תושבי רמת גן? בקרוב, רובוטים ינפיקו את תווי החנייה שלכם

פרויקט זה הוא חלק מפיילוט של פרויקטי RPA שעיריית רמת גן החלה בביצועו ● הוא יאפשר את הנפקת תווי החנייה בתוך דקות ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן.

עיריית רמת גן החלה באחרונה ביישום תהליכי RPA, שמשלבים רובוטיקה ובינה מלאכותית בשירותים שניתנים לאזרחים בתחומים שונים. בשלב הראשון תוטמע מערכת RPA בתהליכי הנפקת תווי חנייה לתושבי העיר. עם השלמת התהליך, תושב רמת גן שיגיש בקשה לקבלת תו חנייה יקבל את האישור בתוך זמן קצר מאוד, בסיוע המערכות הרובוטיות, שיבצעו את התהליכים הכרוכים בכך. מדובר בקיצור משמעותי של התהליך – מחודש לדקות אחדות.

הנפקה או חידוש של תו חנייה באמצעות RPA.

הנפקה או חידוש של תו חנייה באמצעות RPA. צילום: לכידת מסך

כיצד זה מתבצע? הרובוט עורך בדיקה אוטומטית מול כלל המערכות של הרשות ומביא לאישור מיידי של תו החנייה.

בנוסף, עיריית רמת גן כבר הטמיעה מערכת RPA בתהליכי הנדסה, ובהם קליטת פניות שנעשות למערכת ממשל זמין, שדורשות התערבות של הרשות המקומית. פרויקט זה מחליף תהליך שמבוצע על ידי כמה גורמים אנושיים בעירייה ומצריך עשרות שעות עבודה. הטמעת מערכת ה-RPA תייעל את תהליכי הביצוע, תבצע אוטומציה של התהליך על ידי שימוש ברובוטיקה ממוחשבת, ובכך תצמצם משמעותית את זמני העבודה וההמתנה, ותמנע טעויות אנוש.

הפרויקטים מוגדרים בינתיים כפיילוטים. הם מבוצעים על גבי פלטפורמת UiPath, על ידי ואלור פתרונות אוטומציה, שמתמחה בתחום ה-RPA, ואגף מערכות המידע של עיריית רמת גן. ההיקף הכספי הכולל שלהם עומד על מאות אלפי שקלים.

לדברי קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן, "יישום טכנולוגיית RPA ברשות מהווה אבן דרך מרכזית וחשובה, שמציבה אותה בשורה הראשונה, עם גופים גדולים במשק, שמיישמים טכנולוגיה דומה. יישום התהליך בהנפקת תווי החנייה הינו הסנונית הראשונה מתוך תהליכים רבים עבור התושב".

 

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טל

    העירייה הכושלת ביותר בשירות טכנולוגי לתושב. אין סיוט גדול יותר מלהצטרך לפנות לעיריית רמת גן, בכל תחום. מה ששכחו בפרויקט המפגר הזה, זה שעדיין נצטרך להמתין לתו המחורבן שיגיע בדואר, בזמן שבתל אביב עברו לתו וירטואלי.

  2. רמת גני

    כל הכבוד מר כרמל שאמה הכהן והצוות שלו עושים עבודת קודש לעיר.

אירועים קרובים