בנה של סוזן ווייציצקי, לשעבר מנכ"לית יוטיוב, מת "ממנת יתר"

הבן, מארק טופר, נמצא מת במעונות באוניברסיטת ברקלי, שבה הוא למד, ולפי סבתו, אסתר ווייציצקי, סיבת המוות היא סם שהוא לקח וש-"אנחנו לא יודעים מה היה בו" ● משפחת ווייציצקי היא מהידועות בעמק הסיליקון

סוזן ווייציצקי, לשעבר מנכ"לית יוטיוב.

מרקו טופר, בנה של סוזן ווייציצקי – שעד לפני כשנה ששימשה כמנכ"לית יוטיוב – נמצא ביום ג' האחרון מת במעונות האוניברסיטה שבה הוא למד, ברקלי שבקליפורניה – כך דווח אתמול (א') במדיה האמריקנית. סיבת המוות לא פורסמה רשמית, אולם סבתו, אסתר ווייציצקי, אמרה ל-SFGate כי במשפחה סבורים שמדובר במנת יתר של סמים.

לדבריה, "הוא לקח סם ואנחנו לא יודעים מה היה בתוכו. דבר אחד אנחנו יודעים – זה היה סם". היא ציינה כי "אנחנו רוצים למנוע שזה יקרה לכל משפחה אחרת שהיא".

טופר החל את הסמסטר השני שלו בלימודי מתמטיקה, ולפי סבתו אהב אותם. הוא נמצא ללא רוח חיים בשעה 16:23 – כאמור, ביום ג' שעבר. הנהלת המעונות העבירה את הדיווח על כך לכוחות ההצלה, שמצידם ניסו להחיות אותו – ללא הועיל. לא נמצאו סימנים לאלימות על הגופה.

ווייציצקי הסבתא פרסמה יום לאחר מותו פוסט בפייסבוק, שבו היא כתבה כי "נכדי האהוב… מת אתמול. המשפחה שלנו המומה וכואבת מאוד". הסבתא ציינה כי נכדה היה "הבן אדם הכי אדיב, אוהב, חכם, כייפי ויפה".

במשפחת ווייציצקי מחכים כעת לבדיקת רעלים שנעשתה בגופתו, אולם עלול לעבור חודש עד לקבלת תוצאותיה.

אחת ה-משפחות של עמק הסיליקון

סוזן ווייציצקי שימשה כמנכ"לית יוטיוב בין 2014 ל-2023. היא הייתה מעורבת בייסוד גוגל ב-1998, בכך שהשכירה את הגראז' שלה למייסדי החברה, סרגיי ברין ולארי פייג', וזה שימש להם כמשרד בימי ההקמה של מה שתהיה לימים אחת מענקיות האינטרנט. שנה לאחר מכן היא התמנתה למנהלת השיווק הראשונה של גוגל, ומשם התקדמה בתוך החברה עד להיותה, כאמור, מנכ"לית יוטיוב.

משפחת ווייציצקי ידועה בעמק הסיליקון בגלל סוזן, אבל גם בגלל אחותה, אן, שייסדה את 23andMe – חברה שפיתחה טכנולוגיה לביצוע בדיקות גנטיות, וגם בגלל אמה, הסבתא, אסתר – שכתבה ב-2019 ספר שבו תיארה כיצד גידלה שתי בנות מצליחניות, ושכונתה לעתים "הסנדקית של עמק הסיליקון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים