"ארגונים עושים אתחול מחדש לעולם ניהול הידע"

לפי רחלי שריקי, מנהלת חטיבת EIM בנספרו, "ארגונים מתקדמים מניהול ידע לעולם ניהול התוכן והמידע הארגוני"

רחלי שריקי, מנהלת חטיבת EIM (ר''ת ניהול תוכן ארגוני) בנספרו.

"עולם ניהול הידע בארגון השתנה מקצה לקצה והיום אנו מנהלים תוכן ומידע מכל סוג ומכל מערכת – והכל בסביבה הטבעית של המשתמשים הארגוניים. מגמה זו מתעצמת בשל מעבר הארגונים לענן, מה שמאפשר להנגיש עבורם את כל רכיבי המידע הנדרשים, מכל מקום ובכל זמן", אמרה רחלי שריקי, מנהלת חטיבת EIM (ר"ת ניהול תוכן ארגוני) בנספרו (NessPRO).

נספרו – קבוצת מוצרי התוכנה של נס – מייצגת בלעדית בישראל, בין היתר, את מוצרי אופן טקסט (OpenText) ודרופבוקס (Dropbox), ולדברי שריקי, "הם אשר מובילים את עולם ה-EIM החדש".

"הפלטפורמה לניהול התוכן הארגוני של אופן טקסט", הסבירה שריקי, "חושפת ומגשרת בין איי תוכן חבויים, הנמצאים באפליקציות וביישומים השונים בארגון. היא 'מתיכה' את כלל המידע לטובת תובנות המניבות ערכים עסקיים ושיפור התחרות הארגונית. כך, אנו מציעים תשתית אחודה, מנוהלת ומאובטחת – לתחום הקריטי של ניהול המידע והתוכן הארגוני".

EIM - ניהול תוכן ארגוני.

EIM – ניהול תוכן ארגוני. צילום: ShutterStock

"התוכן הארגוני אוצר בלום"

"התוכן הארגוני בשלל הגרסאות שלו – מסמכים, אודיו, וידאו, נהלים, צילומים ועוד", אמרה, "הוא אוצר בלום עבור הארגון. הערך העסקי ייווצר כשניקח את כל המידע, מובנה ולא-מובנה, ננהל אותו בצורה מושכלת, וניצור לו הקשר עסקי במערכות התפעוליות".

"ניהול המידע", ציינה שריקי, "הוא לא סתם עוד באזזז וורד. מדובר בתחום רחב ומתפתח הטומן בחובו הזדמנויות רבות, לצד לא מעט סיכונים. לכן חשוב להטמיע פתרונות מאובטחים".

"בעולם ניהול התוכן הארגוני, יש כמה אתגרים – ריבוי מידע; ריבוי מקורות המידע; צורות מידע שונות – מובנה ולא מובנה; מיקוד ביצירת חוויית משתמש עקבית, פשוטה ואחודה, עבור כלל המשתמשים. יש להנגיש ללקוחות פתרונות לתחום באופן חוצה ארגון, בלא לוותר על חווית המשתמש".

"התפישה שלנו", אמרה שריקי, "היא שניהול תוכן וידע מהווה כלי עזר משמעותי למינוף עסקי. אנו מהווים בית אחד לניהול פתרונות חוצי ארגון, המעניקים ערך ויתרון תחרותי בעידן הדיגיטלי".

"פתרונות אופן טקסט", הסבירה, "יכולים להיות מותקנים מקומית או בענן, והם כוללים ממשקים ידידותיים. הם זמינים עם אפליקציות נייטיב, בלא צורך במעבר ביניהן. כך מתקבל מבט של 360 מעלות על כל אובייקטי התוכן בארגון, עם מיזוג בין התוכן להקשר העסקי. הם כוללים עשרות רבות של ממשקים למערכות הגדולות. בנוסף, באמצעות אפליקציית הליבה העננית של המערכת, ניתן לשתף את המידע עם משתמשים אחרים בארגון".

פתרונות מקצה לקצה בעולם שיתוף וניהול המידע הדיגיטלי

לדברי שריקי, "אנו מייצגים גם את דרופבוקס בישראל. הפלטפורמה מאפשרת לשתף ולנהל את המידע באופן מאובטח, גם עם משתמשים חיצוניים, מפתרונות שיתוף מאובטח ואחסון ועד לפתרונות העומדים בפני עצמם – חתימה דיגיטלית מאובטחת, שיתוף מאובטח ומוצפן של מסמכים, ופתרונות נוספים לעבודה שיתופית. חבילת פתרונות דרופבוקס משלימה את הפעילות שלנו בעולם ניהול המידע והתוכן".

שריקי סיימה בציינה כי "אנו מעניקים ללקוחותינו פתרונות מקצה לקצה בעולם שיתוף וניהול המידע הדיגיטלי. הפתרונות משלבים את היתרונות של פריסת ענן מאובטחת, עם חוויית משתמש ידידותית בכל רגע נתון, מכל מקום ומכל מכשיר. כך, ארגונים יכולים לקבל מבט של 360 מעלות על ניהול ושיתוף המידע בארגון ומחוצה לו, באופן אינטואיטיבי, מוצפן וחכם.

יש לנו מאות לקוחות בתחום, חווינו גידול בפעילות ב-2022 ואני מעריכה כי המגמה תימשך גם השנה ופרויקטי ה-EIM יתפסו יותר ויותר מקום בעולם מערכות המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים