חברת האינשורטק הישראלית נובידאה גייסה 50 מיליון דולר

הגיוס לחברה - שפיתחה פלטפורמה מונחית נתונים מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו-MGA - בוצע בסבב C בהובלת Battery Ventures ● נובידאה שילשה את שוויה תוך פחות משנתיים

רועי אגאבאבא, מייסד ומנכ"ל נובידאה.

חברת האינשורטק הישראלית נובידאה (Novidea) – שפיתחה פלטפורמה מונחת נתונים מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו-MGA –  הודיעה אתמול (ד') כי השלימה סבב גיוס C בהיקף של 50 מיליון דולר ושילשה את שוויה תוך פחות משנתיים.

את סבב הגיוס הובילו משקיעים חדשים בחברה Battery Ventures בהשתתפות Cross Creek והמשקיעים הקיימים של החברה, בהם: JAL Ventures, KT Squared ו-IGP (ר"ת Israel Growth Partners). יחד עם הגיוס הנוכחי, נובידאה גייסה עד כה 90 מיליון דולר.

החברה תשתמש בכספי הגיוס הנוכחי כדי להמשיך את השקעתה במחקר ופיתוח של הפלטפורמה, במערך ה-Customer Success ובהרחבת הצוותים בכל השווקים בהם פועלת החברה ברחבי העולם, לרבות בארה"ב, באירופה, בישראל ובאסיה-פסיפיק.

"נובידאה צומחת במהירות, עקב הצורך הממשי בקרב גופי הביטוח למודרניזציה של מחזור ההפצה ולספק חוויית משתמש דיגיטלית טובה יותר ללקוחות", אמר רועי אגאבאבא, מייסד ומנכ"ל נובידאה.

"אנו מברכים את שותפינו החדשים Battery Ventures ו-Cross Creek על הצטרפותם לסבב הגיוס הנוכחי יחד עם המשקיעים הקיימים שלנו. על רקע האקלים הכלכלי המאתגר בשווקים, מבחינתנו זו הבעת אמון גדולה במוצר ובפעילות החברה וכספי הגיוס יסייעו לנו להמשיך ולצמוח".

לאפשר טרנספורמציה דיגיטלית גם בתחום הביטוח

נובידאה הוקמה על ידי אגאבאבא, המנכ"ל, יחד עם שרון וולק, רולן שקולניק ויגאל לבדב. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מעניקה מענה לאחת הנקודות הכואבות ביותר בענף הביטוח – הטרנספורמציה הדיגיטלית. בעשורים האחרונים התפתחות ענף הביטוח הוגבלה על ידי מערכות מיושנות, מורכבות ויקרות, נתונים מופרדים וגישה מוגבלת למידע ולהפיכתו לתובנות עסקיות.

הפלטפורמה זוכת הפרסים הבינלאומיים של נובידאה מנתחת נתונים בזמן אמת, באמצעות כלים אנליטיים, ומאפשרת לגופי ביטוח להפוך את התהליכים לאוטומטיים לחלוטין, להגביר את היעילות התפעולית, לספק חווית לקוח טובה ואיכותית יותר ולשפר את החוסן העסקי של הארגון.

"אנחנו שמחים להוביל סבב השקעה בנובידאה", אמר שירן שלו, שותף ב-Battery Ventures. "אנחנו גאים ביכולת לזהות מגמות חדשות שמעכבות סקטור מסוים, ונובידאה היא דוגמה מושלמת לכך בתחום הטכנולוגיות לענף הביטוח. אנו נסייע לנובידאה להצליח במשימות הגלובליות שלה, בהמשך פיתוח הטכנולוגיה המהפכנית, שתציב את תעשיית הביטוח בעידן הדיגיטלי". שלו יצטרף לבורד המנהלים של נובידאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים