"יש להשיב לארגונים את השליטה בנתונים – בקרקע ובענן"

"ארגונים נדרשים להגנה ברמה הגבוהה ביותר מפני כלל איומי הסייבר, ובתוכם - להגנה מפני מתקפות כופרה, וזאת תוך כדי שהם עורכים את השינוי הדיגיטלי", אמר ארתור דל, סמנכ''ל טכנולוגיות לשווקים בינלאומיים בצמיחה

ארתור דל, סמנכ''ל טכנולוגיות לשווקים בינלאומיים בצמיחה ב-וריטאס.

"ארגונים נדרשים להגנה ברמה הגבוהה ביותר מפני כלל איומי הסייבר, ובתוכם – להגנה מפני מתקפות כופרה. עליהם לעשות זאת תוך כדי שהם עורכים את השינוי הדיגיטלי, הכולל מעבר לסביבת ענן או לסביבה מרובת עננים, תוך טיפול מוכלל בנתונים – בקרקע וגם בענן. השליטה בנתונים, ללא תלות בסביבה שבה הארגונים פועלים – בדאטה סנטר, בענן הפרטי או בסביבה מרובת עננים, צריכה לחזור אליהם", כך אמר ארתור דל, סמנכ"ל טכנולוגיות לשווקים בינלאומיים בצמיחה ב-וריטאס.

דל דיבר בכנס הלקוחות השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית ניהול המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם האירועים רוקח שבגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות נציגים של מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.


"היקף האימוץ של מחשוב הענן מצוי בגידול תמידי", ציין. "מחקר שערכנו באחרונה העלה כי ל-94% מהארגונים יש אסטרטגיה לעבודה בסביבה מרובת עננים, וכמעט כולם מתכננים להפעיל את מערכי המחשוב שלהם בשלושה עננים ציבוריים לפחות. כבר כיום, 63% מהם מריצים לפחות רבע מעומסי ה-IT שלהם בענן הציבורי". הוא אמר כי "הגורמים המאיצים את המעבר לענן הם הרצון באג'יליות תפעולית, הצורך בהפחתת עלויות, והיכולת להגדיל את החוסן שלהם ולהאיץ את הקיימות".

"אלא", סייג דל, "שההבטחה הטמונה בענן שונה מעט מהמציאות. כך, 45% מהארגונים מוצאים שהמעבר לקלאוד הביא להגדלת המורכבות התפעולית של ה-IT. כמו כן, 53% מהם התלוננו שהמעבר לענן הביא לצמצום הנראות שלהם, ו-34% טענו שבשל ההגירה לענן גדל היקף הנפילות של המערכות. נתון נוסף שעולה מהמחקר הוא שב-93% מהארגונים, עלויות הענן גבוהות מהמתוכנן".

דל סיכם באומרו כי "אנחנו, ב-וריטאס, מביאים ארגונים להחזיר אליהם את ניהול הנתונים. אנחנו חושפים מתקפות סייבר על ידי ניטור של כלל מערכות הארגון. הפתרונות האוטונומיים שלנו לניהול הנתונים משלבים בין מיכון ובינה מלאכותית, ומביאים לגילוי מוקדם של האיומים – מה שמצמצם את היקף הנזק הפוטנציאלי. עם ניתוח מבוסס לימוד מכונה, בשילוב פלטפורמת הגנת הנתונים המוכללת שלנו, Alta, אנחנו מספקים הגנה אקטיבית בכל הסביבות, תוך צמצום ההשפעות של המתקפות והענקת יכולות ניטור, מיכון, ניהול – ואז גיבוי".

דודו אתדגי, מנכ''ל וריטאס ישראל.

דודו אתדגי, מנכ"ל וריטאס ישראל. צילום: ניב קנטור

דודו אתדגי, מנכ"ל וריטאס ישראל, אמר כי "מתקפות הכופרה אינן דבר חדש, וחלקן קיבל דיווח פומבי נרחב. לקוחות רבים נפגעו".

לדבריו, "וריטאס פועלת בשוק הישראלי מזה שני עשורים. הלקוחות הארגוניים בישראל נמצאים בחזית החדשנות ומבינים לעומק את הצורך העסקי הקריטי ליישם גישות מתקדמות להגנת נתונים. וריטאס תומכת בארגונים מהגדולים בישראל כדי להבטיח את העמידות והחוסן של הנתונים שלהם. החברה תמשיך להשקיע בצוות המקומי, כמו גם בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים