחותינו, החיים לרוב בקצב חיים גבוה ודיגיטלי, ולהפוך גם את התדלוק עצמו וגם את מימוש ההטבות לפעולות נוחות ואינטואיטיביות. שיתוף הפעולה עם וואן דיגיטל אפשר לנו העמקה בצורכיהם של לקוחותינו ומציאת פתרונות טכנולוגיים לכל אתגר,, בדגש על חוויית משתמש מהירה, קלה ונוחה".

שרית לזינגר, סמנכ"לית מוצר, חטיבת וואן דיגיטל בוואן טכנולוגיות: "פיתוח אפליקציה צרכנית, בדגש על פעילות חיונית כמו תדלוק רכב, זו משימה הדורשת מומחיות וירידה לפרטים במגוון תחומים. לכן, מעבר ליישום הטכנולוגי, חשוב לבצע פרויקט כזה  מנקודת מבט הלקוח, כדי לוודא התאמה מדויקת לצרכיו. צוות וואן דיגיטל נדרש להשקיע תשומת לב מרבית בשלב האפיון ולהתייחס לדקויות הקשורות לצרכים של הלקוח מחד ולהרגלים ולציפיות המשתמשים מאידך. אפליקציית סונול החדשה תוכננה על ידינו בקפדנות רבה, תוך שימת לב ומיקוד בכל שרשרת האספקה מקצה לקצה. היא מאפשרת חווית משתמש איכותית ויעילה יותר ותומכת בתדמיתה של סונול כחברה המספקת שירות קריטי ונדרש לצרכנים. אנו שמחים על הבחירה בנו לביצוע פרויקט מאתגר זה ומברכים את סונול על ההשקה המוצלחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים