למרות הודעת אינטל, מחשבי ה-NUC לא הולכים לשום מקום

חברת הענק הודיעה שהיא מפסיקה לחלוטין להיות יצרנית מחשבים ● אולם, כעת מתברר שהיא חתמה על הסכם עם אסוס, שלפיו היא תוכל לייצר את מחשבי ה-NUC ותחויב לתת להם תמיכה

רשמית: מותג מחשבי ה-NUC עובר לאסוס.

אינטל הודיעה באחרונה שהיא מפסיקה לחלוטין להיות יצרנית מחשבים, מכל סוג שהוא. בכלל זה, החברה הודיעה שהיא מפסיקה באופן מיידי את הייצור של מחשבי ה-NUC הקטנים. למרות זאת, מתברר כעת שהמותג לא עומד להיעלם מהשוק בקרוב.

במקביל להכרזות שלה, אינטל חתמה על הסכם הבנות עם יצרנית המחשבים אסוס, שלפיה האחרונה תהיה זו שתקבל לידיה את המותג. אסוס תהיה אחראית לתכנון, למכירה ולתמיכה במוצרי ה-NUC, כולל אלה שכבר נמצאים בשוק – בתקופת האחריות שלהם.

ההסכם עם אינטל מאפשר לאסוס לתכנן ולשווק מחשבי NUC המבוססים על מעבדי Core מהדור ה-10 עד לדור ה-13, ולפי ההודעה של שתי החברות היא תוכל גם להציע תכנונים משל עצמה לגבי הדורות הבאים של מעבדי אינטל. ענקית השבבים תספק את התמיכה בפיתוח אבל כאמור, רק כתומכת מאחורי קלעי הייצור.

סם גאו, סגן נשיא ומנכ"ל פלטפורמות הלקוחות של אינטל, אמר כי "צוות ה-NUC שלנו סיפק מוצרים ייחודיים שדרבנו חדשנות בשוק, עם פורמטים קטנים במיוחד. אנחנו מנווטים כעת את האסטרטגיה שלנו כדי לאפשר לשותפי האקו-סיסטם להמשיך בחדשנות ובצמיחה של מערכות ה-NUC, והעדיפות שלנו היא להבטיח מעבר חלק עבור הלקוחות והשותפים שלנו. אני מצפה שאסוס תמשיך לספק מוצרים יוצאי דופן ולתמוך בלקוחות מערכות ה-NUC שלנו".

לפי ההסכם, אסוס אמורה להקים יחידה עסקית חדשה עבור מחשבי ה-NUC, שתספק מטריה מלאי למחשבים אלה. עם זאת, יש לציין שההסכם בין שתי החברות אינו בלעדי, כך שייתכן שאינטל תאפשר לעוד יצרניות להשתמש במותג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים