בין הרוגי הטבח: אביב קוץ, סמנכ"ל בחברה מבית מטריקס, ומשפחתו

קוץ ז"ל, סמנכ"ל בחברת הייעוץ והניהול אביב מבית מטריקס, וארבעת בני משפחתו נרצחו במתקפה בכפר עזה ● בתו, רותם ז''ל, שירתה בחיל הקשר והתקשוב

מימין: יונתן, לבנת, רותם, אביב ויפתח, בני משפחת קוץ ז"ל.

אלפים ליוו אתמול (ד') למנוחות את לבנת ואביב קוץ, ואת ילדיהם, רותם (19), יונתן (16) ויפתח (14), שנרצחו בביתם בכפר עזה בטבח שביצע החמאס בעוטף בשבת שעברה ופתח את המלחמה הנוכחית. החמישה נטמנו בבית העלמין גן יבנה.

אביב קוץ ז"ל שימש סמנכ"ל בחברת הייעוץ אביב מבית מטריקס וביתו, רותם ז"ל, שירתה כמפקדת כיתת טירונות בבה"ד של חיל הקשר והתקשוב. אל"מ שלומי קדם, מפקד בסיס ההדרכה של החיל, שהיה אחד ממפקדיה של רותם, ספד לה: "רותם מילאה את תפקידה באחריות רבה, עם יכולת התמודדת בלתי מתפשרת מול כל אתגר ומשימה. מי שהכיר אותה מספר שזכה ממנה לחברות אמת, מקצועיות בלתי מתפשרת, איתנות ומעל לכל חיוכה הגדול, שהשרה טוב ורוגע על כל סובביה. משפחתה נלקחה בטרם עת – הם היו מאוחדים בחייהם ובמותם".

קובי בן משה, מנכ"ל אביב, אמר כי "לבנת, אשתו של אביב, הייתה אמורה לחגוג 50 בעוד שבוע. רותם, ביתו, הייתה חיילת. יונתן ויפתח, שני בניו, חלמו להיות כדורסלנים. בני המשפחה נמצאו מחובקים יחד במיטה בתוך הבית שבנו רק לפני ארבע שנים".

"אביב היה חבר אישי שלי", הוסיף. "הכרתי את משפחתו מקרוב והאובדן אינו נתפס . אביב היה אדם גדול עם המון ניואנסים קטנים, אהוב על ידי כל מי שהכיר אותו".

"איך אפשר לקבור חמש נפשות טהורות?"

יהודה לוי, אביה של לבנת, קרא קדיש בלוויה. זיו, אחיה, ספד לבני המשפחה: "איך אפשר לקבור חמש נפשות טהורות? רותם, כל כך יפה ומוכשרת, תמיד הכניסה אור וצחוק לחדר. כמה היינו גאים בך כשסיימת קורס מ"כים. אביב, היית כמו אח, אבא למופת. היית שם גם בשבת הארורה הזאת, כשניסית לכסות ולהגן על היקרים לך… יש לי עכשיו חמש ציפורים קטנות בלב, ואנחנו נהיה חזקים ונדאג להמשיך את מה שהתחלתם".

שרון, אחותו של אביב, אמרה כי "היה לי האח הכי טוב שיכולתי לבקש. היית זה שכולם אהבו ורצו להיות בחברתו. ידעתי שאני יכולה לסמוך עליך בכל. תמיד דאגת לי ושמרת עליי. היית אבא כל כך אוהב ומסור. לא התפלאו כשמצאו אותך מחבק את בני משפחתך ומנסה לשמור עליהם, כי אהבת אותם כל כך".

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רפי

    יהי זכרם ברוך.משפחה למופת. ואת הנאצים שפגעו בהם , לא נשכח ולא נסלח. ידנו תשיגם וכוחנו יכריעם. אמן

  2. זבטא

    השם ינקום דמם תנחומנו למישפחתם המורחבת אמן שישובו כל השבויים ותשקו הארץ אמן

  3. יהודית

    יהי זיכרם ברוך. הלב כואב . לא יאומן למה האנשים אנשים מרושעים מסוגלים לעולל.

אירועים קרובים