אפל תקבל עמלה על פוסטים מקודמים בגרסאות ה-iOS של פייסבוק ואינס'

עסקים שרוכשים קידום לפוסטים שלהם בגירסאות ה-iOS של אפליקציות המדיה החברתית שלה פייסבוק ואינסטגרם יצטרכו לשלם תוספת של 30% דמי שירות למפעילת ה-App Store, אפל

תשלום נוסף לאפל.

מטא הודיעה כי עסקים שרוכשים קידום לפוסטים שלהם בגירסאות ה-iOS של אפליקציות המדיה החברתית שלה פייסבוק ואינסטגרם יצטרכו לשלם תוספת של 30% דמי שירות למפעילת ה-App Store, אפל.

מפרסמים יוכלו לקדם את התוכן שלהם באינסטגרם ובפייסבוק באמצעות דפדפן מבלי לשלם את דמי השירות של אפל, אמרה ענקית המדיה החברתית.

אפל הכריזה על הנחיות ה-App Store המעודכנות בשנת 2022. מטא מסרה שהיא תתחיל ליישם את השינויים החודש בארצות הברית ובהמשך השנה יהיו כפופים לעמלה זו שווקים נוספים

"אנו נדרשים לציית להנחיות של אפל, או להסיר פוסטים מקודמים מהאפליקציות שלנו", נכתב בהצהרה של מטא. "אנחנו לא רוצים להסיר את היכולת לקדם את הפוסטים, מכיוון שהדבר יפגע בעסקים קטנים על ידי הפיכת התכונה לפחות ניתנת לגילוי ועלול למנוע מהם דרך חשובה לקדם את העסק שלהם".

כחלק מהשינוי, מפרסמים שמקדמים פוסטים ב-iOS יחויבו על ידי אפל, לא מטא, ויידרשו לשלם מראש ולא לאחר הצגת המודעות.

"פוסטים מקודמים" (Boosted posts) הוא מוצר שמציעה מטא לעסקים המעוניינים לקדם את התוכן שלהם באפליקציות כמו פייסבוק או אינסטגרם, ללא צורך בקמפיין דרך Ads Manager, כלי הפרסום של מטא, המאפשר למותגים לקנות וליצור מודעות.

"קידום, המאפשר לאדם או לארגון לשלם כדי להגדיל את טווח ההגעה של פוסט או פרופיל, הוא שירות דיגיטלי – אז כמובן נדרשת רכישה בתוך האפליקציה", אמרה אפל בהצהרה. "זה תמיד היה המצב ויש דוגמאות רבות לאפליקציות שעושות זאת בהצלחה".

עם זאת, אפל אמרה שלקוחות מטא עדיין יכולים להשתמש באפליקציה עצמאית נפרדת בשם "Meta Ads Manager" כדי לשלם עבור מסעות הפרסום שלהם מבלי לשלם עמלות לאפל, מכיוון שהאפליקציה הנפרדת הזאת נופלת תחת פטור עבור אפליקציות לניהול מסעות פרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים