אמזון מפסיקה את שירות קולות הסלבריטאים של אלקסה

החברה הודיעה כי השירות לא יימכר עוד, וכי "לקוחות יוכלו להמשיך להשתמש בקולות אלה לזמן מוגבל, ויכולים ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת החזר כספי"

כבר לא מדברת בקולם של סלבריטאים. אלקסה של אמזון.

מי שהתרגלו לשמוע את אלקסה בקולם של סמואל ל. ג'קסון, שאקיל אוניל ומליסה מקארת'י יתאכזבו לשמוע שאמזון החליטה להפסיק את השירות הזה, ולא יהיה אפשר לרכוש אותו עוד.

הפיצ'ר הזה, שעלותו עמדה על כחמישה דולר, אפשר למשתמשים לומר את הפקודה "היי (שם ידוען)" כדי לשאול שאלות, לשמוע בדיחות או להאזין לסיפור של אלקסה בקולו ובסגנונו של אחד משלושת הסלבריטאים הללו.

"אחרי שלוש שנים, אנחנו מפסיקים את קולות הסלבריטאים", הודיע דובר אמזון. "לקוחות יוכלו להמשיך להשתמש בקולות אלה לזמן מוגבל, ויכולים ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת החזר כספי".

בעמוד של ג'קסון מופיעה הערה, המציינת כי "אלקסה בקולו של סמואל ל. ג'קסון אינה זמינה עוד לרכישה. לקוחות שרכשו בעבר את החוויה יכולים להמשיך להשתמש בתכונה עד אפריל 2023 על ידי אמירת 'היי סמואל'". ואולם לדברי דובר החברה, משתמשים יוכלו לשמוע את קולו של ג'קסון עד ה-7 ביוני. אמזון פרסמה הודעות דומות עבור הקולות של מקארתי ושאק, והודיעה כי תמשיך לתמוך בהם עד ה-30 בספטמבר השנה.

לא בדיוק ברור מדוע אמזון החליטה להפסיק את התכונה הזאת, אבל זה יכול להיות סימן לבעיות רחבות שאמזון חווה בתחום אלקסה שלה. לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל בנובמבר האחרון, מנכ"ל אמזון, אנדי ג'סי, ערך בדיקה מקיפה לתחום אלקסה של החברה בעקבות הפסדים תפעוליים שהצטברו ליותר מחמישה מיליון דולר בשנים האחרונות. מוקדם יותר השנה גם הודיעה החברה על פיטוריהם של יותר מ-18,000 עובדים, כש-2,000 מהם היו של עובדים בחטיבת החומרה, שאחראית על מוצרי אלקסה ו-Echo.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים