נחתם ההסכם: מחשבי ה-NUC של אינטל עוברים לאסוס

אסוס תמכור מעתה את משפחת מוצרי ה-NUC, כולל אביזרים וציוד משלים של הסדרה, ותנהל את שירות הלקוחות ● באינטל מציינים שלא מדובר בהסכם בלעדי - מה שאומר שגם חברות אחרות יוכלו לעשות זאת

רשמית: מותג מחשבי ה-NUC עובר לאסוס.

עכשיו זה רשמי: אחרי שאינטל הודיעה שהיא מפסיקה לייצר את מחשבי ה-NUC הזעירים, ואחרי שאסוס הודיעה שהיא רוכשת זיכיון שיאפשר לה להיכנס לנעליה של אינטל כספקית מוצרים ותמיכה למותג, שתי החברות על הסכם, שבעקבותיו אסוס מקימה יחידה עסקית חדשה בשם Asus NUC.

אסוס תמכור מעתה את משפחת מוצרי ה-NUC, כולל אביזרים וציוד משלים של הסדרה, כשהמחשבים יהיו מבוססים על מעבדי ה-Core של אינטל מדור 10 ועד לדור הנוכחי, ה-13. מעבר למכירה, אסוס לקחה על עצמה את שירות הלקוחות, ובחודשיים האחרונים, מאז ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש, היא פעלה מול הלקוחות הקיימים של מוצרי ה-NUC כדי להעביר אותם לשירות שלה.

חלק מעובדי יחידת ה-NUC של אינטל עברו לאסוס במסגרת העסקה, והיחידה העסקית החדשה לא מתכוונת לשקוט על שמריה, כפי שאמר ג'קי הסו, סגן נשיא בכיר באסוס ומנהל משותף של הקבוצות העסקיות OP ו-AIoT, בטקס החתימה. "אני בטוח ששיתוף הפעולה הזה ישפר ויאיץ את החזון שלנו עבור מחשב המיני האישי (ה-miniPC – צ"ק)", ציין. "הוספת קו המוצרים של NUC לפורטפוליו שלנו תרחיב את יכולות המחקר והפיתוח הטכנולוגי של הבינה המלאכותית והאינטרנט של הדברים שלנו, במיוחד בשלושה שווקים מרכזיים – תעשייה, מסחר ושוק צרכני".

לא ברור כמה שילמה אסוס עבור הזיכיון לייצור מיני מחשבים תחת המותג Intel NUC. בכל מקרה, אינטל הבהירה עוד לפני החתימה על העסקה שלא מדובר בזיכיון בלעדי – כך שיצרניות מחשוב אחרות יוכלו גם הן למכור מחשבים בעלי מיתוג דומה, אבל באותה המידה הן יצטרכו לתת שירות לקוחות ברמה שתספק את אינטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים