מודל האבטחה המודולרי של קורו מישראל – כאב ראש לענקיות הסייבר

"Coro 3.0" של חברת הסייבר-סקיוריטי - אחת מ-50 החברות הצומחות באמריקה עפ"י דלויט - עתיד לפתור את כל בעיות האבטחה של עסקים ומחירו פחות משליש ● גיא מוסקוביץ', המנכ"ל: "מענה לצורך עמוק שעולה שנים רבות"

מייסדי קורו. מימין לשמאל: דרור ליבר, גיא מושקוביץ', פרופ' כרמל דומשלק ודורון מילכטייך.

חברת הסייבר-סקיוריטי הישראלית קורו (Coro) – ספקית גלובלית מובילה של אבטחת סייבר לשוק של חברות קטנות ובינוניות, אשר נחשבת לאחת מ-50 החברות הצומחות באמריקה על פי דלויט – השיקה את מוצר הדגל שלה, "Coro 3.0". בהודעת החברה נמסר כי "המוצר מהווה פרדיגמת אבטחת סייבר המאחדת 14 מודולי אבטחה משולבים במקום אחד. המערכת מספקת מענה לריבוי בעיות אבטחה, מ-EDR ו-SASE ועד אבטחת דואר אלקטרוני, וניתן להפעילה ולכבותה בכל עת, לפי דרישת וצרכי כל משתמש". 

הפלטפורמה החדשה של החברה מציעה לראשונה מודל אבטחת סייבר מודולרי, שעתיד לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לנהל ולצרוך אבטחת סייבר בפשטות, תוך חיסכון משמעותי בעלות ומשאבים, כאשר כל המוצרים מרוכזים במוצר אחד ויודעים לתקשר אחד עם השני.

מאחדת יכולות אבטחה מרובות לפתרון אחד. Coro 3.0.

מאחדת יכולות אבטחה מרובות לפתרון אחד. Coro 3.0. צילום: קורו

Coro 3.0 – מאחדת יכולות אבטחה מרובות לפתרון אחד

עד כה גישות אבטחת הסייבר המסורתיות הסתמכו על מספר רב של כלי אבטחה שונים, שהפריסה והניהול שלהם מורכבים, יקרים וגוזלים זמן יקר ומשאבים. פלטפורמת Coro 3.0 מאחדת יכולות אבטחה מרובות לפתרון אחד, המכיל 14 מודולים משולבים, 

בחברה מסבירים כי Coro 3.0 מפשטת ומקלה את הדרך בה מתנהלת כיום אבטחת הסייבר, בשתי דרכים מרכזיות: שימוש בדשבורד בודד, עם ממשק אחיד, המקל על ממשקי העבודה וניהול אבטחת המערכות, מאחר שכעת ניתן למזגן דרך ממשק משתמש אחד, נוח וקל לשימוש; שימוש ב"סוכן קצה" אחד, שהוא בעצם האפליקציה הפועלת על המכשיר.

גיא מוסקוביץ', מנכ"ל קורו.

גיא מוסקוביץ', מנכ"ל קורו. צילום: Br productions studio

כיום, על מנת להגן על מכשירים ממתקפות סייבר, נדרש להתקין אפליקציות רבות ושונות, אשר כל אחת מהן מיועדת למטרת אבטחה שונה. בפלטפורמה החדשה של החברה, קיימת אפליקציה אחת המאגדת בתוכה את כלל פונקציות האבטחה.

קורו משרתת מאות אלפי עסקים קטנים ובינוניים (המוגדרים כחברות המעסיקות בין 200 ל-2,000 עובדים), בהם לרוב יש צוותי IT מצומצמים בלבד. בהיעדר מומחיות אבטחת סייבר, חברות אלה חשופות במיוחד למתקפות סייבר, שרואות בהן "מטרה נוחה". 

"לכל עסק מגיעה גישה לאבטחה ברמה הארגונית", אמר גיא מוסקוביץ', מנכ"ל קורו. "השוק של עסקי הביניים (עסקים קטנים ובינוניים) זקוק לפתרון המותאם למשאבים המוגבלים שלו. קורו יצרה לראשונה פתרון ייחודי המותאם לשוק ייחודי זה, על יכולותיו ומגבלותיו. קורו העלתה את רף האבטחה על ידי איחוד יכולות אבטחה קריטיות לפלטפורמה אחת מודולרית לחלוטין, קלה לניהול ואשר מוצעת במחיר אטרקטיבי. בכך מביאה החברה פתרון ייחודי, השונה מכל פתרון אחר שקיים היום בשוק. בעוד שהרבה ספקים מדברים על הצורך בפלטפורמת אבטחה מאוחדת, קורו היא הראשונה לספק אותה.

צוות קורו.

צוות קורו. צילום: Br productions studio

ארכיטקטורה ויכולות מודולריות

Coro 3.0 מאחדת את ההגנה על ששת התחומים (הדומיינים) הקריטיים ביותר של החברה: משתמשי הקצה, אפליקציות ענן, מכשירי קצה, דואר אלקטרוני, נתונים רגישים והרשת, הכל בפלטפורמה אחת ומאוחדת. 14 מודולי אבטחה שונים כבר זמינים היום, כולל: הגנת נקודות קצה, EDR, הגנת דואר אלקטרוני, SASE, שימור נתונים (DLP), אפליקציות ענן, VPN, SOC, DNS ועוד, כשיכולות נוספות שישוחררו עם הזמן. כל מודול הוא Plug and Play המופעל תוך שניות, בלחיצה אחת. 

כמה זה יעלה?

המודולים של קורו זמינים בנפרד או כחבילות. כל מודול בודד מתחיל ב-4 דולר למשתמש פר חודש, בעוד שהפעלת כל 14 המודולים עולה פחות מ-18 דולר למשתמש/חודש. בהשוואה לפתרונות נקודתיים דומים שנעים ביחד בין 49-115 דולר למשתמש לחודש, קורו מציעה פתרון מקיף בעלות שהיא פחות משליש מכל פתרון אחר בתעשייה כיום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים