ניר יוגב מונה למנכ"ל סלקום אנרג'י

לדברי יוגב: "סלקום אנרג'י תעניק ללקוחות את השקיפות והיכולת להפחית את צריכת החשמל ולחסוך בעלויות החשמל מדי שנה"

ניר יוגב, מנכ"ל סלקום אנרג'י.

סלקום אנרג'י (סלקום Energy) הודיעה היום (א') על מינויו של ניר יוגב למנכ"לה. יוגב, 50, שימש כחבר הנהלה וכמנהל הפיתוח העסקי והרגולציה של סלקום ממרץ 2020 והוא מיוזמי ומקימי מיזם 'סלקום Energy'. ליוגב תואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.

כזכור, בחודש ספטמבר הודיעו סלקום ומשק אנרגיה כי שיתוף הפעולה ביניהן ירשם כשותפות, וכי סלקום אנרג'י תרכוש חשמל ירוק ממשק אנרגיה בעלות של כחצי מיליארד שקל. בנוסף, הציבה סלקום Energy יעד לגיוס למעלה מרבע מיליון לקוחות עד 2028. לפני כחודשיים העניקה הממונה על התחרות פטור מאישור הסדר כובל להסכם בין הצדדים לתקופה של חמש שנים. 

ניר יוגב, מנכ"ל סלקום אנרג'י: "אני מודה לשותפים בסלקום ומשק אנרגיה על האמון והמינוי. סלקום אנרג'י תהיה מובילת המהפכה בשוק החשמל, בין היתר באמצעות יצירת ההצעות האטרקטיביות והמשתלמות ביותר, אספקת חשמל ירוק מאנרגיה מתחדשת, יצירת חדשנות שתאפשר מעקב וניהול הצריכה בהתאם למאפייני הלקוחות, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי, ותעניק ללקוחות את השקיפות והיכולת להפחית את צריכת החשמל ולחסוך בעלויות החשמל מדי שנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים