"ארגונים נדרשים להפוך לאקטיביים בעולם ה-BI"

כך אמרה הילה אנקור, סמנכ"לית מכירות בקליק ישראל, בכנס התקשוב הביטחוני ITforIDF ● לדבריה, "המשימה של השימוש בנתונים, לרבות טיפול ותחקור שלהם לצורך קבלת החלטות, הפכה למורכבת, בשל כמות המידע העצומה"

הילה אנקור, סמנכ"לית מכירות בקליק ישראל.

"כל ארגון בעולם, כולל אלה מהמגזר הביטחוני, מתמודד עם כמויות אדירות של נתונים, המגיעים ממגוון של מקורות מידע, בסיסי נתונים, רשימות, מאגרי מידע ומערכות IT – בכל חזיתות. המשימה של השימוש בנתונים, לרבות טיפול ותחקור שלהם לצורך קבלת החלטות הפכה למורכבת, בשל כמות המידע העצומה. נדרש לטייב את כלל הנתונים הללו, לתחקר אותם ולהפיק מהם – על בסיס יומיומי – תובנות מבוססות נתונים, שיניעו את הארגון לקבל החלטות מושכלות. לכן, כל ארגון צריך להפוך ל'BI אקטיבי'. הדאטה הוא שלכם – והוא יכול לעבוד בשבילכם", כך אמרה הילה אנקור, סמנכ"לית מכירות בקליק ישראל.

אנקור דיברה בכנס התקשוב הביטחוני ITforIDF. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה באולם אירועים לאגו בראשון לציון. את האירוע הנחה סא"ל (מיל') אודי קאוף, יו"ר ועדת התכנים של הכנס, והוא התקיים בהשתתפות מאות לקוחות מהמגזר הביטחוני.

"הטיפול בנתונים יכול לסייע לצבאות במישור המנהלתי והמבצעי"

על פי אנקור, "כיום, בעידן הדיגיטל, קבלה וניתוח נתונים בזמן אמת חיוניים לכל ארגון, כדי שיוכל להישאר תחרותי. יש צורך במידע עדכני ונגיש למשתמשים הנכונים בזמן הנכון, כך שהם יוכלו לפעול ולקבל החלטות עסקיות. ארגונים נדרשים לחבר בין כל עולמות הידע והנתונים ולהפוך אותם לתובנות עסקיות, שיניבו ערך ותועלת לארגון".

לדברי אנקור, "הטיפול בנתונים יכול לסייע לצבאות במישור המנהלתי וגם המבצעי: מהטיפול בפרט מיום גיוסו ועד שחרורו, כולל חיזוי, למשל, את מידת ההתאמה שלו לקצונה, או בחינה מדוע וכמה פעמים הוא ביקר רופא, ועד לחיזוי של אירועים, כגון שיגורי רקטות על ידי האויב".

אנקור ציטטה נתוני מחקרים, לפיהם, "ל-44% מהארגונים יש די נתונים עימם הם יכולים לעבוד כדי לקבל החלטות על בסיסן. אלא שרק 29% מהמנהלים דיווחו כי הם מנצלים את הדאטה שלהם לקבלת תוצאות בזמן אמת. ברוב הארגונים קיים פער בין אנשי ה-IT, המטפלים במידע בהבטי איסוף, שמירה ואחסון – למול אנשי הקצה, המנתחים ומזינים את הנתונים למערכות השונות. הפער הזה ניתן לגישור: ארגונים שהשכילו לגשר על הפער, הצליחו להביא לארגון יותר ערך, בשל היכולת לקבל החלטות מושכלות, מונעות-נתונים, בזמן אמת וכך ליצור אמת ארגונית אחת".

קליק ישראל מבית חילן, סיפרה אנקור, קיימת בארץ זה שני עשורים, והחברה העולמית, קליק (Qlik) – זה שלושה עשורים. לסניף המקומי יש יותר מ-1,500 לקוחות ארגוניים בישראל והמערכות של קליק משרתות 250 אלף משתמשי קצה.

לדבריה, "הפלטפורמה שלנו היא היחידה הנותנת מענה לטיפול בכל סוגי הנתונים המגיעים ממגוון מקורות, ומקצה קצה. עוד יש לנו מנוע המאפשר חיקור של הנתונים ועושה זאת באופן 'אסוציאטיבי', משמע הוא מציף שאלות עליהן לא חשבתם. יש במערכת שלנו יכולות שירות עצמי למשתמשים, מנוע ETL (ר"ת גזירה ושליפת נתונים) מובנה, להתמודדות עם ביג דאטה. המערכת כוללת יכולת שילוב למערכות מידע גיאוגרפי, וכן מערכת ניהול הרשאות חכמה".

"כך", הסבירה, "אנו מעניקים לארגון מגוון יכולות – אחסון, שמירה, אחזור ושינוע של הדאטה – והופכים אותן ליכולות אקטיביות. המערכת שולחת התרעות ומנפיקה תחזיות. במצב של בינה עסקית אקטיבית – הנתונים יעבדו עבורנו".

"הדאטה מספרת סיפור", סיכמה אנקור, "וניתן להפיק ממנה ערך עסקי. אנו מממשים את חזון ה-BI האקטיבי, עם טיפול בנתונים, ניתוח, יכולות חיזוי, וכך ניתן מענה לצרכים העסקיים של הארגון, ובזמן אמת. נהפוך את החיים של מנהלים לקלים ויעילים יותר בעזרת שימוש בנתונים בזמן אמת".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קיי2

    יש פתרונות נוספים שמתחברים לכל סוג מידע בכל מקור מידע ויודעים לגזור תובנות לטובת הBI

  2. יוני כץ

    לא באמת הפלטפורמה היחידה הנותנת מענה לטיפול בכל סוגי הנתונים..

אירועים קרובים